3 کشته در واژگونی خودرو در اتوبان تهران ساوه

به گزارش وبلاگ مزدا 93، این سانحه در اثر واژگونی و برخورد خودروی سواری ساندرو با سازه عوارضی اتوبان تهران ساوه رخ داد که متاسفانه منجر به فوت سه نفر و مصدومیت یک نفر از سرنشینان خودرو شد.

3 کشته در واژگونی خودرو در اتوبان تهران ساوه

واژگونی خودروی سواری ساندرو در اتوبان تهران ساوه سه فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.

بهرام صیدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته، اول اردیبهشت ماه 1402 یک مورد حادثه ترافیکی در عوارضی اول اتوبان ساوه تهران، لاین به سمت تهران در ساعت 14:32 به مرکز پیغام و فرماندهی عملیات اورژانس 115 گزارش شد.

وی اضافه نمود: این سانحه در اثر واژگونی و برخورد خودروی سواری ساندرو با سازه عوارضی اتوبان تهران ساوه رخ داد که متاسفانه منجر به فوت سه نفر و مصدومیت یک نفر از سرنشینان خودرو شد.

وی در ادامه گفت: دو تن از فوتی های این حادثه دارای سن 50 سال و یک نفر 30 ساله بوده است.

صیدی با اشاره به اینکه پوشش امدادی این حادثه به وسیله کدهای عملیاتی پایگاه شهر صنعتی کاوه و سلفچگان صورت گرفت، اظهار کرد: تنها مصدوم حادثه پس از دریافت اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه انتقال یافت.

رئیس اورژانس و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی ساوه در بخش دیگری از این گفت و گو اظهار کرد: سقوط خودروی سواری پراید از روی کوهی در روستای بالقلو شهر غرق آباد نیز هفت مصدوم برجای گذاشت.

وی بیان نمود: ساعت 11 روز گذشته، با اعلام این حادثه، بلافاصله دو تیم عملیاتی پایگاه های اورژانس 115 غرق آباد و نوبران به محل حادثه اعزام شدند. حادثه مذکور هفت مصدوم به همراه داشت که پس از دریافت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه انتقال یافتند.

منبع: عصر ایران

به "3 کشته در واژگونی خودرو در اتوبان تهران ساوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 کشته در واژگونی خودرو در اتوبان تهران ساوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید