راه حلی نوین برای کاهش وزن: قورت دادن قرص بالون معده

به گزارش وبلاگ مزدا 93، کاش فقط کاهش وزن به راحتی قورت دادن قرص بود! - و حالا ممکن است و این رخ داده است.

راه حلی نوین برای کاهش وزن: قورت دادن قرص بالون معده

پزشکان ایتالیا یک کپسول ساده برای قورت دادن توسعه داده اند که پس از استقرار در معده با آب پر می گردد و یک بالون کوچک را ایجاد می نماید.

این بالون نرم، که اندازه اش حدود اندازه یک توپ بیسبال است، اندازه غذایی که می توان مصرف کرد را کاهش می دهد.

طبق گفته محققان: با ترکیب بالون و داروی دیابت لیراگلوتید (ساکسندا) که بعلاوه اشتها را کاهش می دهد، مردم می توانند تقریباً 20٪ از وزن بدن خود را از دست دهند.

دکتر روبرتا اینکا از کلینیک نووا ویلا کلودیا در رم گفت: ترکیب دارو و بالون، به پزشکان گزینه های بیشتری در مدیریت چاقی در بیمارانی که احتیاج به کاهش وزن اضافی یا ماندگاری بیشتر دارند می دهد.

بالون های معده برای کاهش وزن سال هاست وجود دارند، اما به طور معمول احتیاج به بیهوشی و یک عمل پزشکی درون روده دارند. این بالون تازه که به وسیله تکنولوژی های الوریون پیشرفته است، احتیاجی به روش پزشکی درون روده یا آرام بخش ندارد و تنها 20 دقیقه برای قرارگیری در محل خود زمان می برد.

یک بیمار در حالی که بالون معده اش به وسیله یک لوله نازک با آرامی با آب پر می گردد، منتظر می ماند. (عکس بالا)

کپسول قابل قورت دادن به راحتی (راست) پس از استقرار در معده به آرامی با آب پر می گردد و یک بالون نرم و کوچک ایجاد می نماید. Allurion Technologies

آخرین تحقیق درباره بالون، که در هفته گذشته در کنگره اروپایی چاقی در دوبلین ارائه شد، شامل 181 مرد و زن چاق بود. آن ها بعلاوه یک تا چهار ماه پس از قرارگیری بالون نرم داروی دیابت لیراگلوتید آغاز کردند.

پس از 16 هفته، میانگین وزنی که شرکت نمایندگان از دست دادند 29 پوند (13 کیلوگرم) بود. بالون طراحی شده است تا پس از حدود چهار ماه خود را خالی می نماید و سپس به طور طبیعی از بدن دفع می گردد.

راسلین به خبرگزاری هلث دی نیوز گفت: اگر از دارو استفاده نمی کردید، بعد از برداشتن بالون، همه وزن خود را به دست خواهند آورد.

ابزارهای موقت فقط موقت هستند، راسلین اضافه کرد. کاهش وزن پایدار احتیاجمند تعهدی مادام العمر بدون توجه به آنچه انجام می دهید است.

در یک مطالعه قبلی درباره بالون، که در سال 2020 در مجله جراحی چاقی منتشر شد، 1770 نفر شرکت نماینده مجموعاً 14.2 درصد از وزن کل بدن خود را از دست دادند.

سهولت استفاده، نرخ کمی از رویدادهای ناخوشایند جدی و بعلاوه هزینه کمتر، امکان استفاده گسترده تر فناوری بالون معده در جمعیت افراد چاق و اضافه وزن را فراهم می نماید، علاوه بر این، حذف اندوسکوپی و آرام بخش برای قرارگیری و برداشت بالون، ممکن است استفاده از آن را به گروهی گسترده تر از پزشکانی که افراد چاق و اضافه وزن را مدیریت می نمایند، توسعه دهد، آن ها اضافه کردند.

منبع: فوت و فن / nypost.com

به "راه حلی نوین برای کاهش وزن: قورت دادن قرص بالون معده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حلی نوین برای کاهش وزن: قورت دادن قرص بالون معده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید