هلو برو تو گلو؛ یادگیری زبان به همین آسانی

به گزارش وبلاگ مزدا 93، هلو برو تو گلو؛ یادگیری زبان های خارجی آسان تر از این ممکن نیست! با هلو، هم بازی کنید، هم زبان یاد بگیرید.

هلو برو تو گلو؛ یادگیری زبان به همین آسانی

به گزارش وبلاگ مزدا 93 به نقل از هلو، بیش از 5 هزار دیدگاه مثبت و علاقه مند و 50 هزار نصب فعال در کمتر از 3 ماه؛ دستاورد ماه ها کوشش بر روی ساخت هلو…! حالا این هلو چی هست؟

یادگیری 16 زبان خارجی به همراه سرگرمی و بازی

به طور کلی یادگیری فرآیندی است که اگر با اصول مناسبی پیش نرود، ممکن است خسته نماینده و بسیار زمان بر باشد. با استفاده از روش های نوین و پیشرفته در زمینه آموزش به ویژه یادگیری و آموزش زبان، می توان به سادگی هر چه تمام تر درست مثل هلو برو تو گلو، زبان آموخت.

یادگیری به یاری بازی یکی از روش های نوین آموزشی است که توانسته هواداران زیادی پیدا کند. اپلیکیشن هلو با موضوع آموزش انواع زبان های خارجی با استفاده از متد آموزش در کنار سرگرمی، همراه شما در یادگیری زبان خواهد بود.

هلو مثل بسیاری از اپلیکیشن های مشابه در آموزش زبان، روی دایره لغات شما کار می نماید. بنابراین دسته بندی های گوناگونی در نظر گرفته که با ورود به هر کدام کلمات مختلفی را یاد می گیرید. غذا و نوشیدنی، حمل و نقل، خرید، آب و هوا، اعداد، شهر و … دسته بندی های موضوعی هلو هستند که نیازهایتان برای داشتن یک مکالمه معمولی روزمره را پوشش می دهند.

هر کدام از این دسته بندی ها چند سطح مختلف دارند که از آسان ترین کلمات آغاز شده و به سخت ترین ها ختم می شوند. در واقع مکانیزم پیشرفت در هلو به گونه ای طراحی شده که از پایین ترین سطح و ابتدایی ترین کلمات، به لغات پیچیده تر برسید و این گونه دایره لغات تان را تقویت کنید. تمام این کلمات را به شیوه بازی کردن یاد می گیرید تا همواره برای یادگیری اشتیاق داشته باشید.

به یاری اپلیکیشن هلو می توانید مهارت های دیداری، نوشتاری و شنیداری خود را تقویت کنید. انواع تمرین ها در حین یادگیری واژه جدید به شما نمایش داده می شوند و به شما یاری می نمایند تا واژه را به حافظه بلندمدت خود بسپارید.

تمرین های اپلیکیشن با رعایت اصول گیمیفیکیشن پیاده سازی شده اند؛ از این رو کاربر در حین انجام آنها خسته نمی گردد.

در اپلیکیشن هلو شما قادر خواهید بود 16 نوع زبان خارجی مختلف را یاد بگیرید. آموزش زبان انگلیسی بریتانیایی، آمریکایی، فرانسوی، روسی، عربی، ترکی استانبولی، ایتالیایی همچنین آموزش زبان آلمانی به همراهِ زبان های اسپانیایی، سوئدی، هندی، چینی ماندارین، چینی کانتونی، هلندی، پرتغالی برزیلی و تایلندی با استفاده از هلو به سادگی میسر خواهد بود.

از چشم اندازهای هلو می توان به گسترش و افزایش تنوع زبان ها در ماه های آینده اشاره نمود. هلو تا ماه های آینده زبان های ژاپنی، کره ای، نروژی، لهستانی، مجارستانی، دانمارکی، عبری، ایسلندی، اندونزیایی و ویتنامی را هم به فهرست شانزده زبان فعلی خود اضافه خواهد نمود.

به علاوه هلو در نظر دارد، در آینده زبان های محلی ایرانی مانند کردی، گیلکی، ترکی آذری و … را نیز به فهرست زبان های موجود اضافه کند. اگر این اتفاق بیافتد می توان گفت اپلیکیشن هلو می تواند به یکی از متمایزترین پلتفرم های آموزش زبان در ایران تبدیل گردد.

دستاوردهای هلو

با همین رویه، هلو در جلب رضایت مخاطبان خود پیروز بوده و دریافت میانگین امتیاز 4.8 در کافه بازار هم مؤید همین موضوع است. اپلیکیشن هلو توانسته است در کمتر از 3 ماه پس از معرفی به 50 هزار نصب فعال و بیش از 5 هزار نظر با میانگین 4.8 برسد. همچنین به گفته تیم توسعه دهنده قرار است در آینده قابلیت هایی به اپلیکیشن اضافه شوند تا از حضور در محیط آن رضایت بیشتری داشته باشید؛ از جمله رقابت آنلاین و تجربه کلی هیجان جدید…!

هلو در اینوتکس 2019

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس که تا کنون 7 دوره در ایران برگزار شده است، بستری برای عرضه نوآوری و فناوری بوده و هدف آن تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکت ها و سرمایه گذاری روی طرح ها و استارتاپ ها است.

هشتمین دوره این نمایشگاه از 19 خرداد 98 تا 22 خرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است. در اولین سال معرفی هلو، توسعه دهندگان این پلتفرم تصمیم بر حضور پررنگ در این نمایشگاه گرفتند. هلو در نمایشگاه اینوتکس در سال 44-A سالن، کانتر 193 پذیرای بازیدنمایندگان محترم می باشد. به مناسبت 50 هزارتایی شدن هلو، در این نمایشگاه به قید قرعه به 50 نفر از بازدیدنمایندگانِ کانتر هلو، اکانت یکماهه ی نامحدود هلو هدیه داده خواهد شد.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هلو برو تو گلو؛ یادگیری زبان به همین آسانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلو برو تو گلو؛ یادگیری زبان به همین آسانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید