به بچه ها سفیده تخم مرغ بدهید

به گزارش وبلاگ مزدا 93، خبرنگاران : خواص مهم سفیده تخم مرغ را برای بچه ها در این مطلب آورده ایم.

به بچه ها سفیده تخم مرغ بدهید

سفیده تخم مرغ برای رشد مو و ناخن و بعلاوه استحکاک استخوان ها بسیار مفید است. به همین علت به بچه ها خود حتما سفیده تخم مرغ برای میان وعده یا صبحانه بدهید.

به گزارش وبلاگ مزدا 93، آیا با خواص سفیده تخم مرغ برای بچه ها آشنایی دارید؟ همانطور که می دانید از سن 10 ماهگی کم کم، سفیده تخم مرغ به غذای یاریی کودک اضافه می گردد. آیا می دانید تا چه میزان در رشد کودک موثر است؟

در ادامه به آنالیز خواص سفیده تخم مرغ برای بچه ها می پردازیم:

دارای حداقل کلسترول است

تخم مرغ دارای حداقل کلسترول مضر است. در واقع، مصرف تخم مرغ منجر به افزایش HDL (کلسترول خوب) می گردد.

به سلامت مو و ناخن یاری می نماید

تخم مرغ حاوی 9 اسید آمینه لازم است که به رشد ناخن و موی سالم در بچه ها یاری می نماید.بچه ها همواره ناخن هایشان را می جوند یا می شکنند. به همین دلیل مصرف تخم مرغ منجر به رشد مجدد سریع تری می گردد.

دارای تعادل در سطح چربی هاست

تخم مرغ حاوی تعادل مناسبی از چربی های اشباع و غیر اشباع است که آن را به یک میان وعده عالی برای بدن در حال رشد بچه ها تبدیل نموده است. تخم مرغ آب پز را به جای تخم مرغ سرخ شده امتحان کنید!

به رشد ماهیچه ها یاری می نماید

سفیده تخم مرغ منبع پروتئین محسوب می گردد. برای این که بتوانید ماهیچه بسازید به دوزهای مکرر پروتئین احتیاج دارید. به همین منظور می توانید سفیده تخم مرغ را مصرف کنید. علاوه بر این، گنجاندن سفیده تخم مرغ در رژیم غذایی بچه ها لازم است زیرا آن ها برای ساختن عضلات نیرومند به میزان زیادی پروتئین احتیاج دارند.

به استحکام استخوان ها یاری می نماید

برای حفظ استخوان های قوی و سالم، به میزان زیادی کلسیم احتیاج است. با داشتن استخوان های متراکم می توانید از راشیتیسم و مسائل جدی مرتبط با استخوان نظیر پوکی استخوان جلوگیری کنید. به همین علت است که باید سفیده تخم مرغ را مصرف کنید زیرا حاوی میزان زیادی کلسیم است.

منبع: رکنا

به "به بچه ها سفیده تخم مرغ بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به بچه ها سفیده تخم مرغ بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید