60 درصد کلاس های نظری دانشگاه الزهرا (س) به صورت مجازی برگزار می شود

به گزارش وبلاگ مزدا 93، رییس دانشگاه الزهرا (س) گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها هم اکنون حدود 60 درصد کلاس های نظری دانشجویان این دانشگاه به صورت مجازی برگزار می شود.

60 درصد کلاس های نظری دانشگاه الزهرا (س) به صورت مجازی برگزار می شود

مهناز ملانظری رییس دانشگاه الزهرا (س) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه وبلاگ مزدا 93 بیان نمود: شیوع ویروس کرونا در نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 و مواجهه دانشگاه ها با شرایطی که همچون سابق دیگر امکان برگزاری کلاس های حضوری فراهم نبود، تهدیدی بود که با همراهی دانشجویان با انگیزه و مشارکت همه جانبه اعضای هیئت علمی توانمند و تلاش شبانه روزی کارمندان حوزه آموزشی به یک فرصت طلایی تبدیل شد.

رییس دانشگاه الزهرا (س) ادامه داد: در سنوات گذشته آموزش های مجازی بسیار محدود و تنها برای برخی از دروس عمومی به صورت آفلاین و غیرهمزمان برگزار می شد که در شرایط اخیر استفاده از این نوع آموزش با بهره گیری از تمام ظرفیت های دانشگاه در سطح کل گسترش داده شد.

ملانظری با بیان اینکه نیمسال دون سال تحصیلی 99-98 نقطه عطفی شد تا تمام اعضای دانشگاه الزهرا (س) به شیوه جدید آموزشی ورود پیدا کنند، گفت: در حال حاضر حدود 60 درصد کلاس های نظری دانشگاه به شیوه مجازی تشکیل می شود و از این تعداد 35 درصد آن ها بصورت همزمان و 65 درصد بصورت غیر همزمان (Lms) برگزار شده است.

وی ادامه داد: آمار های فوق امیدوارکننده هستند که بتوانیم در تعطیلات عید نوروز هم با توجه به حضور اساتید و دانشجویان در منزل ادامه آموزش ها را داشته باشیم و برگزاری کلاس ها در تعطیلات تابستانی که کار بسیار ساده ای نیست، ادامه پیدا نکند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "60 درصد کلاس های نظری دانشگاه الزهرا (س) به صورت مجازی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 درصد کلاس های نظری دانشگاه الزهرا (س) به صورت مجازی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید