محمدخانی: خیلی زشت است که جام های قهرمانی سر از قهوه خانه دربیاورد ، مدیریت اجازه چنین کاری را داده یا کادر فنی؟

به گزارش وبلاگ مزدا 93، ناصر محمد خانی را به جرات می توان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس نامید. او اما حالا خیلی ناراحت است که جام های قهرمانی پرسپولیس در یکی از قهوه خانه های تهران سر درآورده است.

محمدخانی: خیلی زشت است که جام های قهرمانی سر از قهوه خانه دربیاورد ، مدیریت اجازه چنین کاری را داده یا کادر فنی؟

این پیشکسوت تیم پرسپولیس در ابتدا با اشاره به دبل این تیم در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی به وبلاگ مزدا 93 گفت: بازیکنان و کادرفنی خیلی سختی کشیدند و بچه ها از جان مایه گذاشتد. در این یک سال فشارهای زیاد تحمل کردند. مخصوصا یحیی گل محمدی سختی زیادی را تحمل کرد. در نهایت هم مزد سختی هایی که کشیدند، گرفتند.

او درباره اینکه گل محمدی اعلام نموده یک استراحت خواهد نمود و بعد از آن برای مربیگری به تیم دیگری خواهد رفت، گفت: یحیی گل محمدی قرار دوساله دارد که یک سال دیگرش مانده است. درویش، مدیرعامل پرسپولیس باید یحیی گل محمدی را راضی کند که بماند. به خاطر اینکه او یک سال دیگر قرار داد دارد. یحیی پیش از این به خاطر یکسری فشارها کناره گیری کرد، اما الان باید بماند و مقاومت کند. بعید هم می دانم برود، زیرا مدیریت او را نگه می دارد.

محمد خانی تاکید نمود: یحیی در این شرایط حساس و این فشارها خیلی برای پرسپولیس زحمت کشید. خیلی هم اذیتش کردند. یحیی را تحت فشار گذاشتند که استعفا بدهد، اما نمی توانند. این کار یحیی هم فقط یک شوک است. او یک سال دیگر قرارداد دارد و بالای 90 درصد می ماند. یعنی مدیریت هم نمی گذارد برود. از او راضی هستند و خوب هم نتیجه گرفته است. حتی در جام حذفی هم با وجود اینکه سفرهای زیادی داشتند و سختی های زیادی کشیدند، توانستند قهرمان شوند. مدیریت، کادرفنی و بازیکنان دست به دست هم دادند و این قهرمانی ها به دست آمد.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بعد از قهرمانی پرسپولیس بعضی لیدرهای این تیم دو جام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را به یکی از قهوه خانه های تهران برده اند، گفت: شاید این جام ها قلابی بوده است! نمی دانم باید از رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس سوال کنم. خیلی زشت است که جام های قهرمانی را به قهوه خانه ببرند! باشگاه اجازه داده یا کادرفنی که این کار را بکنند!؟ باز اگر اسپانسر باشگاه 100 یا 200 میلیارد به باشگاه پول داده بود و این کار می کردند جای توجیه داشت. اما چند طرفدار چگونه و بابت چه چیزی جام های قهرمانی را به قهوه خانه برده اند!؟

وی افزود: واقعا اگر جام های قهرمانی را به قهوه خانه برده باشند، کار درستی نیست. باز اگر جام ها پیش یک طرفدار بیمار می بردند که زحمت کشیده و مهجور است تا جام ها را به او نشان دهند، قابل پذیرش بود. ولی تا حالا این اتفاق نیفتاده بود که جام های قهرمانی را به قهوه خانه ببرند. من که ندیده ام.

منبع: همشهری آنلاین

به "محمدخانی: خیلی زشت است که جام های قهرمانی سر از قهوه خانه دربیاورد ، مدیریت اجازه چنین کاری را داده یا کادر فنی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدخانی: خیلی زشت است که جام های قهرمانی سر از قهوه خانه دربیاورد ، مدیریت اجازه چنین کاری را داده یا کادر فنی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید