سیستم گرمایش استخر خانگی هوشمند انعکاس با 5% تخفیف تا 10 روز

به گزارش وبلاگ مزدا 93، پکیج گرمایش استخر انعکاس، فراوری شده با به روزترین تکنولوژی جهان است که سیستم هوشمندی با اپلیکیشن موبایل آندروید و ios دارد و مصرف سوخت آن بهینه تا 93% بوده و 3 سال گارانتی شرکتی و 10 سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

سیستم گرمایش استخر خانگی هوشمند انعکاس با 5% تخفیف تا 10 روز

روش های زیادی برای گرم کردن فضا و آب استخر وجود دارد و تامین گرمایش استخر به اندازه مطلوب و استاندارد احتیاجمند استفاده از دستگاه های تخصصی و کارآمد است.

تکنولوژی تازه برای گرمایش استخر از انعکاس رونمایی شد

پکیج گرمایش استخر انعکاس از فراوریات تازه این مجموعه است که برای رفاه مشتریان و بهره مندی از یک محصول با کیفیت و استاندارد برای تامین گرمایش مطلوب استخر، سونا و جکوزی طراحی شده است.

چگونگی گرمایش استخر

باید این نکته را نیز در نظر داشت که بعضی از روش های گرمایش استخر ممکن است زیان ها و خطرات جبران ناپذیری در پی داشته باشند. بنابراین مشورت و دریافت هدایت از یک تیم حرفه ای و متخصص در حوزه طراحی و ساخت دستگاه های گرمایش استخر انتخابی منحصر به فرد و استاندارد را برایتان در پی خواهد داشت. حال برای شناخت و آگاهی بیشتر در زیر به بعضی از روش های معمول گرمایش استخر اشاره خواهیم کرد.

کنترل پنل های خورشیدی

از جمله دستگاه هایی که در ده های گذشته استفاده رایجی برای گرم کردن استخرها داشته اند، پنل های خورشیدی است. این نوع وسایل، همانطور که از نامشان پیدا است با بهره گیری از انرژی خورشید، آب و دمای استخر را گرم می نمایند. اما یکی از بزرگ ترین معایب پنل های خورشید به نسبت سیستم گرمایش استخر انعکاس، قابل استفاده بودن تنها در فصول گرم است.

بنابراین در ماه های سرد سال، امکان بهره برداری مطلوب از پنل های خورشیدی وجود نخواهد داشت. البته گفتنی است که در صورت کاربرد مبدل های حرارتی می توانید در زمستان و پاییز هم گرمایش استخرتان را به اندازه استاندارد تامین کنید. با این وجود، اختصاص فضا و بودجه زیاد برای نصب و راه اندازی این دستگاه در مقایسه با پکیج های گرمایش استخر انعکاس ارزان نخواهد بود.

آبگرمکن های خورشیدی

روش نسبتا طبیعی دیگر گرمایش استخر، بهره گیری از آبگرمکن های خورشیدی است که بنا بر متراژ استخر شما، در ابعاد و ظرفیت های متفاوتی (عمدتا کوچک) طراحی شده اند. ساختار آن ها به این صورت است که بر روی سطحشان پنل هایی نصب شده است که در نتیجه باعث افزایش ظرفیت فراوری گرمای گرمکن ها می شوند. در نظر داشته باشید که آبگرمکن های خورشیدی نیز تنها در روزهای آفتابی قابلیت مطلوبی دارند. از این رو نمی توانید در روزهای ابری از آن ها استفاده استانداردی کنید.

سیستم های گرمایش استخر غیر خورشیدی

اگرچه وسایل و پنل های گرمایش وابسته به نور خورشید به لحاظ هزینه کم مصرف هستند، با این حال قابلیت فراوری گرما برای تمام فصول سال را ندارند. به عبارت دیگر این دستگاه برای آب و هواهای گرم مناسب است. بر این اساس، اگر استخرتان برای تمام سال طراحی شده است بهتر است از پکیج های گرمایش استخر انعکاس بهره مند شوید. بعضی از پرکاربردترین آن ها موارد زیر است:

پکیج های گرمایش استخر انعکاس

این گونه سیستم های گرمایشی که از جمله تازهترین محصولات انعکاس هستند در راستای بهره مندی مطلوب و رضایت بخش مشتریان از استخر خود در تمام فصول سال طراحی شده اند. از این جهت در صورت تمایل می توانید با هزینه ای ارزان از کارایی و قابلیت این محصولات منحصر به فرد، بهره مند شوید. از مهم ترین ویژگی های سیستم های گرمایش انعکاس قابلیت گرم کردن هوای استخر، آب های لوله کشی و همینطور آب درون استخر به صورت کاملا استاندارد است. بعضی دیگر از مزیت های پکیج های گرمایش استخر انعکاس عبارت است از:

  • عمر و کارایی درازمدت و استاندارد به علت طراحی به وسیله متخصصان مجرب

  • مجهز به سیستم سختی گیری برای جلوگیری از املاح معدنی به اتصالات

  • قابل استفاده در استخرهای سرپوشید و روباز

  • کاهش مصرف انرژی و در عین حال راندمان عالی

  • راحتی تنظیم دما در داخل استخر و مانع از کاهش دما و فشار

پمپ های حرارتی

از دیگر سیستم های فراوری گرمایش مطلوب برای استخرهای سرپوشیده یا روباز پمپ های حرارتی است. این دستگاه ها نیز به علت کاربرد استاندارد و ویژگی های مثبتی همانند کارایی و عمر پایدار، قیمت مناسب، حمل و نقل راحت، وابسته نبودن به انرژی خورشید (سوخت مصرفی گاز، برق)، سازگار بودن با محیط زیست، قابلیت فراوری گرمای 40 درجه برای انواع سونا و استخر و... از محبوبیت و فروش نسبتا بالایی برخوردار هستند.

مبدل های حرارتی

از جمله روش های رایج دیگر گرمایش استخر، کاربرد مبدل های حرارتی است. جنس این دستگاه به علت تماس مداوم با حرارت و گرما معمولا از جنس فلز استنلس 304 است. ساختارشان نیز در قالب لوله، تیوب است. از این رو در صورت بهره بردن، کارایی طولانی مدتی را ارائه می دهند.

سیستم های گرمایش برقی و گازی

از دیگر ابزارهای گرمایش استخر انعکاس که با توجه به قابلیت ها و متریال به کار رفته در ساختارشان، فروش نسبتا بالایی دارند، پکیج های گازی و برقی است. سیستم های گرمایش گازی با بهره بردن از گاز طبیعی و احتیاج نداشتن به انرژی خورشید یا دمای بالای هوا، موجب گرم شدن آب استخر می شوند. پکیج های برقی نیز همانطور که از نامشان پیدا است با استفاده از انرژی الکتریکی سبب گرم شدن آب و هوای استخر می گردد. در مقایسه پکیج های گازی و برقی باید گفت که سیستم های برقی پکیج استخر انعکاس برای تامین گرمای مورد احتیاج، هزینه و انرژی بسیار زیادتری را مصرف خواهند کرد. در حالیکه مدل های گازی، هم به لحاظ قیمت و هم از نظر نصب و هزینه نصب و نگهداری به صرفه و بهینه تر هستند.

عوامل موثر در تشخیص گرمای مورد احتیاج استخر

برای اینکه بتوانید یک سیستم گرمایش استاندارد بخرید باید قبل از ثبت سفارش، مواردی نظیر میانگین دما استخر در فصل های گرم و سرد، اندازه دمای مورد احتیاج گرم شدن آب و هوا، مساحت و متراژ استخر و اندازه حجم آب درون آن را مورد توجه قرار دهید. البته در این راستا پیشنهاد می گردد از هدایت های تیم کارشناسی انعکاس بهره مند شوید چرا که آنالیز این موارد به وسیله یک متخصص یا کارشناس، انتخاب و استفاده طولانی مدت و رضایت بخشی را برایتان در پی خواهد داشت.

قیمت سیستم های گرمایش استخر انعکاس

تمام محصولات و دستگاه های گرمایش استخر انعکاس به دلبل استفاده از به روزترین متریال و بهره گیری از تکنولوژی و دانش نوین و هوشمند، از استانداردهای جهانی برخوردار هستند. اگرچه قیمت آن ها تا حدودی گران محسوب می گردد اما با در نظر گرفتن عمر طولانی مدت و راندمان منحصر به فرد و مصرف انرژی پایین پکیج های گرمایش انعکاس، می توان گفت کاملا ارزان هستند.

به عبارت دیگر، قیمت سیستم گرمایش استخر انعکاس با توجه به مدل، ابعاد، ظرفیت، قابلیت ها و جنس و نوع متریال به کار رفته در آن، متغیر بوده و کم و زیاد می گردد. با این وجود امکان بهره مندی از هدایت های رایگان، قیمت بدون واسطه، گارانتی سه ساله و خدمات پس از فروش ده ساله انتخابی مطمئن و بهینه را برای شما خواهد بود.

کلام پایانی

در این مطلب به آنالیز روش های سنتی و مدرن گرمایش استخرهای روباز و سرپوشیده پرداختیم. بعلاوه در نهایت برای انتخاب بهتر و مرغوب تر، محصولات و سیستم های گرمایش استخر انعکاس را معرفی کردیم. بر این اساس، مطالعه و در نظر گرفتن نکات و توضیحات فوق، در هنگام خرید، فواید مثبتی اعم از تهیه یک سیستم گرمایش متناسب، استاندارد، قابلیت های نوین، طول عمر زیاد و کاهش مصرف انرژی پایین را به همراه خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "سیستم گرمایش استخر خانگی هوشمند انعکاس با 5% تخفیف تا 10 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیستم گرمایش استخر خانگی هوشمند انعکاس با 5% تخفیف تا 10 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید