محصولات نو جک به وسیله آرین دیزل رونمایی شد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، بازار خودروهای تجاری ون چنان مجذوب کننده است که حتی خودروسازان بزرگ جهان همانند مرسدس بنز، فورد و هیوندای فعالیت گسترده ای در آن دارند و هر ساله خودروهایی با تکنولوژی و کارایی بالا در این کلاس خودرو عرضه می شوند. اما در بازار ایران و با وجود جمعیت بالا، آنچنان به این سگمنت توجهی نشده است.

محصولات نو جک به وسیله آرین دیزل رونمایی شد

شرکت آرین دیزل پیشتر با عرضه کامیونت جک و خوشنامی این محصول و رضایت بخش عمده ای از مشتریان در بازار نشان داده است که کیفیت این برند و خدمات مجموعه آرین دیزل می تواند اطمینان بخش مشتریان در زمینه اعتماد به این محصولات باشد.

رضا اخباریه، مدیرعامل شرکت آرین دیزل در حاشیه این مراسم، مهمترین علت برگزاری این مراسم را هم فکری با نمایندگان این شرکت در زمینه آنالیز پتانسیل های این محصولات مطرح نمود و در زمینه اعلام شرایط فروش نو برای محصولات جک گفت: ما بعد از 2 سال پیش فروش کامیونت در تناژ و مدل های نو را شروع کردیم که با استقبال خوبی روبرو شد و برای اعلام شرایط فروش نو باید از موجودی قطعات و آمادگی برای فراوری محصولات نو اطمینان حاصل کنیم و هر زمان این شرایط بوجود آمد به تناسب پتانسیل فراوری، شرایط نو را اعلام خواهیم کرد.

ون سان ری محصول نو آرین دیزل است که در کارخانه بزرگ آرین پارس موتور به فراوری می رسد. این ون با سقف بلندی که ارتفاعش در داخل کابین به 1.9 متر می رسد در زمره ون های سقف بلند قرار می گیرد که کاربری های متنوعی را میسر می نماید.

آمبولانس، کمپر، سرویس مدارس و شرکت ها، مینی بوس حمل مسافر و … از مهمترین کاربری هایی است که روی این ون قابل اجرا است.

بیشتر بخوانید: تعیینات هایما S7 پلاس معرفی گشت

طراحی ظاهری این ون شباهت زیادی به ون معروف اسپرینتر بنز دارد و ابعاد و قابلیت های آن نیز دست کمی از این ون ندارد. سان ری در دو نسخه 16 و 14 نفره قابل عرضه است و از پیشرانه 2746 سی سی توربو دیزل با حداکثر گشاور 355 نیوتون متر بهره می برد که به وسیله یک گیربکس 6 سرعته دستی به چرخ ها منتقل می گردد.

لازم به یادآوری است که در چنین خودروهایی که وظیفه آن حمل وزن های زیاد و با سرعت کم است، نکته اصلی فراوری گشتاور در دور پایین است که این کار از خودروهای دیزلی به خوبی ساخته است و برای همین نکته استفاده از موتورهای دیزلی در خودروهای تجاری بسیار شایع است.

ما ایرانی ها تقریباً با وسایل حمل و نقل عمومی با حداقل امکانات عادت نموده ایم و هدف فراوری این وسایل، تنها جابجا کردن مسافر است، اما جک سان ری سعی نموده در رده قیمتی خود، امکاناتی را نیز برای سرنشینان فراهم کند.

این ون در زمینه تجهیزات و تکنولوژی های ایمنی به سیستم کنترل الکترونیکی پایداری ESC (آپشن) در کنار ABS و EBD مجهز شده است و علاوه بر بهره گیری از ترمز های دیسکی در جلو و عقب به ترمز خفه کن موتور (آپشن) نیز مجهز شده است. از مهم ترین امکانات این ون می توان به چراغ روشنایی در روز، دو کیسه هوا، جایگاه چرم مصنوعی مسافران، هشدار انحراف از جهت (آپشن)، گرمایش مجزای سرنشینان عقب و … اشاره نمود.

بیشتر بخوانید: محدوده قیمت چری تیگو 7 پرو و تیگو 8 تعیین شد

شاید بسیاری تنها کاربرد این مدل ون ها را جابجایی مسافر در ارگان ها و مدارس بدانند. اما بهتر است بدانید که این مدل خودروها در شرکت های حمل و نقل نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. بعلاوه استفاده این مدل ون ها در کمپر ها نیز بسیار گسترده است. بسیاری از مشتریان جایگاه های داخل کابین را حذف نموده و به سلیقه خود در این فضا، یک خانه کوچک به عنوان کمپر درست می نمایند و به مسافرت های طولانی با آن می فرایند.

کامیونت های نو آرین دیزل شامل سه ظرفیت 6 ، 8.5 و 9 تن می گردد که شاسی در نسخه 9 تن حدود یک متر طول بیشتر نسبت به دو کامیونت دیگر دارد. هر سه کامیونت نو آرین دیزل به جای خواب مجهز شده اند و از پیشرانه 3.8 لیتری دیزل برند معتبر Cummins با حداکثر توان 154 اسب بخار و حداکثر گشتاور 500 نیوتون متر بهره می برد. گیربکس این کامیونت ها 6 سرعته است و اختصاصا به وسیله جک طراحی شده است.

کامیونت های آرین دیزل به واسطه سابقه روشن و خوشنامی در بازار تا کنون به خوبی در بازار مورد استقبال قرار گرفته است و به نظر می رسد نسخه نو 9 تن این کامیونت ها مشتریان نوی را به سمت محصولات آرین دیزل سوق دهد.

شما می توانید آخرین آگهی های خرید و فروش خودروی جک را وبلاگ مزدا 93 مشاهده کنید.

***

شما می توانید آخرین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ مزدا 93 بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "محصولات نو جک به وسیله آرین دیزل رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات نو جک به وسیله آرین دیزل رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید