مشاوره فوری آنلاین با های اکسپرت

به گزارش وبلاگ مزدا 93، های اکسپرت سامانه مشاوره و روان درمانی آنلاین و ارتباط فوری با متخصصین روانشناس است. رسالت ما توسعه بهتر زیستن در دنیا بوده مأموریتمان فراهم کردن مشاوره و درمان استاندارد برای همه مردم در هر جا و هر زمان است.

مشاوره فوری آنلاین با های اکسپرت

به گزارش وبلاگ مزدا 93، بنابر اعلام های اکسپرت، ما معتقدیمدرمان استاندارد حق همه مردم است و کوشش نموده ایم به وسیله این مجموعه دسترسی به درمانگران متخصص را در هر جا و هر زمان به صورت ساده و سریع فراهم کنیم و این کار را به وسیله ارائه مشاوره و روان درمانی فوری و هم زمان در بستر وب (ویدیویی، صوتی، متنی یا تلفنی) انجام می دهیم. بنابراین گرچه های اکسپرت یک سامانه مشاوره آنلاین است اما در حقیقت آنلاین بودن تنها یک ابزار است برای اینکه دسترسی افراد به متخصصین حاذق را تسهیل بخشیم و هدف اصلی ما ارائه درمان استاندارد درست در زمان مورد احتیاج برای همه است.

در های اکسپرت به جای اینکه افراد وقت خود را با مشاورین تنظیم نمایند در حقیقت ما وقت مشاورین را با مراجعین تنظیم نموده ایم. مثلا مادرانی که نوزاد کوچک دارند، شاغلانی که فرصت کافی ندارند یا به صورت شیفتی کار می نمایند و یا افرادی که شب کار هستند، در زمانی که برایشان مناسب است و بدون اینکه از کار یا منزل خارج شوند یا مرخصی بگیرند اقدام به اخذ مشاوره آنلاین می نمایند. هم چنین کسانی که فرصت یافتن، وقت دریافت و رفتن به دفتر روانشناس حاذق را ندارند از مشاورین ما یاری می گیرند.

های اکسپرت خدمات خود را در حوزه روانشناسی (فردی مثل اضطراب، افسردگی، وسواس، اختلال شخصیت، اعتمادبه نفس و عزت نفس، بین فردی مثل روابط عاطفی، زوج درمانی، و نیز مشاوره زناشویی، کودک و نوجوان و پیش از ازدواج و نیز مشاوره روان پزشکی) ارائه می نماید.

در حال حاضر حساسیت و دقت مردم برای یافتن یک مشاور توانمند و متخصص که واقعاً بتواند به زندگی آنها یاری کند به گونه ای است که آنها را دچار سردرگمی نموده است. بسیاری از افراد از شهرستان ها به تهران یا مراکز استان می فرایند و هزینه های کرایه، بنزین و حتی هتل پرداخت می نمایند تا بتوانند از یک مشاور حاذق مشاوره بگیرند. بعضی از آنها نمی دانند دقیقا از چه کسی یاری بگیرند و به دلیل عدم آشنایی با روانشناسی و گرایش های مختلف، و عدم تشخیص تفاوت بین مشاور، روانشناس، روانکاو، روان درمانگر و روان پزشک و عدم آشنایی با پروتکل های درمانی دقیقا نمی دانند به چه کسی برای حل مشکل خود باید رجوع نمایند. ما در های اکسپرت بار پیدا کردن یک مشاور توانمند را از دوش افراد برداشته و با استانداردهای بالا اقدام به جذب درمانگران نموده ایم و خودمان متناسب با مشکل فرد به صورت فوری افراد را به مشاور متخصص آنلاین در حوزه سوال مراجع متصل می کنیم.

در مشاوره آنلاین های اکسپرت ما کوشش می کنیم همان مشاوره استاندارد کلینیکی را در بستر وب پیاده کنیم، به گونه ای که تنها بستر انتقال تغییر نموده باشد. در چنین مشاوره ای است که طبق تحقیقات روز جهان در بسیاری از اختلالات نه تنها درصد درمان یکسانی با کلینیک حضوری داشته بلکه در بعضی مواقع موجب پایداری بیشتر درمان شده است.

مهم ترین ارزشی که خدمات روانشناسی تخصصی در زمان مناسب انجام می دهد این است که انسان ها را از خطا و اشتباه های ویرانگر بازمی دارد و هم چنین به زندگی های فردی و بین فردی طعم شیرین تر و قوام بیشتر می بخشد و اگر واژه تخصصی را برداریم این برعکس می گردد! و ما مراجعینی داشتیم که متأسفانه از خدمات روانشناسی قبلی نتایج عکس گرفته اند و این اهمیت تخصص محوری را نشان می دهد. تعهد ما به مراجعان مان این هست که بهترین ها را جذب کنیم، از پروتکل های استاندارد پیروی کنیم و خدمات تخصصی ارائه دهیم. در حال حاضر 30 روانشناس در سایت ما مشاوره آنلاین می دهند که دکتراهای دانشگاه های تهران، علوم پزشکی ایران، شاهد، تبریز و دیگر دانشگاه های معتبر هستند و با سخت گیری های خاص و حفظ استانداردهای بالا انتخاب شده اند.

خوشحالیم که تا به امروز توانسته ایم به افراد و خانواده هایی از نقاط مختلف کشور و خارج از کشور خدمات دهیم و رضایت مخاطبانمان را جلب کنیم.

Fa.hiexpert.org

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مشاوره فوری آنلاین با های اکسپرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاوره فوری آنلاین با های اکسپرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید