طراحی داخلی سبک سنتی و انتقالی از قرن 18 تا سال 2020

به گزارش وبلاگ مزدا 93، وقتی دو سبک سنتی و انتقالی را با هم مقایسه می کنید، مطمئناً متوجه شباهت ها و تفاوت های برجسته بین آن ها خواهید شد. طراحی داخلی سنتی معمولاً از دکوراسیون اروپایی قرن 18 و 19 الهام گرفته شده است. از آنجا که سبک انتقالی بیشتر به طراحی معاصر تکیه می کند، ظاهر کمرنگ تر و کمی آرام تر دارد.

طراحی داخلی سبک سنتی و انتقالی از قرن 18 تا سال 2020

آیا به دنبال به روزرسانی ظاهر خانه خود هستید، اما مطمئن نیستید که چگونه تفاوت بین سبک سنتی و انتقالی را تعریف کنید؟ از آنجا که این دو طراحی داخلی، از اصطلاح طراحی هسته ای تقریباً مشابهی برخوردار هستند، ما در حال بررسی این موضوع هستیم که هر کدام چگونه تعریف می شوند تا شما بتوانید آن ها را با حس و قدرت خوب، وارد خانه خود کنید و از آن ها لذت ببرید.

وقتی دو سبک سنتی و انتقالی را با هم مقایسه می کنید، مطمئناً متوجه شباهت ها و تفاوت های برجسته بین آن ها خواهید شد. برای بررسی نهایی، ما این دو را در کنار هم قرار داده ایم تا به شما در درک بهتر مبانی اصلی هر یک کمک شود. بنابراین با ما همراه شوید. شاید در پایان این مطلب، شما نیز تصمیم نهایی خود را برای انتخاب یکی از این دو سبک طراحی داخلی گرفته باشید!

سبک سنتی و انتقالی؛ سبک سنتی

بیایید از میان دو سبک سنتی و انتقالی، با تعریف سبک سنتی شروع کنیم. یک فضای تردیشنال، با فضای داخلی تزئین شده ای که از یک خانه روستایی اروپایی قرن هفدهم یا هجدهم الهام گرفته شده است، مشخص می شود. ظاهر این سبک اغلب گرم و جذاب است.

این فضاها معمولاً دارای مبلمان و وسایل ثابت بوده که دارای شکل های منحنی و طراحی بدیع تری هستند. سبک سنتی نیز به دلیل وسایل زیبا، طراحی های چوبی تزئین شده، رنگ های غنی، پارچه های با طرح های سنگین و الگوهای متفاوت شناخته می شود.

خرید اینترنتی 41 مدل شطرنج و مهره درجه یک

سبک سنتی و انتقالی؛ ویژگی های سبک سنتی

برای مقایسه بهتر طراحی داخلی سبک سنتی و انتقالی، در اینجا مهمترین ویژگی های سبک سنتی آورده شده است.

تأثیرات اروپایی؛ طراحی داخلی سنتی معمولاً از دکوراسیون اروپایی قرن 18 و 19 الهام گرفته شده است. این استایل بی سرانجام بوده و نمونه ای از راحتی و ظرافت است که با آثار عتیقه و آثار هنری کلاسیک مشخص می شود. استایل تزئینات سنتی خود را با جذابیت قابل دسترسی و هماهنگی بیان می کند.

رنگ های تیره و غنی؛ اگر شما به چوب تیره و رنگ های غنی علاقه دارید، طراحی داخلی سنتی برای شما مناسب است. این فضاها غالباً رنگ های قهوه ای، قرمز و سبز را به عنوان رنگ های تأکیدی نشان می دهند. نقوش بته جقه، برگ و گل، طرح های دمشقی و چهارخانه نیز در این طراحی داخلی متداول هستند.

مبلمان با شکوه؛ سبک سنتی به دور از مینیمال است و مبلمان آن نیز از این قاعده مستثنی نیست. بیشتر خانه های سنتی از وسایل و اثاثیه لوکس برخوردار هستند. شما تعداد زیادی مبل های شیک، صندلی های سلطنتی، مبلمان حک شده و تزئین شده با جزئیات فلزی را مشاهده خواهید کرد.

مبلمان زیبا؛ استایل این نوع تزئینات، در مورد بهترین جزئیات است. فضا مملو از وسایل برجسته مانند بوفه های ظریف (کابینت چینی)، لوسترهای باشکوه، کوسن های تزئینی، چراغ های دیواری، آینه، گلدان و شمع است. همچنین در طراحی داخلی سنتی معمولاً طرح های فلزی و متالیک نیز وجود دارد، که زیبایی و درام را به هر فضایی اضافه می کند و به این ترتیب در سبک سنتی و انتقالی، اولی خود را برجسته می سازد.

طراحی داخلی سبک سنتی و انتقالی؛ انتقالی

در رابطه با سبک سنتی و انتقالی باید بگوییم که، دکوراسیون انتقالی با استایل مدرن و سنتی به خوبی آمیخته شده است. فضاهای انتقالی به دلیل پایه های خنثی رنگ خامه ای، بژ و خاکستری شناخته می شوند. سبک انتقالی ترکیبی از مبلمان و روکش های کلاسیک و مدرن است.

از آنجا که استایل انتقالی بیشتر به طراحی معاصر تکیه می کند، ظاهر کمرنگ تر و کمی آرام تر دارد. منسوجات، چوب و سایر بافت های تزئینی، باعث ایجاد عمق در این اتاق ها می شوند. رنگ و الگویی که برای سبک انتقالی مورد استفاده قرار می گیرد، ظریف تر است.

اگر شما از ترکیب ظاهری کلاسیک و مدرن که در برابر پس زمینه خنثی تنظیم شده است، استقبال می کنید، طراحی داخلی انتقالی برای شما بهترین خواهد بود.

لیست قیمت 30 مدل دستبند پاراکورد و نجات + خرید

سبک سنتی و انتقالی؛ ویژگی های سبک انتقالی

ممکن است تفاوت سبک سنتی و انتقالی گیج کننده باشد، اما هنگامی که از مهمترین ویژگی های هر طرح آگاه شوید، تشخیص آسانتر خواهد شد.

ترکیبی از منحنی های کلاسیک و خطوط مدرن؛ طراحی داخلی انتقالی ترکیبی از خطوط مدرن و منحنی های کلاسیک در یک محیط خنثی است. تمرکز روی یک پالت مینیمال و خنثی نگه داشته می شود.

مبلمان راحتی و خطوط نرم؛ تزئینات انتقالی خطوط نرم و مبلمان راحت را در بر می گیرد. پالت رنگ مورد استفاده تا حدودی شبیه به طراحی مدرن است.

خرید اینترنتی 39 مدل زیرانداز سفری با کیفیت عالی

منبع: اتاق

به "طراحی داخلی سبک سنتی و انتقالی از قرن 18 تا سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی سبک سنتی و انتقالی از قرن 18 تا سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید