اولین دستگاه تاشو اپل آیفون نخواهد بود؟ ، احتمال ارائه آیپد تاشو تا سال2021

به گزارش وبلاگ مزدا 93، اگرچه از مدتی پیش شایعاتی پیرامون ارائه گوشی تاشو آیفون مطرح می شد و حتی شرکت اپل نیز اعلام نمود که به زودی محصولی تاشو را وارد بازار می نماید اما هنوز معین نیست این محصول دقیقا چه خواهد بود.

اولین دستگاه تاشو اپل آیفون نخواهد بود؟ ، احتمال ارائه آیپد تاشو تا سال2021

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به گفته تحلیلگران UBS ، اولین دستگاه iOS تاشو که شرکت اپل فراوری می نماید، می تواند در سال 2021 راه اندازی گردد.

اکنون تحلیلگران معتقدند برخلاف آنچه تا پیش از این تصور می شد، هیچ تضمینی وجود ندارد که محصول تاشو اپل قطعا و لزوما آیفون باشد، بلکه می تواند آیپد تاشو باشد. این گزارش در حالی منتشر می گردد که سامسونگ و هواوی در تلاشند تا اولین گوشی های هوشمند قابل انعطاف یا تاشو خود را منتشر نمایند.

درواقع در شرایطی که سازندگان تلفن های هوشمندی مانند سامسونگ و هواوی جزو اولین گروههایی هستند که تلفن های هوشمند تاشو را به بازار عرضه می نمایند ، به نظر می رسد هواداران اپل باید تا سال 2021 منتظر بمانند تا به آیفون های تازه دسترسی داشته باشند.

تحلیلگران UBS معتقدند که اپل می تواند براساس بررسی پرونده های مالکیت معنوی تا سال 2021 یک دستگاه iOS تاشو را راه اندازی می نماید. این دستگاه می تواند آیپد باشد. البته اپل چندین گواهی اختراع را برای فناوری تاشو ثبت نموده است ، از جمله نمونه مجوزهایی که در ماه مه برای پوشش و صفحه نمایش تاشو برای یک دستگاه الکترونیکی به این شرکت اعطا شد. تصاویر همراه با حق ثبت اختراع ، دستگاهی مانند تبلت را نشان می دهد که مانند یک کتاب باز شده به نظر می رسند.

منبع: انتخاب

به "اولین دستگاه تاشو اپل آیفون نخواهد بود؟ ، احتمال ارائه آیپد تاشو تا سال2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین دستگاه تاشو اپل آیفون نخواهد بود؟ ، احتمال ارائه آیپد تاشو تا سال2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید