ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 پرو با بیش از 100 حالت ورزشی راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 پرو به تازگی در کنار تعداد زیادی دستگاه دیگر از جمله گوشی تاشو میکس فولد 2، شیائومی پد 5 پرو 12.4 اینچی، هدفون شیائومی بادز 4 پرو و گوشی ردمی K50 اکستریم ادیشن در چین عرضه شده است.

ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 پرو با بیش از 100 حالت ورزشی راه اندازی شد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، نوترین ساعت هوشمند شیائومی یک نوع ارتقاء یافته از گلکسی واچ S1 است که در دسامبر سال گذشته معرفی شده بود.

شیائومی واچ S1 پرو به یک صفحه دایره ای 46 میلی متری و بدنه فولادی ضد زنگ مجهز شده است. یک تاج دیجیتال و یک دکمه تقریبا نامرئی در سمت راست این دستگاه به چشم می خورد. این ساعت هوشمند دارای یک صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED با وضوح 480 در 480 پیکسل و روشنایی 600 نیت می باشد و تا عمق 5 متری آب دوام می آورد. این ساعت به مانیتور ضربان قلب 24 ساعته و سنسور SpO2 نیز مجهز شده است و قادر است الگو های خواب، سطح استرس و دمای پوست را ردیابی کند.

این پوشیدنی بیش از 100 حالت ورزشی و GPS داخلی را برای ضبط فعالیت های ورزشی مانند دوچرخه سواری و دویدن بدون احتیاج به گوشی هوشمند ارائه می دهد. شیائومی واچ S1 پرو از یک پردازنده 12 نانومتری بهره می برد و عمر باتری فوق العاده بالایی دارد. این ساعت هوشمند از برنامه های شخص ثالث نیز پشتیبانی می نماید و بر روی سیستم عامل MIUI اجرا می گردد. از سایر ویژگی های شیائومی واچ S1 پرو می توان به پخش موسیقی، کنترل تلویزیون های شیائومی و چراغ قوه اشاره نمود.

این ساعت هوشمند به بلوتوث 5.0 و NFC نیز مجهز شده است. این دستگاه از یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می نماید و ادعا می گردد که با یک بار شارژ 15 روز استفاده را ارائه می دهد. این دستگاه از شارژ مغناطیسی و بعلاوه شارژ معکوس با یک تلفن سازگار نیز پشتیبانی می نماید. ساعت نو شیائومی پرو از 11 آگوست با قیمت 222 دلار در چین به فروش می رسد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 پرو با بیش از 100 حالت ورزشی راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 پرو با بیش از 100 حالت ورزشی راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید