همایش یک سفر یک تجربه، تانزانیا

به گزارش وبلاگ مزدا 93، دوست دارید کوه های کلیمانجارو را ببینید؟ نظرتان در خصوص کمی آرامش در مجمع الجزایر زنگبار چیست؟ به جز کوه نوردی یا تماشا سواحل دوست دارید چه چیزی را در یک سفر به یادماندنی تجربه کنید؟ ما در همایش یک سفر یک تجربه، تانزانیا به شما یاری می کنیم تا جواب این سؤال و بقیه سؤالات تان را در خصوص سفر به تانزانیا پیدا کنید. توضیحات بیشتر در خصوص این همایش به طور خلاصه در این مطلب برای شما فراهم شده است.

همایش یک سفر یک تجربه، تانزانیا

همایش یک سفر یک تجربه، تانزانیا

خاطرات فراموش نشدنی و تجربیات قبلی وبلاگ مزدا 93 در اجرای تور تانزانیا باز هم به ما انگیزه ای داد تا در یک همایش دیگر با شما در خصوص سفری مجذوب کننده گپ و گفت کنیم. هدف وبلاگ مزدا 93 در این همایش، مانند همایش های قبلی، یاری به شما برای شناخت بیشتر تانزانیا، فراهم کردن اطلاعات لازم و پاسخ به سؤالات تان در این مورد است. اگر مایل باشید تانزانیا را ببینید، چطور باید به این کشور سفر کنید؟ دوست دارید کدام یک از تماشای های این کشور را ببینید؟ چه برنامه ریزی هایی برای سفر لازم دارید؟ با یاری وبلاگ مزدا 93 می توانید مثل یک جهانگرد حرفه ای با اطلاعات دقیق برای سفر به تانزانیا آماده بشوید و تجربه ای به یادماندنی از این سفر بسازید.

چرا تانزانیا؟

سواحل آرام، مردم مهمان نواز، کوه های سر به فلک کشیده، حیات وحش بی نظیر، فرهنگ غنی و بسیاری از ویژگی های دیگر تانزانیا را به مقصدی مجذوب کننده برای جهانگردها تبدیل نموده است. تانزانیا در آفریقای شرقی قرار گرفته است، پس خودتان را برای تماشا جاذبه های فوق العاده آفریقا آماده کنید و ما هم به شما یاری می کنیم. شاید لازم باشد اطلاعاتی در این موارد به دست آورید: مناسب ترین زمان سفر به تانزانیا، بودجه لازم برای این سفر، جاذبه های تماشای این کشور آفریقایی، انواع تفریحات و غذاهای مختلف تانزانیایی و غیره. ما در کنارتان هستیم. سؤالات خود را در این مورد آماده کنید و در همایش یک سفر یک تجربه، تانزانیا با ما همراه شوید.

چه مطالبی در همایش مطرح می گردد؟

در این همایش، مانند همایش های پیشین یک سفر یک تجربه، پای صحبت کریم شادفر می نشینیم تا تانزانیا را به عنوان یک مقصد جهانگردی پرطرفدار بهتر بشناسیم. فرصت پرسش و پاسخ برای تمام شرکت کنندگان در این همایش وجود دارد.

  • چطور به تانزانیا سفر کنیم؟
  • تانزانیا چه جاذبه ها و تماشای هایی دارد؟
  • فستیوال ها و رویدادهای مهم تانزانیا کدامند؟
  • چه تفریحاتی در تانزانیا وجود دارد؟
  • هزینه ها و قیمت های تورهای تانزانیا چقدر است؟
  • برنامه پیشنهادی وبلاگ مزدا 93 برای سفر به تانزانیا چه خواهد بود؟
  • پخش عکس و فیلم اختصاصی از سفر وبلاگ مزدا 93 به تانزانیا.

و خیلی سؤالات دیگر که احتمالاً پیش از سفر به یک کشور خارجی در فکر تان است. ما با کمال میل به همه این سؤالات پاسخ می دهیم.

قرعه کشی یک میلیون تومانی

در این همایش، مثل همایش های قبلی، قرعه کشی هم داریم. حدس می زنید جایزه قرعه کشی همایش یک سفر یک تجربه، تانزانیا چیست؟ یک میلیون تومان اعتبار سفر به تانزانیا! پس اگر می خواهید بخش نسبتاً خوبی از هزینه های تور شما تأمین گردد حتماً در این قرعه کشی شرکت کنید.

شاید از خودتان بپرسید چطور می توانم در این قرعه کشی شرکت کنم؟ خیلی ساده. هنگام ورود به سالن، همکاران ما برگه ای را به شما خواهند داد. مشخصات تان را روی برگه ها بنویسید و وارد قرعه کشی یک میلیون تومانی شوید. پیشنهاد ما این است که این شانس را از دست ندهید.

پذیرایی

در انتهای همایش فرصتی داریم تا در کنار هم گپ و گفت محبت آمیز ای داشته باشیم. وبلاگ مزدا 93 از شما پذیرایی می نماید و شما این فرصت را دارید تا سؤالات تان را از ما بپرسید. ما اینجاییم تا برای یک سفر لذت بخش به تانزانیا به شما یاری کنیم.

چطور در این همایش شرکت کنم؟

این همایش رایگان است و نیازی به ثبت نام ندارد.

تاریخ برگزاری: شنبه 18 آذرماه 96

ساعت همایش: 18:00 الی 20:00

محل همایش: باغ موزه قصر

نشانی: تهران، انتهای خیابان مطهری، بعد از تقاطع شریعتی، میدان پلیس، باغ موزه قصر، سالن مارکوف.

تلفن روابط عمومی: 02141663000 داخلی 4

تهیه و تدوین: تحریریه وبلاگ مزدا 93

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "همایش یک سفر یک تجربه، تانزانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش یک سفر یک تجربه، تانزانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید