ورود یک سازنده ژاپنی خاص به بازار موبایل

به گزارش وبلاگ مزدا 93، شرکت ژاپنی لوازم خانگی Balmuda روز گذشته از اولین گوشی هوشمند خود با نام Balmuda Phone در ژاپن رونمایی کرد که یک گوشی میان رده با طراحی خاص و قیمت قابل توجه 900 دلار آمریکا می باشد. بدین ترتیب شرکت Balmuda نیز به طور رسمی به لیست سازندگان گوشی های هوشمند در دنیا پیوست.

ورود یک سازنده ژاپنی خاص به بازار موبایل

به گزارش وبلاگ مزدا 93، در سال های اخیر ما شاهد بسیاری از شرکت ها بودایم که حوزه فعالیت خود را به بخش های منتقل نموده اند که قبل از آن در افق برنامه ریزی آن ها نبوده است. برای مثال در این اواخر ما شاهد بودیم که اپل به حوزه هایی همانند خودرو های الکتریکی و پهپاد ها راه پیدا کرد و یا نمونه های دیگری که اغلب ما به خوبی آن ها را می شناسیم. حالا شرکت Balmuda، یک فراوری کننده مطرح لوازم خانگی در ژاپن با فراوری یک گوشی خاص بنام Balmuda Phone میخواهد شانس خود را در این بازار پر رقیب با سازندگانی جا افتاده بیازماید.

این فراوری کننده ژاپنی در بازار لوازم خانگی ژاپن، یک برند شناخته شده محسوب می گردد و Balmuda میخواهد از همین معروفیت خود برای ورود به بازار اشباع شده گوشی های هوشمند استفاده کند. اما این سازنده برای معرفی اولین گوشی هوشمند خود، به خوبی درک نموده که باید محصولی خاص و متفاوت را راهی بازار کند و معروفیت برند به تنهایی ضامن موفقیت نخواهد بود. اولین مشخصه در طراحی گوشی Balmuda Phone، کوچک بودن آن است که با یک صفحه نمایش 4.9 اینچی، الگویی از آیفون 4.7 اینچی SE را ارائه می دهد. علاوه بر این، Balmuda Phone حدود 13.7 میلی متر ضخامت دارد و طول کوتاهی را ارائه می دهد. در سمت دیگر، قاب پشتی گوشی یک طراحی خمیده جالب توجه دارد که یک ظاهر منحصر بفرد را ارائه می دهد.

گوشی هوشمند Balmuda Phone قرار است به عنوان یک گوشی میان رده وارد بازار ژاپن گردد، اما در این میان برچسب قیمتی جالب توجه 900 دلار آمریکا را دریافت نموده که برای چنین دستگاهی بالا به نظر می رسد. این گوشی از چیپست اسنپدراگون 765 کوالکام به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می نماید. به گزارش وبلاگ مزدا 93، این دستگاه جمع و جور دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در پشت و بعلاوه یک اسکنر اثر انگشت است، در حالی که دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسلی است که در داخل یک سوراخ پانچ قرار گرفته است. این دستگاه با یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی کار می نماید که به علت مصرف کم انرژی، می تواند دستگاه را برای مدت طولانی روشن نگه دارد. این تلفن همراه بعلاوه از شارژ بی سیم برای گوشی هوشمند تازه پشتیبانی می نماید و در نسخه اولیه اندروید 11 اجرا خواهد شد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-وبلاگ مزدا 93

منبع: فرارو

به "ورود یک سازنده ژاپنی خاص به بازار موبایل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود یک سازنده ژاپنی خاص به بازار موبایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید