سریال و پخش خانگی

17 راه برای پس انداز پول و سفر به دور دنیا

فکر می کنید به هیچ وجه نمی توانید به جایی سفر کنید؟ اگر کمی برنامه ریزی داشته باشید، می توانید با پول نه چندان زیادی، تعطیلات خوبی داشته باشید.

29 تیر 1402

ماجرای جوایز ویژه به فینالیست های آوای جادویی ، همه چیز را تکذیب می کنم

تهیه کننده مسابقه آوای جادویی تاکید نمود: هرگونه حاشیه را در زمینه نداشتن مجوز برای این مسابقه تکذیب می کنم.

5 تیر 1402

از خواندن این اعداد سرگیجه می گیرید ؛ گران ترین های دنیا اینجا جمع شده اند ، این ساعت 125، 000، 000، 000 تومان قیمت دارد ، گران ترین موبایل دنیا چند؟

دسر با طعم شکلات و طلا... موبایل الماس نشان... شلوار جین عتیقه... قدیمی ترین نسخه کتاب مرد عنکبوتی... شما برای کدام یک از اینها حاضرید دست به جیب شوید و هزینه کنید؟

3 تیر 1402

سریال تاج نتفلیکس ، سلطنت باید همواره پیروز باشد ...

سریال تاج (سلطنت) در وهله اول نشان دهنده این مهم است که خانواده سلطنتی بریتانیا برای حفظ بقای سلطنت خود چه تغییراتی و فراز و فرودهایی را از سر گذرانده است.

17 اردیبهشت 1402

آزیتا لاچینی و احوال این روزهایش

رویا تیموریان مدیر سفیر مهربانی خانه تئاتر طی چند وقت گذشته به عیادت آزیتا لاچینی رفته اند و گویا به تازگی خبر آن را رسانه ای نموده اند و نوشته اند که این بازیگر آرزو داشته است که امیدوارم همواره سالم، پرقدرت و پرتوان باشید.

3 اردیبهشت 1402

آنالیز اپل واچ سری 7؛ نمایشگر بزرگ تر با طراحی تکراری

اپل واچ سری 7 مدل 45 میلی متری پس از اپل واچ اولترا، دومین ساعت هوشمند پرفروش و محبوب فروشگاه آنلاین خبرنگاران به شمار می رود که توانسته با قابلیت های فوق پیشرفته و ظاهری مجذوب کننده نظر کاربران و علاقه مندان زیادی را به خود جلب کند و به یکی از پربازدیدترین...

25 دی 1401

دیزنی ویش، جدیدترین و جسورترین کشتی کروز دیزنی تا کنون

کشتی کروز دیزنی ویش یا همان کشتی آرزو، جدیدترین کشتی مجموعه کشتیرانی دیزنی می باشد، این کشتی بزرگ از امکانات منحصر به فردی در نوع خود برخوردار است و همین موضوع مشتاقان سفرهای دریایی را به وجد آورده تا با این کروز غول پیکر سفرهای دریایی مهیجی را تجربه...

5 آذر 1401

خداحافظی با شناسنامه های جلد قرمز

خبرنگاران : محمد باقرعباسی گفت: شناسنامه های جلد قرمز یا مستعمل یا دچار تغییرات هویتی نیازمند تغییر بوده و صدور شناسنامه المثنی منتفی است.

5 مهر 1401

فیلمنامه نویسان شیرازی به چالش دعوت شدند

مدیر انجمن سینمای جوان فارس گفت: کارگاه کاربردی بررسی فیلمنامه های نوشته شده از طریق هنرمندان و فیلمسازان استان با عنوان چالش فیلمنامه در شیراز به صورت هفتگی برگزار می شود.

22 مرداد 1401

بسته الحاقی باب اسفنجی برای ماینکرفت عرضه شد

بسته به مدت زمانی که بازی ماینکرفت را تجربه نموده باشید، ممکن است چیزهایی را درباره آنچه در زیر اقیانوس ها و دریاهای آن اتفاق می افتد، بدانید. آیا در آن ماهی وجود دارد؟ مطمئناً وجود دارد. صندوقچه های گنج؟ گاهی اوقات. کتانجک (اشنه دریایی)؟ قطعاً. با این...

12 مرداد 1401

پسر خسرو شکیبایی مهمان سریالیست می گردد

برنامه سریالیست امشب، پنجشنبه پنجم اسفند ماه میزبان کارگردان و بازیگر سریال برف بی صدا می بارد می گردد.

23 تیر 1401

سکانسی از سحر قریشی

به گزارش فرتاک نیوز، ویدئویی لو رفته از عاشقانه های سحر قریشی و میرطاهر مظلومی را ببینید.

30 خرداد 1401

رزیتا غفاری: ممیزی های صداوسیما بیش از حد است

رزیتا غفاری علت ضعف سریال های تلویزیونی و کمبود سریال در تلویزیون را ممیزی های بیش از حد صداوسیما و حمایت نکردن از نویسنده ها دانست.

31 اردیبهشت 1401

خاتمه فیلمبرداری فیلم برنده

تهران (پانا) - فیلمبرداری فیلم برنده به کارگردانی میلاد سعیدی و تهیه کنندگی ارسلان کرباسچیان به خاتمه رسید.

15 اردیبهشت 1401

ترس های عجیب بازیگران معروف لو رفت! ، از مارمولک تا زلزله !

خبرنگاران: برخی از بازیگران از چیز های عجیبی می ترسند که در ادامه مشاهده می کنید.

31 فروردین 1401

عکس رفتار نامتعارف منوچهر هادی و یکتا ناصر در رستوران

به گزارش شایا نیوز، عکس بوسه منوچهر هادی با دخترش در فضای مجازی پخش شده که جنجال و نقدها زیادی را در پی داشته است.

19 فروردین 1401

14 مکان روی زمین که شبیه سیار ه های دیگر هستند

سفر به سیاره های دیگر، لااقل امروزه، برای همه امکان پذیر نیست. اما برخی مکان ها روی همین سیاره خودمان درست مانند مریخ، ماه، زهره و عطارد و... است. بیایید با آن ها آشنا شویم.

13 اسفند 1400

به مناسبت روز جوجه تیغی ها، مجموعه تصاویری دیدنی از این موجودات دوست داشتنی

سونیک را می شناسید؟ همان جوجه تیغی آبی که تر و فرز به این سو و آن سو می دوید و دشمنانش را به زانو در می آورد؟ سونیک در دنیای بازی، انیمیشن و فیلم به شکلی معرف جوجه تیغی دوست داشتنی است.

6 اسفند 1400

معرفی عوامل مجموعه تلویزیونیمحض خنده

خبرگزاری خبرنگاران- مجموعه تلویزونی محض خنده در ژانر طنز درمورخ 1400/09/30 به شماره مجوز(145082/152) دراستان مازندران شهرستان رویان کلید خورد .

4 اسفند 1400

مروری بر کارنامه سینمایی رویا افشار

جشنواره فیلم فجر 99 به پایان رسید. جشنواره ای که در ایران اعتبار بسیاری دارد وعده ای نیز متقد جدی آن هستند. این جشنواره سال ها است که برگزار می شود و با انتخاب هایی که هیات داوران برای بهترین بازیگر یا کارگردان دارند، حرف وحدیث های بسیاری را ایجاد می کنند....

8 دی 1400
تعداد: (34)