تغییرات خیره کننده در محبوب ترین مدل تویوتا در ایران ! ، عکسسورپرایز بزرگ سریع ترین و قدرتمندترین خودروی چهار نفره جهان، عکسافراد خاصی در ایران این خودرو را سواراند!، عکس

به گزارش وبلاگ مزدا 93، پس از معرفی نسل تازه لکسس GX، حدس و گمان هایی برای نسل تازه پرادو زده می گردد.با توجه به اینکه لکسس GX در واقع نسخه لوکس تر پرادو محسوب می گردد و از پلتفرم یکسانی بهره می برند.

تغییرات خیره کننده در محبوب ترین مدل تویوتا در ایران ! ، عکسسورپرایز بزرگ سریع ترین و قدرتمندترین خودروی چهار نفره جهان، عکسافراد خاصی در ایران این خودرو را سواراند!، عکس

امیرمسعود عابدین: نوترین تصاویر رندر از لندکروزر پرادو نو، یا فقط لندکروزر نو در ایالات متحده (اما متفاوت از لندکروزر در بازار جهانی که در سال 2021 عرضه شد) خبر می دهد که پیش نمایشی از یک SUV جعبه ای شکل و بزرگ با اورهنگ های کوتاه است.

نمای کلی به شدت ما را به یاد لکسوس GX نو می اندازد، اما بعضی از نکات خاص تویوتا مانند جلوپنجره رادیاتور مانند و امضای LED و دیلایت در جلو وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

سورپرایز بزرگ سریع ترین و قدرتمندترین خودروی چهار نفره جهان/ عکس

افراد خاصی در ایران این خودرو را سواراند!/ عکس

اگر آنچه را که می بینید دوست دارید، خبرهای خوب بیشتری داریم.انتظار می رود تویوتا لندکروزر را کمی پایین تر از بازار کند و فضای بیشتری برای لکسوس GX در خط فراوری ایجاد کند.در حالی که هیچ جزئیات قیمتی برای لندکروزر 2025 وجود ندارد، ما معتقدیم که ارزان تر از مدل قبلی است که پس از سال مدل 2021 متوقف شد.به عنوان یادآوری، لندکروزر 2021 با قیمتی بیش از 85000 دلار به فروش می رسید.جانشین اصلی آن می تواند از حدود 60000 دلار آغاز گردد، اما باز هم، هنوز هیچ چیز رسمی نیست.

بعلاوه گفتنی است که گزارش اخیر نشان می دهد تویوتا میخواهد لندکروزر نو را در ایالات متحده به عنوان نوعی محصول خاص بفروشد.پیشرانه خودرو می تواند با محصول تاکوما نو مشترک باشد، به این معنی که یک موتور 2.4 لیتری توربوشارژ باید در زیر کاپوت باشد.طبق گزارش ها، دو تیپ در بازار ایالات متحده به فروش می رسند که مدل گران تر آن دارای ارتقاهای آفرود الهام گرفته از TRD Pro است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ مزدا 93 مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین

به "تغییرات خیره کننده در محبوب ترین مدل تویوتا در ایران ! ، عکسسورپرایز بزرگ سریع ترین و قدرتمندترین خودروی چهار نفره جهان، عکسافراد خاصی در ایران این خودرو را سواراند!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات خیره کننده در محبوب ترین مدل تویوتا در ایران ! ، عکسسورپرایز بزرگ سریع ترین و قدرتمندترین خودروی چهار نفره جهان، عکسافراد خاصی در ایران این خودرو را سواراند!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید