به مناسبت روز جوجه تیغی ها، مجموعه تصاویری دیدنی از این موجودات دوست داشتنی

به گزارش وبلاگ مزدا 93، سونیک را می شناسید؟ همان جوجه تیغی آبی که تر و فرز به این سو و آن سو می دوید و دشمنانش را به زانو در می آورد؟ سونیک در دنیای بازی، انیمیشن و فیلم به شکلی معرف جوجه تیغی دوست داشتنی است.

به مناسبت روز جوجه تیغی ها، مجموعه تصاویری دیدنی از این موجودات دوست داشتنی

اما خارج از دنیای فانتزی، جوجه تیغی ها علی رغم نامی که شاید اندکی ترسناک به نظر برسد، موجوداتی قابل ستایش و دوست داشتنی هستند. به عنوان نمونه بیدی ، جوجه تیغی ماجراجو در فضای مجازی به شهرتی قابل توجه دست پیدا کرد. موجودی کوچک و بانمک که به همراه سرپرستان مهربان خود به گوشه و کنار بخش شمالی ایالات متحده سفر نموده و ماجراهای خود را در قالب تصاویری دیدنی با دوست داران خود در اینستاگرام به اشتراک می گذاشت.

اکنون به مناسبت گرامیداشت روز جوجه تیغی ها، بر آن شدیم با مجموعه تصاویری تماشایی از این موجودات بامزه و شگفت انگیز همراه شما عزیزان شده و دیگر بار زیبایی های پنهان و آشکار دنیای حیوانات را ستایش کنیم.

نظر شما در خصوص این تصاویر چیست؟ این همزیستی متفاوت بین انسان و جوجه تیغی را چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا شما هم مایلید دوستی تیغ دار را به جمع اعضای خانواده خود اضافه کنید؟ ما در وبلاگ مزدا 93، همچنان مشتاق شنیدن نظرات شما عزیزان هستیم.

منبع boredpanda

منبع: کجارو

به "به مناسبت روز جوجه تیغی ها، مجموعه تصاویری دیدنی از این موجودات دوست داشتنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به مناسبت روز جوجه تیغی ها، مجموعه تصاویری دیدنی از این موجودات دوست داشتنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید