خودرو

راهنمای خرید برترین ساب ووفر بازار؛ معرفی 8 مدل با بیس هیجان انگیز

کیفیت و قدرت موسیقی برای بسیاری از کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین علت آن ها همیشه در کوشش هستند تا در هر شرایطی بتوانند برترین و حرفه ای ترین سیستم های صوتی را برای خودروی خود در نظر بگیرند. سیستم صوتی حرفه ای یک خودرو از اجزای متعددی تشکیل...

9 مهر 1402

گران ترین خودروی ستاره تیم فوتبال النصر، عکس

تعجبی نیست که بازیکن فوتبالی با عایدی میلیارد دلاری که دارد بتواند کلکسیونی از ماشین های سوپراسپرت جمع آوری کند، اگرچه مجموعه این بازیکن حرفه ای گسترده نیست اما ارزشی بیشتر از 30 میلیون دلار دارد.

28 شهریور 1402

کدام کشور بیشترین ربات ها را در اختیار دارد؟

ایسنا نوشت: داده های اخیر نشان می دهد هم کره جنوبی و هم چین از نظر نرخ بکارگیری ربات ها نسبت به کارگران در صنایع تولیدی از ایالات متحده جلوتر هستند و در واقع کره جنوبی در زمینه تولید ربات در تمام جهان پیشتاز است و ایالات متحده در رتبه هفتم واقع شده است.

19 شهریور 1402

کارگردان ماشین مرا بران و یک داستان عجیب درباره شیطانی که وجود ندارد

ریوسوکی هاماگوچی کارگران ژاپنی با فیلم شیطان وجود ندارد به سمت گرفتن یک اسکار دیگر می رود.

15 شهریور 1402

سورپرایز نو بی ام و، یک طراحی بسیار متفاوت و مدرن، عکس

دیجیاتو نوشت: ب ام و با رونمایی از کانسپت i Vision Dee تصویری کلی از محصولات خود در آینده نزدیک را ارائه کرد. حالا به فاصله چند ماه این شرکت با معرفی یک مدل مفهومی دیگر، جزئیات بیشتری از برنامه های خود برای سال های پیش رو را آشکار نموده است. این مفهومی تازه Vision...

12 شهریور 1402

آخرین قیمت ها در بازار خودرو ، قیمت انواع پژو، کوئیک، رانا، دنا، جک، بسترن و فیدلیتی

قیمت خودرو امروز 28 مرداد 1402 همچون دو روز پایانی هفته گذشته ثابت بود و هیچ گونه نوسانی را تجربه نکرد تا حجم معاملات بازار نیز تغییری نداشته باشد.

28 مرداد 1402

آئین نامه واردات خودروهای حمل و نقل عمومی تصویب شد

آئین نامه واردات خودروهای حمل و نقل عمومی تصویب شد. سخنگوی دولت گفت: امروز یکی از دستورات جلسه؛ تنظیم آئین نامه واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از 5 سال بود. قرار شد با راهبر وزارت صمت و وزارت راه، این خودروهای حمل و نقل عمومی را وارد کنیم.

25 مرداد 1402

تعمیرگاه تخصصی هیوندای در تهران با خدمات عالی

خبرنگاران ؛ هیوندای از برندهای محبوب و باکیفیت خودرو در جهان به ویژه قارۀ آسیاست. به طوری که شاهد حضور گستردۀ انواع مختلف آن در ایران هستیم و بسیاری از افراد دارای تمکن مالی، این مدل از خودرو را انتخاب می نمایند. با توجه به اینکه ساختار موتور، گیربکس...

9 مرداد 1402

تنها خودروی تایوانی بازار ایران که تیرش به سنگ خورد!

لوکسژن U 6 که در نمایشگاه خودروی سال 96 تهران رونمایی شد، به عنوان خودروی لوکس تایوانی شناخته می شد که رویای رقابت با خودرو های چینی و حتی کره ای بازار ایران را داشت؛ اما به علت بدقولی های شرکت مونتاژ کننده، این اتفاق رخ نداد.

2 مرداد 1402

17 راه برای پس انداز پول و سفر به دور دنیا

فکر می کنید به هیچ وجه نمی توانید به جایی سفر کنید؟ اگر کمی برنامه ریزی داشته باشید، می توانید با پول نه چندان زیادی، تعطیلات خوبی داشته باشید.

29 تیر 1402

جدیدترین خودرو تویوتا به ایران می آید!، عکس

گجت نیوز نوشت: تویوتا رایز، کراس اوور کمتر شناخته شده این خودروساز محبوب ژاپنی برای واردات به ایران ثبت سفارش شد. در ادامه شاهد مشخصات شاسی بلند Raize باشید.

27 تیر 1402

سهمیه سوخت این خودروها قطع می گردد ، مالکان وسایل نقلیه هوشیار باشند

سرپرست ستاد سوخت با تأکید براینکه بیش از 17 هزار خودرو سنگین بدون بیمه در حال ترددند،گفت: رانندگان این وسایل نقلیه اگر بیمه شخص ثالث تهیه نکنند، سهمیه سوختشان قطع می گردد.

26 تیر 1402

سونی از دوربین A6700 با تمرکز بر هوش مصنوعی رونمایی کرد

سونی از دوربین بدون آینه A6700 APS-C نو خود رونمایی کرد تا پیشرفت های کلیدی فوکوس اتوماتیک مبتنی بر هوش مصنوعی را از سری فول فریم خود، به سری اصلی و ارزان آلفا A6000 بیاورد.

22 تیر 1402

تغییرات خیره کننده در محبوب ترین مدل تویوتا در ایران ! ، عکسسورپرایز بزرگ سریع ترین و قدرتمندترین خودروی چهار نفره جهان، عکسافراد خاصی در ایران این خودرو را سواراند!، عکس

پس از معرفی نسل تازه لکسس GX، حدس و گمان هایی برای نسل تازه پرادو زده می گردد.با توجه به اینکه لکسس GX در واقع نسخه لوکس تر پرادو محسوب می گردد و از پلتفرم یکسانی بهره می برند.

21 تیر 1402

کیفیت رونیکس اتفاقی نیست!

کیفیت در رونیکس، اولین و مهم ترین اصلی است که از مدیرعامل به عنوان راس هرم سازمان آغاز شده و در تمام پایه های سازمان، نیروی انسانی، تمام محصولات، قطعات و خدمات پس از فروش جریان پیدا می نماید. نگرش رونیکس به تمام کلیات و تک تک جزئیات، کیفی است.

19 تیر 1402

قیمت دنا اتوماتیک صفر به 800 میلیون رسید

بر اساس قیمت دنا صفر، قیمت دنا پلاس اتوماتیک توربو صفر 1402 طی مدت یک ماه گذشته بیش از 40 میلیون کاهش قیمت را به ثبت رسانده است.

14 تیر 1402

خداحافظی غم انگیز با هاچ بک مجذوب کننده آمریکایی برای همواره، عکس

فورد فیستا، یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین هاچ بک های آمریکایی، به علت رشد و توسعه خودروهای برقی، باید از این عرصه خداحافظی کند که خبری بسیار غم انگیز برای هواداران این خودرو خواهد بود.

13 تیر 1402

ببینید ، حمله معترضان خشمگین فرانسه به منزل شهردار پاریس ، خودروی شهردار را آتش زدند

وینست ژابرون شهردار پاریس از حمله گروهی متعرضان خشمگین به منزل وی در حومه پاریس اطلاع داد.

11 تیر 1402

فلز آینده؛ عنصری که از طلا ارزشمندتر است

اسفندماه سال گذشته بود که خبر رسید ایران به جمع کشورهای دارای ذخایر لیتیوم دنیا پیوسته است.

8 تیر 1402

قیمت کارخانه محصولات سایپا ویژه تیر 1402 اعلام شد

فهرست تازه قیمت کارخانه محصولات سایپا رسماً از سوی این خودروساز اعلام شد. در این فهرست قیمت تازه، تمامی هزینه های جانبی خودروهای سایپا در نظر گرفته شدند تا رقم نهایی برای پرداخت وجه متقاضیان تعیین گردد.

5 تیر 1402
تعداد: (193)