سلامتی و پزشکی

10 نکته مهم برای محافظ از پوست در فصل پاییز

با تغییر فصل از تابستان به پاییز، علاوه بر تغییر دما، متوجه تغییراتی در پوست خود می شوید.

12 مهر 1402

برترین کاردرمانی شرق تهران

کاردرمانی بر یاری به افراد در طول عمر برای شرکت در فعالیت های معنادار و هدفمند تمرکز دارد. این فعالیت ها ممکن است شامل وظایف روزمره، کار، فعالیت های اوقات فراغت، مراقبت از خود و تعاملات اجتماعی باشد.

5 مهر 1402

11 خوراکی موثر در پیشگیری از سردرد

بسیاری از مردم برای فرار از درد سر درد به قرص های مسکن پناه می برند. اما دانستن اینکه هرچه می خورید می تواند یا باعث پیشگیری از سردرد یا باعث تشدید آن گردد، شما را شگفت زده خواهد نمود.

24 شهریور 1402

ماجرای جنین سنگی در بدن زن 52 ساله ایرانی

در پی یافتن اتفاقی یک جنین سنگی در بدن یک زن 52 ساله، گزارش این مورد نادر در یک مجله علمی بین المللی منتشر شد.

19 شهریور 1402

مهم ترین علائم بیماری پارکینسون

مهر نوشت: دانشیار جراحی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی تهران، در مورد بیماری پارکینسون، نکاتی را متذکر شد.

17 شهریور 1402

مهدی پیرهادی: شهرداری تهران یک بار برای همواره شرایط درختان خشک شهر را مشخص تکلیف کند

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از شهرداری تهران خواست یک بار برای همواره شرایط درختان خشک سطح شهر را معین تکلیف کند.

7 شهریور 1402

از ساعت 9 تا 15 در برابر تابش خورشید نباشید

دکتر علیرضا زین الدینی در مورد مضرات استفاده از سولار برای بدن، گفت: استفاده از این دستگاه برای پوست به شدت مضر است و در طولانی مدت موجب سرطان پوست می گردد.

24 مرداد 1402

رونمایی از دو موشک نو سپاه با یک تکنولوژی ویژه، عکس

موشک قدیر و فتح با فناوری هوش مصنوعی، دو موشک نقطه زن یکی از نوع کروز دریایی و دیگری از خانواده بالستیک های تاکتیکی نقطه زن که قرار است خواب را به چشم دشمنان نمایند.

11 مرداد 1402

داشتن این نوع انگشتان یعنی داشتن بیماری قلبی!

عملکرد صحیح آئورت نقش مهمی در سلامت قلب ما دارد و بر اساس نتایج تحقیقاتی که در سال 2013 منتشر شد، این شریان اصلی که به قلب متصل است، خون را به بافت های بدن منتقل می کند با این حال، بدون ورزش کافی همچنین زندگی کم تحرک موجب سفت شدن آئورت با افزایش سن می شویم...

11 مرداد 1402

چگونه کفش و شلوار مردانه را باهم ست یا هماهنگ کنیم؟

کفش ها انعطاف پذیرترین بخش هر لباس هستند. امروزه تغییر و ترکیب های بی شماری وجود دارد که می توانید با لباس خود امتحان کنید. به عنوان مثال، می توانید آکسفورد را با شلوار جین بپوشید و با کت و شلوار، کفش های اسپرت و ورزشی را انتخاب کنید.

5 مرداد 1402

درخواست تعطیلی تهران ارائه شد ، همه کشورها در این شرایط تعطیل می نمایند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در همه کشورهای جهان با رسیدن به این سطح از اشعه فرابنفش، مسئولان، شهرها را تعطیل می نمایند تا مردم با ماندن در خانه سلامتی خود را تضمین نمایند.

3 مرداد 1402

حضور بازیکنان پرسپولیس در تست های پزشکی پیش فصل

اعضای تیم پرسپولیس در مرکز ایفمارک برای شرکت در تست های پزشکی پیش فصل حاضر شدند.

1 مرداد 1402

17 راه برای پس انداز پول و سفر به دور دنیا

فکر می کنید به هیچ وجه نمی توانید به جایی سفر کنید؟ اگر کمی برنامه ریزی داشته باشید، می توانید با پول نه چندان زیادی، تعطیلات خوبی داشته باشید.

29 تیر 1402

احتیاج به قانون برای فراوری گوشت مصنوعی در ایران ، کاهش تأثیرات منفی بر محیط زیست

بحث فراوری گوشت مصنوعی در جهان به یکی از مهم ترین موارد در صنایع غذایی تبدیل شده است. هرقدر که شرایط برای فراوری محصولات گوشتی سخت تر می گردد، طرح فراوری مصنوعی آن هم جدی تر خواهد شد.

28 تیر 1402

17 ستاره معروف که به زیبایی پیر شده اند

بسیاری از زنان معروف به زیبایی پیر می شوند و نشان می دهند که زیبایی و اعتماد به نفس در طول زمان باعث شکوفا شدن چیز هایی می شوند که پیر شدن نمی تواند آن ها را از بین ببرد.

20 تیر 1402

کاربردهایی از نبات که شما را شوکه می نماید!

استفاده از نبات آن قدر قدیمی است که در تاریخ اقوام شرقی و غربی اثر گذاشته و بعضی کاربردهایی که فکرش را هم نمی کنید پیدا نموده است. مثلا استفاده از آن برای درست کردن گوشت یا حتی هدیه به اموات.

19 تیر 1402

اپل واچ بخریم یا گلکسی واچ؟

امروز قصد داریم در خصوص مقایسه کلی از دو برند مشهور تکنولوژی و در حوزه ساعت هوشمند، یعنی اپل واچ و سامسونگ واچ آنالیز کنیم. اگر هنوز نمی دانید که در ابتدا کدام یک از این 2 برند مناسب برای خرید هستند، امروزه به صورت جامع و کلی به این موضوع خواهیم پرداخت.

14 تیر 1402

روزی که ایرانی ها رکورد خرید گل را می شکنند

با غلامحسین سلطان محمدی، مدیر اتحادیه گل و گیاه استان تهران و عضو اتحادیه سراسری تولیدکنندگان گل و گیاه ایران درباره علاقه ایرانی ها به گل ها و طراحی دکوراسیون خانه با گیاهان آپارتمانی گفت وگو کرده ایم که در ادامه می خوانید.

12 تیر 1402

عکس زیرخاکی از بساط سلمانی های میدان شوش

در گذشته های دور، خدماتی مثل تراشیدن، اصلاح ریش و سبیل مردان بر عهده آرایشگر یا سلمانی بود. محل کار این افراد، دکان سلمانی یا محلی مناسب در کوچه، خیابان یا میدانی پر رفت و آمد بود.

11 تیر 1402

دردر سر تصحیح اوراق و تاخیر در اعلام نتایج امتحانات نهایی

در حالیکه رضا مراد صحرایی وزیر تازه آموزش و پرورش در سفر حج به سر می برد، خبر های زیادی از شرایط نابسامان این وزارت خانه کلیدی منتشر می گردد. پیگری اخبار آموزش و پروش نشان دهنده جو ملتهب، نارضایتی، ناکارآمدی و ... در این وزارتحانه است.

9 تیر 1402
تعداد: (418)