7 استایل مجذوب کننده تابستانی با جامپ سوت

به گزارش وبلاگ مزدا 93، جامپ سوت، اورال یا سرهمی آیتمی مجذوب کننده و کاربردی است که می توانید آن را با طرح ها و مدل های متنوعی در بازار پیدا کنید؛ از جامپ سوت های کژوال و خنک و راحت برای تابستان تا جامپ سوت های مدل دار و شیک که برای استایل های رسمی مناسبند. این آیتم های مجذوب کننده و خاص در سال های اخیر جای خود را در مد و فشن زنانه باز نموده اند و جزو آیتم های ترند محسوب می شوند. در فصل تابستان می توانید استایل هایی راحت کاربردی و خنک با جامپ سوت ها داشته باشید. در این مطلب پس از پرداختن به تاریخچه جامپ سوت و انتخاب آن با توجه به فرم بدن 7 ایده مجذوب کننده برای استایل کردن این آیتم های فوق العاده در استایل تابستانی را برایتان توضیح داده ایم؛ با ما همراه باشید.

7 استایل مجذوب کننده تابستانی با جامپ سوت

جامپ سوت یا اورال چیست؟

جامپ سوت که به آن اورال و یا سرهمی هم می گویند به مدل لباسی گفته می گردد که به صورت یک تکه بوده و کل بدن را از گردن تا مچ پاها پوشش می دهد.

در سال 1890 لیوای استرائوس آمریکایی (خالق برند لیوایز) یک مدل جامپ سوت با پارچه جین برای کارگران طراحی کرد که بسیار همه گیر شد و پس از مدتی به لباس رسمی تعمیرکاران تبدیل شد. در شروع قرن بیستم هم نوع دیگری از جامپ سوت برای لباس چتربازان طراحی شد تا آن ها بتوانند به راحتی در هوا معلق باشند و فرود راحت تری داشته باشند. اساس نام گذاری این مدل لباس هم با توجه به کاربرد آن برای چتربازها است. در سال 1920 یک طراح ایتالیایی به نام Ernesto Michahelles نوعی جامپ سوت زنانه طراحی کرد و به تدریج جامپ سوت وارد صنعت مد دنیا شد.

انتخاب جامپ سوت متناسب با فرم بدن

در انتخاب جامپ سوت باید به خوبی فرم بدن تان را بشناسید و مطابق با آن جامپ سوت مناسب را انتخاب کنید.

  • اگر اندام گلابی شکل دارید باید جامپ سوتی را انتخاب کنید که کمر شما را باریک تر نشان دهد و به خوبی پایین تنه شما را پوشش دهد. در این حالت بهتر است روی سینه و اندام فوقانی تمرکز کنید. بنابراین جامپ سوت با یقه هفت برایتان انتخاب مناسبی خواهد بود. بعلاوه برای این که پایین تنه تان را باریک تر نشان دهید، بهتر است جامپ سوت های تک رنگ بپوشید.
  • جامپ سوت هایی که تا حدودی در قسمت کمر جمع هستند و شلوار گشادتری دارند برای اندام هایی با باسن و ران های بزرگ، مناسب تر هستند.
  • اگر اندام شما مدل مثلث معکوس یا سیب شکل است و بالاتنه و شانه های زیبایی دارید، جامپ سوت های بدون آستین انتخاب مناسبی برای شما هستند.
  • اگر قدتان بلند است، جامپ سوتی را امتحان کنید که در قسمت پا گشاد است و بلندی آن تا روی زمین است.
  • اگر قدتان کوتاه است، از جامپ سوتی با استایل چسبان و کوتاه بهره ببرید.

1. استایل مجلسی با جامپ سوت های شیک بلند

جامپ سوت های شیک می توانند گزینه بسیار خوبی برای استایل خاص و مجذوب نماینده مجلسی باشند. به خصوص اگر جامپ سوتی را انتخاب کنید که به خوبی روی اندام شما می نشیند. در این استایل انتخاب اکسسوری ها هم اهمیت زیادی دارد تا جلوه ای شیک و مجلسی به استایل شما بدهد. نوع پارچه جامپ سوتی که انتخاب می کنید و طرح آن هم باید فرم رسمی و مجلسی به استایلتان بدهد. سرهمی های دکلته، آستین پفی و رومی برای مهمانی ها و مجالس گزینه های خوبی محسوب می شوند.

در این ست مجذوب نماینده شیک یک جامپ سوت آستین پفی با سیلووئت جذب انتخاب نموده ایم که همراه یک گردنبند درخشان و گوشواره های سوارسکی و ست کیف و کفش لمه می تواند یک استایل بسیار مجذوب نماینده دوست داشتنی و شیک برای مهمانی ها و مجالس بسازد.

2. استایل مجذوب نماینده با جامپ سوت کوتاه برای مهمانی های عصر و دورهمی ها

جامپ سوت های کوتاه که جلوه ای مجذوب نماینده و دوست داشتنی دارند می توانند یک گزینه مناسب برای مهمانی های عصر یا دور همی های غیر رسمی باشند. در این استایل اسنیکرهای سفید و صندل های تخت یا پاشنه بلند می توانند گزینه های مجذوب نمایندهی برای ست کردن در این استایل محسوب شوند.

در این ست مجذوب نماینده که برای دورهمی های غیر رسمی و میهمانی های عصر گزینه خوبی محسوب می گردد به سراغ یک جامپ سوت کوتاه گل دار با رنگ زمینه سفید شیری از برند اچ اند ام رفته ایم که در ترکیب با یک ست زیورآلات با طرح گل بابونه و یک صندل سفید وج (Wedges) کنفی می تواند یک استایل تابستانی مجذوب نماینده و خاص برایتان بسازد.

3. استایل شیک با ترکیب کت کوتاه زنانه و سرهمی بلند

در استایل شیک و رسمی کت کوتاه زنانه یکی از آیتم های مجذوب نمایندهی است که می توانید با جامپ سوت یا سرهمی ترکیب کنید و بدرخشید. استفاده از زیورآلات مناسب و البته کیف و کفش رسمی هم می تواند جلوه استایلتان را چند برابر کند. در این ست مجذوب نماینده یک سرهمی مجذوب نماینده و رسمی به رنگ سفید و مشکی از برند ترندیول انتخاب نموده ایم.

رنگ سفید و مشکی یکی از ترکیب رنگ های راحت و در عین حال شیک برای موقعیت های رسمی است بنابراین دیگر انتخاب های ما برای این استایل مجذوب نماینده با جامپ سوت و کت، یک کت سفید کوتاه زنانه، یک کفش پاشنه بلند پمپی سفید، یک کیف مشکی مجلسی و یک ست زیورآلات مجذوب نماینده مرواریدی خواهد بود.

4. جامپ سوت های باز و گشاد را می توانید با بلوز، تی شرت یا تاپ بپوشید

در استایل کژوال می توانید جامپ سوتتان را با یک تی شرت و یا تاپ ترکیب کنید. به خاطر داشته باشید که در این استایل ترکیب رنگی هم اهمیت دارد. برای این که استایلتان مجذوب نماینده تر باشد می توانید یک رنگ بولد را با یک رنگ خنثی ترکیب کنید اما راحت ترین کار این است که یک بلوز یا تاپ سفید را زیر جامپ سوتتان بپوشید.

در این ست مجذوب نماینده یک جامپ سوت راحت و گشاد نخی به رنگ سبز را با یک بلوز سفید جذب ست نموده ایم که ترکیب مناسبی برای یک استایل کژوال و راحت و در عین حال مجذوب نماینده است. همراه با این ترکیب می توانید یک جفت اسنیکر سفید بپوشید.

5. استایل کژوال خیابانی با ترکیب جامپ سوت بلند و شومیز

برای استایل خیابانی در فصل های گرم سال ترکیب جامپ سوت با شومیز می تواند یکی از گزینه های کاربردی برای شما باشد. در این حالت اگر جامپ سوت اسپرت انتخاب نموده اید کفش های اسنیکر، کفش های بوم و صندل های بدون پاشنه بندی برایتان گزینه های مناسبی به شمار می آیند. اگر هم جامپ سوت شما جلوه ای کمی رسمی دارد و استایلتان به اسمارت کژوال نزدیک است می توانید به سراغ کفش های کالج و یا صندل های پلتفورم بروید. به خاطر داشته باشید که در استایل تابستانه با جامپ سوت جنس جامپ سوتی که انتخاب می کنید هم بسیار اهمیت دارد. به سراغ نخ پنبه، لینن یا شمبری بروید؛ پارچه هایی که امکان تنفس مناسبی دارند.

در این ست راحت و خنک با جامپ سوت، یک شومیز نخی راه راه به رنگ آبی روشن و سفید را با یک جامپ سوت نخی طرح دار ترکیب نموده ایم. ترکیب رنگ های پاستلی که در این ست وجود دارد یکی از مجذوب نماینده ترین ترکیب رنگ ها برای فصل تابستان است. بر اساس همین ترکیب رنگی یک کفش پارچه ای سفید و یک کیف چرمی رودوشی سفید و صورتی می تواند این ست تابستانی دوست داشتنی را تکمیل کند.

6. ست تابستانی کژوال با ترکیب جامپ سوت بلند و مانتوی تابستانی جلو باز یا پانچو

جامپ سوت های بلند کژوال و خنک را در فصل تابستان می توانید با مانتوهای تابستانی جلو باز ترکیب کنید و یک استایل کاربردی و راحت برای خودتان بسازید. در این استایل انواع کفش های تابستانی از صندل ها گرفته تا کفش های بوم و البته اسنیکرها می توانند گزینه های خوبی باشند. اگر هم به استایل بوهو علاقه مند هستید می توانید جامپ سوت تان را با یک پانچوی خوش رنگ و طرح دار ست کنید.

در این ست دوست داشتنی یک جامپ سوت خنک و خوش رنگ راه راه از برند بنیس را انتخاب نموده ایم که با یک پانچوی خنک تابستانه به رنگ زرد ست می گردد. یک جفت صندل چرمی بندی، یک کیف رودوشی به رنگ زرد و یک عینک آفتابی به رنگ عسلی این ست مجذوب نماینده را تکمیل می نمایند.

7. استایل خیابانی شیک با ترکیب مانتوی کتی و سرهمی

برای استایل کردن جامپ سوت مانتوهای کتی هم گزینه خوبی محسوب می شوند. مخصوصا اگر می خواهید استایل شیک و خاصی داشته باشید. در این استایل هم زیورآلات، کیف ها و کفش های رسمی می توانند جلوه ای مجذوب نماینده به استایل شما بدهند. در این ست مجذوب نماینده کژوال اسمارت و شیک به سراغ ترکیب رنگی کرم رفته ایم و یک جامپ سوت راحت و خنک به رنگ کرم را با یک مانتوی کتی راه راه به رنگ شیری ترکیب نموده ایم. یک جفت کفش کالج بسیار مجذوب نماینده و یک کیف رودوشی کرم می توانند این استایل مجذوب نماینده تابستانی را تکمیل نمایند.

و در آخر؛ چند نکته کاربردی در خصوص استایل با جامپ سوت

  • کمربند یکی از اکسسوری های اساسی برای جلوه بخشیدن به جامپ سوت است. خصوصا اگر در خصوص پوشیدن جامپ سوت مردد هستید می توانید با استفاده از یک کمربند، به اندامتان شکل دهید و قلمی تر به نظر برسید. حتی اگر جامپ سوت شما در قسمت کمر کاملا فیت بدنتان است باز هم می توانید از کمربند بهره ببرید، چراکه کمربند می تواند یک بدن مستطیلی شکل را به فرم ساعت شنی تبدیل کند.
  • هر چند که جامپ سوت ها می توانند بسیار مجذوب نماینده و دوست داشتنی باشند اما فرم آن ها ممکن است قد شما را کوتاه تر نشان بدهد، به خصوص اگر قدتتان میانه یا کوتاه باشد. به طور خاص، جامپ سوت های فاق کوتاه و با شلوارهای گشاد به این ویژگی معروف هستند که خانم های با قد میانه را به نسخه ای قد کوتاه تر از خودشان تبدیل می نمایند. برترین راه برای حل این مشکل، اضافه کردن یک جفت کفش پاشنه بلند به استایلتان است. کفش های پاشنه بلند پاهایتان را کشیده تر نشان می دهند و دیگر نگران این نیستید که قدتتان کوتاه به نظر برسد.
  • برای استایل رسمی همراه جامپ سوت بهتر است از جواهرات خاص و بزرگ بهره ببرید؛ مانند گردنبندهای ضخیم یا گوشواره های آویزی بزرگ. در استایل روزمره هم استفاده از زیورآلات رنگی و متنوع و لایه لایه می توانند استایل تان را خاص و چشم گیر نمایند.

منابع: thetrendspotter, marieclaire

منبع: دیجیکالا مگ

به "7 استایل مجذوب کننده تابستانی با جامپ سوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 استایل مجذوب کننده تابستانی با جامپ سوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید