ماجرای عجیب ارلینگ هالند جیمی جامپ شفیلد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، نیمه اول ملاقات امروز منچسترسیتی و شفیلدیونایتد که امروز در هفته سوم لیگ برتر در حال برگزاری است طبق میل سیتیزن ها پیش نرفت.

ماجرای عجیب ارلینگ هالند جیمی جامپ شفیلد

سیتی با اینکه رجحان کاملی بر حریف داشت، اما نتوانست از این رجحان برای رسیدن به گل استفاده کند. حتی سیتیزن ها در این نیمه صاحب پنالتی شدند، ولی ارلینگ هالند، امید اول گلزنی شان پنالتی را به تیر دروازه کوبید تا نیمه اول با تساوی بدون گل به انتها برسد.

پپ گواردیولا مربی ای است که حتی با بزرگترین ستاره های تیمش تعارف ندارد و می شد حدس زد که او در بین دو نیمه با هالند صحبت های ویژه ای نموده است. با آغاز نیمه دوم چیزی نگذشت که ستاره نروژی برای سیتی گلزنی کرد تا هم رضایت پپ را جلب کند و هم قفل دروازه شفیلد را بگشاید.

جک گریلیش در سمت چپ و نزدیک به خط عرضی انتهای زمین بالداک، مدافع شفیلد، را از پیش رو برداشت و سانتر بلندی به تیر دوم دروازه این تیم ارسال کرد. هالند با پرشی بلند و یک ضربه سر دیدنی توپ را وارد دروازه شفیلد کرد. بعد از این گل درحالی که تصاویر هالند نشان می داد بار سنگینی از روی دوشش برداشته شده یک طرفدار سیتی خودش را به زمین چمن رساند و درحالیکه روی دوش هالند پریده بود شادی اش را با این ستاره نروژی شریک شد.

جالب اینجا است که هالند بعد از چند ثانیه متوجه شد که این جیمی جامپ طرفدار سیتی نیست بلکه حتی احتمالا از طرفداران شفیلد است که احساساتی شده و خودش را به زمین رسانده. ستاره نروژی این جیمی جامپ را هل داد و از خودش دور کرد و بلافاصله ماموران امنیتی او را کنترل نموده و از زمین خارج کردند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "ماجرای عجیب ارلینگ هالند جیمی جامپ شفیلد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای عجیب ارلینگ هالند جیمی جامپ شفیلد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید