زمان بی گذر در کتابفروشی ها

به گزارش وبلاگ مزدا 93 ، رمان زمان بی گذر سقوط یک به یک ستاره های اقتدار پدر و مادر را به تصویر کشیده است.

زمان بی گذر در کتابفروشی ها

ناهید پیلوار، نویسنده، محقق و روزنامه نگار، دانش آموخته رشته روزنامه نگاری از دانشگاه علامه طباطبایی است که تا به امروز با نشریاتی مانند هفته نامه سینما، زن، خرداد، ایران دیلی و خبرگزاری جمهوری اسلامی همکاری داشته است. بعلاوه، وی سال 1382 اولین روزنامه استان البرز به نام صبح کرج را تاسیس کرد.

سال 1384 برای ادامه تحصیل به فرانسه رفت و دکترای خود را در رشته رسانه از دانشگاه رون آلپ دریافت کرد. سال 1396 اولین کتاب خود به زبان فرانسه را به نام قدرت و مطبوعات در ایران در پاریس منتشر کرد و سال 1399 نیز نخستین رمان بلند خود به نام دمپایی های سفید را در لندن به چاپ رساند.

رمان زمان بی گذر دومین رمان این نویسنده است که در آن داستان زندگی خانواده ای تک فرزند را بیان می نماید که پدر و مادر با توجه به اختلافات فاحشی که با هم در حوزه تعلیم و تربیت وی دارند، نمی توانند در مورد مشخص کادرهای تربیتی فرزندشان به توافق برسند. کودک براثر این اختلاف بین دو قطب قدرت که پدر و مادر تعریف می شوند، تربیتی ناهنجار پیدا می نماید.

در این رمان هر مرزی را که پدر می گذارد، مادر با خشم آن را برمی دارد و هر مرزی را که مادر می گذارد، پدر به آن می تازد و آن را می شکند. در این وادی است که کودک از مرزهای شکسته به سرعت عبور می نماید و از حیطه قدرت پدر و مادرش دور و دورتر می گردد؛ به گونه ای که زمانی هم که ظاهرا کنار یکدیگر هستند، دیگر صدای همدیگر را هم نمی شنوند.

در رمان زمان بی گذر کودک کلمه نه را نمی شناسد، اگر هم آن را می شنود آن را به بله تبدیل می نماید. فضای این رمان در کشور فرانسه می گذرد وگذری هم به سیستم آموزشی و تربیتی این کشور دارد.

زمان بی گذر را انتشارات ناظرزاده کرمانی با بهای 150 هزار تومان عرضه نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "زمان بی گذر در کتابفروشی ها" امتیاز دهید

1 کاربر به "زمان بی گذر در کتابفروشی ها" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بی گذر در کتابفروشی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید