اینستاگرام نقشه ی جدیدی را برای یافتن آسان تر اماکن محبوب ارائه کرد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا امروز خاطرنشان کرد که این شرکت نقشه تازه و پویایی را به اینستاگرام اضافه نموده است. این نقشه تازه به کاربران امکان می دهد تا مکان های تگ شده محبوب اطراف خود را پیدا نمایند و نتایج آن ها را بر اساس دسته بندی های خاص از جمله رستوران ها، کافه ها و سالن های زیبایی مشاهده نمایند.

اینستاگرام نقشه ی جدیدی را برای یافتن آسان تر اماکن محبوب ارائه کرد

تا قبل از این قابلیت، کاربران تنها می توانستند پست های مربوط به یک لوکیشن تگ شده محبوب را تماشا کنند، اما با استفاده از این ویژگی تازه کاربران اکنون می توانند نقشه را جست وجو کنند، به دست بندی های مختلف دسترسی داشته باشند و با اسکرول کردن نقشه و حرکت در آن، همه لوکیشن های معروف اطراف خود بشناسند. طبق گفته زاکربرگ، این نقشه تازه هم اکنون برای کاربران در دسترس قرار گرفته است.

زاکربرگ با انتشار استوری در اینستاگرام گفت: امروز نقشه قابل جستجوی تازهی را در بخش IG به شما معرفی می کنیم که شما با استفاده از آن می توانید کسب وکارهای کوچک محبوب در نزدیکی خود را کشف نموده و بر اساس دسته بندی مد نظرتان آن ها را مشاهده کنید.

شما کاربران می توانید با ضربه زدن روی تگ لوکیشن در پست های فید اصلی یا استوری، مکان تازهی را کشف کنید. بعلاوه شما قادر خواهید بود نام شهر، محله یا لوکیشن مورد نظر خود را جست وجو کنید. اینستاگرام بعلاوه خاطرنشان می نماید که جستجوی هشتگ ها، برای هشتگ های محلی مانند #sanfrancisco نیز در دسترس است.

اگر لوکیشنی را پیدا کردید که به آن علاقمند هستید، می توانید آن را ذخیره نموده تا در آینده دوباره از آن بازدید کنید. بعلاوه کاربران اینستاگرام می توانند مکان های مختلف را به وسیله دایرکت با دوستان یا گروه ها به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، اگر صفحه اینستاگرام شما عمومی است، می توانید از تگ های موقعیت مکانی در محتوای خود بهره ببرید تا لوکیشن خود را روی نقشه به دیگران نشان دهید.

پلتفرم محبوب اینستاگرام در سال گذشته با افزودن قابلیت های تازه و بسیار کاربردی به اپلیکیشن خود توانست بر تعداد مخاطبین خود بیفزاید و سال جاری هم این شرکت میخواهد تا فرایند خوب را با ارائه قابلیت های کاربرپسند بیشتری ادامه دهد. به همین دلیل، اینستاگرام قابلیت تازهی را برای کاربرانش عرضه نموده که به طور اتوماتیک زیرنویس را به ویدیو ها اضافه می نماید. این قابلیت تازه در حال حاضر تنها برای بعضی زبان ها فعال شده ولی اینستاگرام وعده داده که به زودی زبان های بیشتری را به این قابلیت اضافه خواهد نمود.

این قابلیت از فناوری هوش مصنوعی بهره می برد، بنابراین در ابتدا ممکن است زیرنویس ها کامل نباشد ولی به مرور و با یادگیری هوش مصنوعی، کیفیت آن ها بهتر خواهد شد و زبان های بیشتری به آن اضافه می گردد. اضافه شدن زیرنویس اتوماتیک برای کاربرانی که از مسائل شنوایی رنج می برند بسیار مفید است. بعلاوه پیش از این تولیدکنندگان محتوا مجبور بودند به صورت دستی زیرنویس به محتوای ویدیویی خود اضافه کنند که اکنون با این ویژگی بسیار خوب، فرآیند کار آن ها ساده تر خواهد شد.

بعلاوه این پلتفرم متعلق به متا، در حال آزمایش طراحی تازهی از نمایش استوری ها است که در این طراحی تازه، تا سومین استوری یک کاربر برای سایر کاربران قابل مشاهده است و بعد از آن به طور اتوماتیک استوری کاربر بعدی برای شما به نمایش در می آید که این قابلیت می تواند خبر بدی برای تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام باشد. در حال حاضر کاربران اینستاگرام می توانند در آن واحد تا 100 استوری را آپلود کنند. اگرچه که در نسخه های تازه اینستاگرام این تعداد تغییر ننموده، اما کاربران برای تماشا استوری های بیشتر از یک کاربر باید گزینه Show All یا نمایش همه استوری ها را بزنند. در غیر این صورت اینستاگرام، استوری های کاربر بعدی را به شما نشان خواهد داد.

سامانه هشدار امبر (Amber Alerts)، قابلیت تازه دیگری از اینستاگرام است که به زودی در اختیار کاربران بعضی از کشورها قرار می گیرد. این هشدار که از سال 1996 در ایالات متحده آمریکا شروع به کار کرد، در کانال های رادیویی، شبکه های تلویزیونی و سایر رسانه ها پخش می گردد تا به پیدا شدن بچه ها گمشده یاری کند. به همین دلیل، اینستاگرام میخواهد تا هشدار آمبر را وارد فید اصلی خود کند. باید دید در روزهای آینده چه قابلیت های دیگری به این شبکه اجتماعی محبوب افزوده خواهد شد.

منبع: Techcrunch

منبع: دیجیکالا مگ

به "اینستاگرام نقشه ی جدیدی را برای یافتن آسان تر اماکن محبوب ارائه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام نقشه ی جدیدی را برای یافتن آسان تر اماکن محبوب ارائه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید