دیزنی ویش، جدیدترین و جسورترین کشتی کروز دیزنی تا کنون

به گزارش وبلاگ مزدا 93، کشتی کروز دیزنی ویش یا همان کشتی آرزو، جدیدترین کشتی مجموعه کشتیرانی دیزنی می باشد، این کشتی بزرگ از امکانات منحصر به فردی در نوع خود برخوردار است و همین موضوع مشتاقان سفرهای دریایی را به وجد آورده تا با این کروز غول پیکر سفرهای دریایی مهیجی را تجربه نمایند. کشتی کروز دیزنی ویش برای کسانی که به سفرهای دریایی علاقه دارند، سفری ماجراجویانه و مجذوب کننده را رقم می زند. این کشتی باشکوه در ماه جولای 2022 حرکت خود را شروع نموده و خانواده ها را به مقصدهای مختلف برای گردش و سرگرمی می برد.

دیزنی ویش، جدیدترین و جسورترین کشتی کروز دیزنی تا کنون

از دیزنی ویش به عنوان نوترین و جسورترین کشتی مجموعه دیزنی یاد می نمایند و همین موضوع هیجان را برای هواداران این خط کشتیرانی به اوج رسانده است تا هرچه زودتر بتوانند سفری خاطره انگیز و مجذوب کننده را در دیزنی ویش تجربه نمایند. اگر هیجان در شما هم اوج رسیده و دوست دارید زودتر با این کشتی کروز مدرن آشنا شوید با مجله گردشگری وبلاگ مزدا 93 تا انتهای این مقاله همراه شوید.

تضمین برترین قیمت بلیط هواپیما، بلیط قطار و رزرو هتل در تمامی نقاط دنیا فقط در وبلاگ مزدا 93 .

خیال پردازی در سفر با کشتی کروز دیزنی ویش

اگر به سفر با کروزهای غول پیکر علاقه دارید، باید شما را با نوترین، بزرگترین و جسورانه ترین کشتی کروز مجموعه دیزنی لند برای سفرهای دریایی آشنا کنیم. این کشتی کروز که دیزنی ویش یا کشتی آرزو نام دارد، در اوایل سال 2022 حرکت خود را در آب های آزاد آغاز کرده است. کشتی کروز دیزنی ویش با ویژگی های نو و هیجان انگیزی که دارد توانسته نشاط و هیجان را برای تمامی مسافرانش با هر سن و سالی در سفرهای دریایی رقم بزند. سفر با کشتی کروز دیزنی ویش مطمئناً آرزوی همه کسانی است که به خیال پردازی در دنیای دیزنی علاقه دارد و همواره خاطراتی خوش را از دنیای رنگی دیزنی در فکر خود می پرورانند.

دیزنی ویش نوترین کشتی کروز دیزنی است که بیش از همواره در آن داستان سرایی به چشم می آید، امکانات نو و نوآورانه این کشتی برای گذراندن تعطیلات خانوادگی بسیار مجذوب کننده و هیجان انگیز است. خیال پردازی در سفر با کشتی کروز دیزنی ویش یکی از مهیج ترین و در عین حال رمانتیک ترین سفرهایی است که گردشگران می توانند آن را در سفر با این کروز مدرن تجربه نمایند.

1. پارک آبی دیزنی ویش

کشتی کروز دیزنی ویش یک پارک آبی به نام آکوا ماوس (AquaMouse) دارد، پارک آبی دیزنی ویش جز نوترین و مدرن ترین بخش های این کروز محسوب می گردد که برای بچه ها و بزرگترها با استفاده از المان های محبوب دیزنی فضای مجذوب کنندهی را ایجاد نموده است. بخش مخصوص بچه ها این پارک آبی با المان های کارتون معروف داستان اسباب بازی طراحی شده که برای بچه ها بسیار هیجان انگیز و مجذوب کننده می باشد.

یکی از مجذوب کنندهترین بخش های پارک آبی آکوا ماوس، سرگرمی ها و امکاناتی است که زیر نور خورشید و در عرشه کشتی برای مسافران این کروز طراحی شده است. اغلب المان های این بخش از کارتون محبوب میکی ماوس الهام گرفته شده که همین موضوع باعث شده مسافران این کشتی کروز از تماشا آن هیجان زده شوند.

پارک آبی دیزنی ویش یک جاذبه آبی کاملا خانوادگی و نو است که شما را به ماجراهای انیمیشن کوتاه دنیای شگفت انگیز میکی ماوس می برد. این پارک آبی آب نماهای مجذوب کننده، بخش های مخصوص صرف غذا به صورت بوفه باز و فضای اختصاصی برای استراحت خانواده ها، بچه ها و بزرگسالان دارد که می توانید ساعت ها در زیر نور خورشید غرق شوید و از سفر دریایی خود نهایت لذت را ببرید. در کشتی کروز دیزنی ویش صحنه های نمایشی، نورپردازی، جلوه های ویژه و شگفتی های غافلگیرنماینده ای برای مهیج تر کردن سفر طراحی شده که مسافران از آنها بسیار راضی هستند.

2. لذت شنا با تمام قوا در کشتی کروز دیزنی ویش

بچه ها می توانند در استخر مخصوص کشتی کروز دیزنی ویش که به صورت ویژه برای آنها طراحی شده، ساعت ها بازی نمایند. این استخر که براساس شخصیت های کارتون دنیای اسباب بازی طراحی شده، یک زمین بازی خارق العاده است که در آن وودی، باز و سایر شخصیت های این کارتون خاطره انگیز به صورت اسباب بازی های لاستیکی بزرگ در استخر قرار داده شده است تا بچه ها از بازی و سرگرمی با آنها در آب لذت ببرند. بچه ها لذت شنا با تمام قوا در کشتی کروز دیزنی ویش را می توانند با رفتن به این استخر ویژه داشته باشند، این بخش دارای دو سرسره به میزان کودک نوپا و جت های پاپ، آب فشان و حباب های فراوان است.

3. غذا خوردن در دنیای فروزن

در کشتی کروز دیزنی ویش مسافران برای صرف غذا گزینه های متعددی را پیش رو دارند که بر اساس سلیقه و ذائقه های مختلف طراحی شده است، سه رستوران خانوادگی کاملاً نو در دیزنی ویش برای پذیرایی از مسافران فراهم شده که هرکدام مسافران را به یکی از داستان مهیج و خاطره انگیز مجموعه دیزنی می برد.

اولین رستوران مجذوب کننده این مجموعه با تم کارتون فروزن مسافران را در حین صرف غذا به دنیای یخ و برف این داستان مجذوب کننده مجموعه دیزنی می برد، در این رستوران از تمامی المان های این کارتون با استفاده از فناوری های نو هالیوودی الهام گرفته شده و مسافران با ورود به این رستوران خود را در اعماق دنیای فروزن و آدم برفی دماغ هویجی تجسم می نمایند، طعم غذا خوردن در دنیای فروزن قطعا بسیار دلچسب و رویایی خواهد بود.

حضور شخصیت های محبوب این کارتون مانند السا، آنا، کریستوف و اولاف در کنار هم برای بچه ها و بزرگسالانی که این رستوران در کشتی کروز دیزنی ویش برای صرف غذا انتخاب کرده اند، بسیار مجذوب کننده و خاطره انگیز کرده است. خانواده های حاضر در این رستوران همچون مدعوین جشن نامزدی سلطنتی ملکه آنا و کریستوف هستند و داستان را از جایی که در کارتون فروزن 2 در استودیو انیمیشن والت دیزنی متوقف شده، برای میهمانان رستوران آغاز می نمایند.

4. ناهار در دنیا های موازی مارول

مسافران کشتی کروز دیزنی ویش می توانند طعم دلچسب ناهار در دنیا های موازی مارول به عنوان یکی از بخش های ماجراجویانه سفر با این کشتی کروز را تجربه نمایند و از سفر دریایی خود لذت ببرند. مسافران در حین خوردن ناهار در نقشی تعاملی قرار می گیرند و ماموریت های اکشن انتقام جویانه این بازی را یک به یک انجام می دهند. منوی این رستوران از دنیای فیلم سینمایی مارول الهام گرفته شده و صحنه های مبارزه این داستان با ورود به رستوران برای مسافران آغاز می گردد.

5. رستوران هوس دیزنی

در رستوران هوس دیزنی کشتی کروز دیزنی ویش می توانید ترکیبی مجذوب کننده از زرق و برق کلاسیک هالیوود 1923 را ببینید. این رستوران دارای دو سالن غذاخوری مجلل برای صرف غذا است، سالن های این رستوران با بیش از 1000 طرح، وسایل و ابزارهای دیگر داستان های معروف دیزنی تزیین شده که نگاهی درونی به تکامل انیمیشن دیزنی از سفید برفی و هفت کوتوله تا فروزن 2 دارد.

در عرشه کشتی کروز دیزنی ویش بعلاوه بخش های مختلفی برای غذا و نوشیدنی طراحی شده که از جمله آنها می توان به جشنواره غذای میکی و دوستان اشاره نمود، این فضا برای خوردن انواع فست فودها، ناهار، شام یا صرف میان وعده گزینه مناسبی است. غذاخوری روباز میکی و دوستان پنج غرفه غذا دارد و در آن انواع کباب دودی میکی، کانتینا دونالد، پیتزا دیزنی، گریل گوفی و بستنی شیرین مینی برای مسافران سرو می گردد.

6. سفرهای دریایی با تم های متنوع در خطوط کشتیرانی کروز دیزنی

یکی از معروفترین مناسبت ها در دنیا جشن هالووین یا همان جشن جادوگرها است که هر ساله در سراسر دنیا جشن گرفته می گردد. در کشتی کروز دیزنی ویش افرادی که به این مناسبت علاقه دارند و آن را جشن می گیرند برای اینکه تجربه ای متمایز از این جشن پر زرق و برق داشته باشند، سفرهای ویژه ای با تم هالووین تدارک دیده شده که از اواسط سپتامبر تا اکتبر 2022 در آب های آزاد برگزار می گردد.

در سفرهای دریایی کشتی کروز دیزنی ویش مسافران می توانند لباس های ویژه بپوشند و به شخصیت های دیزنی در لباس های هالووین خود در مهمانی میکی ماوس بپیوندند. غذاها، نوشیدنی ها متنوع و مجسمه های دیزنی را مسافران این کشتی در تمامی بخش های این جشن می توانند از نزدیک ببیند و با آنها عکس های یادگاری مجذوب کنندهی را برای ثبت در آلبوم خاطرات خود بگیرند. مسافران خود را در یک کشتی شبح مانند می بینند که با دکور استادانه ای طراحی شده و درخت کدو تنبل جادویی جشن هالووین در گوشه ای از آن واقع شده است.

مسئولین شرکت دیزنی در نظر دارند در طول سال سفرهای دریایی با تم های متنوع در خطوط کشتیرانی کروز دیزنی را برنامه ریزی نمایند تا گردشگران بتوانند به مناسبت های مختلف در این سفرهای دریایی مهیج و مجذوب کننده شرکت نمایند. در برنامه های پیش روی این شرکت تم مجذوب کننده تعطیلات کریسمس در حال برنامه ریزی است که برای کل خانواده مجذوب کننده خواهد بود. در این تم که با جشن و شادی همراه است از شخصیت های محبوب دیزنی استفاده شده، بابانوئل هم یکی از شرکت نمایندگان در جشن سال نو میلادی کشتی کروز دیزنی ویش است.

7. کشتی کروز دیزنی ویش دوست دار محیط زیست

شرکت دیزنی در تمامی مراحل طراحی تا اجرای پروژه کشتی کروز دیزنی ویش به محیط زیست توجه ویژه ای داشته و در میان کشتی های مسافرتی به مصرف سوخت و انرژی بسیار صرفه جویی کرده است. در این کشتی از ترکیب گاز طبیعی مایع (LNG) و تکنولوژی های متعدد در طراحی کشتی یاری گرفته اند و تخمین زده می گردد که نوترین کشتی دیزنی کروز خط (DCL) نزدیک به 30 درصد در مصرف سوخت صرفه جویی داشته که همین موضوع باعث شده این کشتی کروز تقریباً 20 درصد گازهای گلخانه ای کمتری منتشر کند. در واقع می توان به کشتی کروز دیزنی ویش دوست دار محیط زیست هم گفت.

سوالات متداول درباره کشتی کروز دیزنی ویش

1. کشتی کروز دیزنی ویش چند رستوران دارد؟

کشتی کروز دیزنی ویش سه رستوران اصلی با تم های کارتون های معروف دیزنی دارد که به عبارتند از: رستوران فروزن، رستوران دنیا های موازی مارول و رستوران میکی هاوس.

2. کشتی کروز دیزنی ویش از چه زمانی حرکت خود را آغاز کرده است؟

کشتی کروز مجلل و مدرن دیزنی ویش از ماه جولای 2022 حرکت خود را آغاز کرده است.

3. کشتی کروز دیزنی ویش برای حفظ محیط زیست چه اقداماتی انجام داده است؟

کشتی کروز دیزنی ویش تقریباً 20 درصد نسبت به سایر کشتی های کروز گاز گلخانه ای کمتری فراوری کرده و به حفظ محیط زیست در تمامی مراحل طراحی تا ساخت آن به صورت ویژه توجه شده است.

جمع بندی درباره کشتی کروز دیزنی ویش

سفرهای دریایی به خودی خود بسیار مهیج و مجذوب کننده است، به خصوص اگر این سفرها با کشتی های کروز انجام گیرد. شرکت بزرگ دیزنی که در زمینه ساخت انیمیشن معروفیت دنیای دارد، پس از پارک های دیزنی معروفش در سرتاسر دنیا دست به اقدامی جالب زده و به صنعت بزرگ کشتیرانی وارد شده است. این شرکت با طراحی و اجرای کشتی کروز دیزنی ویش هواداران کارتون های دیزنی را شگفت زده کرده تا جایی که مسافران از ماه ها قبل برای خرید بلیط سفر با این کروز برنامه ریزی و اقدام کرده اند.

سفر با شخصیت های کارتون های محبوب دیزنی بی شک هیجان انگیز و مفرح خواهد بود، البته برای این سفرها باید از ماه ها قبل بلیط خود را برای مقصد مورد نظر رزرو نمایید. برای تهیه بلیط پرواز و رزرو هتل در سفرهای هوایی داخلی و خارجی خود می توانید به صورت 24 ساعته به سایت وبلاگ مزدا 93 مراجعه نمایید و سپس با خیال راحت به سفری خاطره انگیز و رویایی با عزیزان خود بروید. وبلاگ مزدا 93 ارائه دهنده انواع خدمات سفر است که سابقه طولانی و درخشانی در امر گردشگری بین المللی دارد و همواره با خدمات و پشتیبانی خود توانسته مشتریانش را راضی و خرسند نگه دارد.

منبع: الی گشت

به "دیزنی ویش، جدیدترین و جسورترین کشتی کروز دیزنی تا کنون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیزنی ویش، جدیدترین و جسورترین کشتی کروز دیزنی تا کنون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید