درخواست نایب رئیس فدراسیون فوتبال از نهادهای امنیتی برای راه اندازی VAR

به گزارش وبلاگ مزدا 93، نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خیلی امیدواریم با حضور مسئولان کمیته صدور مجوز حرفه ای AFC، تعلیق را برداریم.

درخواست نایب رئیس فدراسیون فوتبال از نهادهای امنیتی برای راه اندازی VAR

منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در خصوص جلسه امروز مدیرعاملان باشگاه های لیگ فزونی با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، گفت: امروز جلسه مهمی را با 16 تیم لیگ فزونی در خصوص بحث مجوز حرفه ای داشتیم. مدیر کمیته صدور مجوز حرفه ای که اخیرا در مالزی بود شرحاتی را ارائه داد. همه تیم های لیگ فزونی تشریف داشتند. موارد آنالیز و تاکید شد که به صورت جدی پای کار بیایند. عدم تمهیدات لازم در این خصوص می تواند تبعاتی را برای باشگاه ها داشته باشد.

وی اضافه نمود: بحث VAR را داشتیم که تمهیدات و تدابیری در نظر گرفته شده که حتما باید، چون الزام قانونی است این کار انجام گردد. موارد دیگری هم بود که ان شا الله در قالب یک بیانیه روی سایت فدراسیون فوتبال منتشر خواهد شد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه قرار است مسئولان کمیته صدور مجوز حرفه ای AFC به ایران بیایند، گفت: بله، اواخر مهر قرار است بیایند. تیمی که به مالزی رفت مدارک و مستنداتی را ارائه کرد. قرار شده برای ارزیابی نهایی بیایند. کوشش می کنیم این تعلیق برداشته گردد. خیلی امیدواریم با این بازدید در فاز اول تعلیق را برداریم و از همین الان هم کار ها پیش می رود که شرایطی برای باشگاه ها به وجود بیاورند که تعلیق برای ما پایدار نماند.

قنبرزاده در خصوص اینکه آیا می توانیم به داشتن VAR در فصل جاری امیدوار باشیم، بیان کرد: نمی توانیم تاریخ بدهیم. برای شرکت ها محدودیت وجود دارد. فکر می کنم فیفا 5 شرکت را تایید نموده است. یک بخشی در بحث قانون تجارت، شرکت هایی که خارجی هستند باید به تایید برخی از نهاد ها برسند که از اختیارات فدراسیون و سازمان لیگ خارج است. این انتخاب دایره وسیعی ندارد و باید سیگنال ها و مواردی که از لحاظ الکترونیکی و فنی وجود دارد از نظر مسائل امنیتی مورد تایید نهاد ها قرار بگیرند. من خواهشم این است که معین تکلیف نمایند.

وی توضیح داد: الان فدراسیون آمادگی کامل دارد که این کار را با هماهنگی و همکاری باشگاه ها انجام بدهد. تایید صلاحیت عمومی و فنی و امنیتی این شرکت ها که مورد تایید فیفا هستند باقی می ماند. 5 شرکت هم بیشتر نیستند. منتظریم. اقدامات خوبی اجرا شده و امیدوارم تایید های نهایی بیاد فکر می کنم کار انجام گردد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اردوی تیم ملی در اتریش گفت: اردوی خوبی از نظر نظم و همدلی که بین بازیکنان به وجود آمد، برگزار گردید. در این شرایط خاص اجتماعی که در کشور ما هست فکر می کنم با بازی و نتایج خوب تیم ملی، شادی و نشاطی به جامعه فوتبال ما تزریق شد. خداراشاکریم. همه باید یاری کنیم و همدل باشیم.

وی اضافه نمود: هم هیات رئیسه هم کادر مدیریتی، فنی، سرپرستی، پشتیبانی، رسانه ها و... همه دست به دست هم بدهیم که آرامشی را به وجود بیاوریم و تیم هم در تمرکز باشد. با آرامش تمرکز ایجاد می گردد. قطعا این آرامش و تمرکز را باید به تیم ملی بدهیم که در جام جهانی آمادگی بیشتری داشته باشد و بتواند نتایج خوبی بگیرد.

قنبرزاده در خصوص رونمایی پیراهن تیم ملی گفت: من در جریان نیستم. در این خصوص بحثی نشده است. تغییراتی در دپارتمان های تیم ملی انجام شد، ولی این اتفاق باید بیفتد. پیراهن ما هم مثل همه جهان باید با یک جشن و مراسم خوبی رونمایی گردد.

وی در خصوص اینکه آیا با همین شرکت فعلی قرارداد بسته شده، گفت: با اطلاعاتی که من دارم قرارداد با این شرکت نهایی شده و پیراهنش در زمان کامرانی فر در فیفا رونمایی شده است. فکر نمی کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد. یک برند داخلی است، ولی برد بین المللی دارد. والیبال ما در مسابقات جهانی شوید و همینطور کشتی، نه ما تنها بلکه بسیاری از کشور ها بودند. در زمان ما نبود، ولی قطعا آن کمیته فنی و تخصصی حتما با حساب و کتاب همه چیز را آنالیز نموده است. قراردادی که در فدراسیون قبلی بسته شده حتما باید اعتبار داشته باشد، چون یک بحث حقوقی است. به امید خدا یک رونمایی را در یک مراسم خوب باید حتما داشته باشیم.

قنبرزاده در خصوص معرفی سرپرست تیم ملی بیان کرد: این از اختیارات رئیس فدراسیون فوتبال است. این مسائل خیلی مهم نیست. 80 میلیون نفر هستیم و 80 میلیون نفر روی نیمکت خواهند بود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص کوشش رسانه های معاند در زمان برپایی اردوی اتریش برای ضربه زدن به تیم ملی، گفت: من که آنجا نبودم، ولی عمده بازیکنان یکدل بودند. می گفتند اصلا دودستگی نداریم. بازیکن شاخصی تعویض می شد، بازیکن دیگر او را بغل می کرد و تعامل خوبی داشتند. می گویید معاند. فکر نمی کنم خیلی احتیاج به شرح داشته باشد. هدف یک معاند چیست؟ فکر نمی کنم خیلی احتیاج به تحلیل و آنالیز داشته باشد.

وبلاگ مزدا 93 ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "درخواست نایب رئیس فدراسیون فوتبال از نهادهای امنیتی برای راه اندازی VAR" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست نایب رئیس فدراسیون فوتبال از نهادهای امنیتی برای راه اندازی VAR"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید