OpenAI از اپلیکیشن رسمی ChatGPT برای iOS رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، شرکت OpenAI از اپلیکیشن iOS برای ChatGPT ررونمایی نموده و وعده داد که نسخه اندروید آن هم به زودی عرضه گردد. این اپلیکیشن برای استفاده رایگان است، تاریخچه چت را با وب همگام سازی می نماید، و دارای ورودی صوتی است که به وسیله مدل تشخیص گفتار منبع باز OpenAI Whisper پشتیبانی می گردد.

OpenAI از اپلیکیشن رسمی ChatGPT برای iOS رونمایی کرد

ین اپلیکیشن روی آیفون و آی د کار می نماید و می توانید آن را از اپ استور اینجا دانلود کنید. OpenAI می گوید این برنامه را ابتدا در ایالات متحده عرضه می نماید و در هفته های آینده به اپ استور سایر کشور ها نیز توسعه خواهد یافت.

OpenAI قبلاً اشاره ننموده بود که میخواهد اپلیکیشن بیرون بدهد، اما با توجه به محبوبیت باورنکردنی ChatGPT منطقی بود به این سمت برود.

چت ربات هوش مصنوعی نوامبر گذشته راه اندازی شد، اما در حال استفاده به صورت شتابانی رشد می نماید و کاربر جذب می نماید. بعضی برآورد ها نشان می دهند که این برنامه تا ژانویه سال جاری 100 میلیون کاربر جذب نموده ، اگرچه OpenAI هرگز این ارقام را تأیید ننموده است.

صفحه خوش آمدگویی برای برنامه ChatGPT به کاربران هشدار می دهد که به پاسخ های سیستم اعتماد کامل ننمایند یا اطلاعات حساس را به اشتراک نگذارند.

عمل اسلیو معده
رزرو هتل
خرید ساک پارچه ای

راه اندازی این برنامه با توجه به رویکرد تا حدودی دوسویه OpenAI برای قرار دادن ChatGPT در بازار جالب است. اگرچه چت بات به عنوان یک آزمایش راه اندازی شد، اما به سرعت مخاطبان مصرف نماینده ای پیدا کرد که از این ربات برای همه چیز از تقلب در مقالات دانشگاهی گرفته تا برنامه های تجاری استفاده می کردند.

در ماه فوریه، OpenAI اشتراک ممتازی را برای اپلیکیشن ChatGPT Plus راه اندازی کرد که دسترسی اولویت دار و پاسخ های فراوری شده با استفاده از آخرین مدل زبان شرکت، GPT-4 را ارائه می دهد. هزینه آن 20 دلار در ماه است.

تا به امروز، برترین راه برای دسترسی به مدل های زبان OpenAI در گوشی های همراه، استفاده از اپلیکیشن Bing مایکروسافت بوده است که دسترسی به چت ربات مجهز به GPT-4 این شرکت را ارائه می دهد. یک برنامه رسمی از ChatGPT احتمالاً بعضی از این کاربران را از مایکروسافت که از دسترسی به چت بات خود به عنوان راهی برای جذب افراد به سمت Bing و Edge استفاده می نماید، به خود جذب خواهد نمود.

بعلاوه امیدواریم راه اندازی ChatGPT رسمی، مانع از ثبت نام افراد در برنامه های بی شماری هرزنامه و جعلی گردد که ادعا می نمایند دسترسی به ربات چت در تلفن همراه را فراهم می نمایند.

البته ChatGPT همان مشکلاتی را که در وب دارد در موبایل نیز دارد. این ها شامل گاهی دادن اطلاعات اشتباه و محاطفه کاری اپلیکیشن در خصوص حریم خصوصی است.

OpenAI اخیراً به کاربران این امکان را داد که درخواست ها و مکالمات خود را با این چت اپ را خصوصی نمایند و صفحه اصلی برنامه همچنان به کاربران هشدار می دهد که اطلاعات حساس را در برنامه به اشتراک نگذارند.

منبع: یک پزشک

به "OpenAI از اپلیکیشن رسمی ChatGPT برای iOS رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "OpenAI از اپلیکیشن رسمی ChatGPT برای iOS رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید