برخلاف ادعای باشگاه پرسپولیس، کارگزار پول جریمه اینستاگرامی را نمی دهد
به گزارش وبلاگ مزدا 93، کارگزار برند باشگاه پرسپولس موضع متفاوتی نسبت به ادعای ابراهیم شکوری برای پردخت جریمه اینستاگرامی دارد.
به گزارش گروه ورزشی وبلاگ مزدا 93، انتشار پست غیر اخلاقی در اینستاگرام رسمی صفحه باشگاه پرسپولیس باعث شکایت فدراسیون فوتبال هند شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به جریمه 17 هزار و 500 دلاری سرخپوشان و محرومیت این باشگاه از برگزاری یک بازی خانگی بدون حضور طرفدار بگیرد.
ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفتگویی مدعی پرداخت تمام و کمال این جریمه از سوی کارگزار برند باشگاه شد.
سخنگوی باشگاه پرسپولیس با استناد بر حق صد درصدی کارگزار در استفاده از فضای مجازی باشگاه عنوان داشته که این جریمه باید از سوی آنها پرداخت گردد و نامه نگاری در مورد این موضوع نیز صورت گرفته است.
با این حال کارگزار برند باشگاه با وجود تخلف محرز در این زمینه حاضر به پرداخت این مبلغ نیست و جریمه AFC را مختص باشگاه پرسپولیس دانسته و از پرداخت آن طفره می رود.
نکته جالب توجه در نامه باشگاه پرسپولیس به کارگزار برند باشگاه، درخواست آن ها بابت پرداخت غرامت به دلیل برگزاری یک بازی بدون تماشاگر در لیگ قهرمانان آسیا است که برای آن نیز هیچ گونه جزئیات و مبلغی در نظر گرفته نشده است.
منبع: خبرگزاری دانشجو