محرومیت رحمتی، حسینی و 2 بازیکن لیگ رجحان

به گزارش وبلاگ مزدا 93، کمیته انضباطی آرای خود را درمورد پرونده های مختلف به توضیح زیر صادر کرد.

محرومیت رحمتی، حسینی و 2 بازیکن لیگ رجحان

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ مزدا 93، کمیته انضباطی آرای خود را درمورد پرونده های مختلف به توضیح زیر صادر کرد:

ملاقات تیم های نساجی مازندران و پیکان تهران در هفته اول لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی سید مهدی رحمتی، سرمربی تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی و بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.(با صدور این رای دستور موقت صادره به شماره 39510 ملغی می گردد)

منصور باقری، بازیکن تیم پیکان تهران به علت افترا، توهین به وسیله مصاحبه بعد از بازی به یک جلسه محرومیت تعلیقی و پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

مسابقه تیم های پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک برگزار و از سوی مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم اراک تخلفاتی مبنی بر افترا، توهین به وسیله مصاحبه بعد از بازی نسبت به داور مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت تعلیقی از همراهی تیم تا انتها فصل و پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

سید مهران موسوی، بازیکن تیم آلومینیوم اراک به علت افترا، توهین به وسیله مصاحبه بعد از بازی نسبت به داور مسابقه باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به مدت یک جلسه محرومیت تعلیقی تا انتها فصل محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "محرومیت رحمتی، حسینی و 2 بازیکن لیگ رجحان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت رحمتی، حسینی و 2 بازیکن لیگ رجحان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید