سبک زندگی

10 نکته مهم برای محافظ از پوست در فصل پاییز

با تغییر فصل از تابستان به پاییز، علاوه بر تغییر دما، متوجه تغییراتی در پوست خود می شوید.

12 مهر 1402

متفاوت ترین آشپزخانه را با ساختن یک جزیره داشته باشید

یکی از جدیدترین طرح ها برای طراحی آشپزخانه مدرن، مدل آشپزخانه جزیره است که به علت شناوری مکانی آزاد آن در هر آشپزخانه، آن را به سبکی پر هوادار تبدیل نموده است.

13 تیر 1402

روزی که ایرانی ها رکورد خرید گل را می شکنند

با غلامحسین سلطان محمدی، مدیر اتحادیه گل و گیاه استان تهران و عضو اتحادیه سراسری تولیدکنندگان گل و گیاه ایران درباره علاقه ایرانی ها به گل ها و طراحی دکوراسیون خانه با گیاهان آپارتمانی گفت وگو کرده ایم که در ادامه می خوانید.

12 تیر 1402

طراحی دکوراسیون داخلی خود را به یک متخصص بسپارید

آیا به تازگی صاحب خانه شده اید یا قصد دارید خانه قدیمی خود را نوسازی یا بازسازی کنید؟ اگر در پی ایجاد یک خانه واقعاً زیبا و کاربردی هستید، ممکن است به فکر سفارش طراحی دکوراسیون داخلی خود به یک طراح داخلی حرفه ای افتاده باشید.

15 خرداد 1402

6 نتیجه شگفت انگیز که با انجام هر روزه حرکت پل خواهید دید

بسیاری از انواع تمریناتی که انجام می دهیم واقعا عضلات باسن را به خوبی تمرین نمی دهند. نکته خوب این است که تمرین پل تمرینی است که در صورتی که هر روز انجام بدهید عضلات باسن را به کار می گیرد. هنگامی که تمرین پل به درستی انجام گردد کنترل عضلات مرکزی، کنترل...

1 خرداد 1402

هرآنچه باید برای پاک کردن آرایش ضدآب باید بدانید

امروزه با وجود ویدیوهای آموزشی فراوانی که در فضای مجازی وجود دارد، همه مردم به نوعی با تکنیک های مختلف آرایشی آشنا هستند و کمتر کسی وجود دارد که راه های مختلف برای داشتن آرایشی کامل و بی نقص را بلد نباشد. بیشتر خانم ها، به خصوص خانم های شاغل در پی راهی...

18 اردیبهشت 1402

شاسی بلندی که در مجلس غوغا به پا کرد چقدر می ارزد؟

از زمان انتشار بعضی اخبار مبنی بر اهدای خودرو شاسی بلند فیدلیتی به نمایندگان مجلس، بحث ها حول محور این خودرو مونتاژ چینی داغ شده است؛ این خودروهای چینی چه ویژگی هایی دارند و در بازار به چه قیمتی معامله می شوند؟

12 اردیبهشت 1402

راهنمای کامل سفر به قشم با معرفی جزیره ها

جزیره قشم به علت طبیعت تماشایی و جاذبه های گردشگری که دارد، یکی از مقاصد محبوب گردشگری محسوب می گردد.

8 اسفند 1401

لوازم آرایش کهنه خود را نو کنید

حتما شما هم پنکیک و رژگونه شکسته دارید و فکر می کنید دیگر قابل استفاده نیستند, خبر خوب آن که شما به راحتی می توانید آن ها را ترمیم نموده و دوباره بهره ببرید.

21 بهمن 1401

طرز تهیه 30 نوشیدنی گرم و خوشمزه برای روزهای سرد زمستان

تنوع نوشیدنی های گرم برای روزهای سرد زمستان نسبتا زیاد است. با آغاز فصل سرما باید تغییراتی در رژیم غذایی و سبک زندگی ایجاد کرد. بدن باید بتواند در مقابل هوای سرد مقاوم باشد. اگر در پی انواع نوشیدنی مفید و سالم به عنوان نوشیدنی داغ برای گرم شدن بدن در روزهای...

28 دی 1401

مواد غذایی مفید در فصل زمستان کدامند؟

وقتی دما کاهش می یابد و ساعات روشنایی روز کوتاه تر می گردد، سطح انرژی می تواند همراه با خلق و خوی کاهش پیدا کند. بچه ها ممکن است در ماه های سرد و زمستان فعالیت کمتری داشته باشند، بنابراین تمرکز روی تغذیه مناسب در این فصل از سال بسیار مهم است. تغییرات در...

27 دی 1401

7 روش ساده برای پاک کردن لکه نوشابه از روی فرش

برای پاک کردن لکه نوشابه از روی فرش لازم نیست کل فرش را بشویید. با استفاده از چند راه حل ساده می توان قسمت های لک شده را تمیز کرد. مواد پاک کننده و اسیدی خانگی اولین گزینه های پیشنهادی برای از بین بردن لکه نوشابه از روی فرش هستند.

13 دی 1401

چگونه فنگ شویی را به اتاق خواب خود بیاورید؟

اگر می خواهید اتاق خواب زیبایی داشته باشید و در عین حال کمی تعادل و آرامش را به زندگی خود اضافه نمایید، ممکن است بخواهید فنگ شویی را امتحان کنید.فنگ شویی یک هنر باستانی است که نزدیک به 6000 سال پیش در چین شکل گرفت. اصطلاح فنگ شویی در لغت به معنای باد (فنگ)...

10 دی 1401

مرگ تلخ پرندگان؛ عکاس ایرانی برنده مسابقه عکاس محیط زیست

تصاویر برنده جایزه عکاس محیط زیست سال 2022 منتشر شد و برنده کلی این دوره از رقابت ها مهدی محبی پور با عکسی از مرگ تلخ پرندگان معرفی گردید.

11 آذر 1401

دور نو حمایت ایرانسل از پژوهش های دانشگاهی شروع شد

ایرانسل، در ادامه حمایت از پژوهش های دانشگاهی، لیست اولویت های پژوهشی خود را منتشر کرد.

9 آبان 1401

احیای صنایع دستی در کاشان

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان گفت: روستای پنداس از توابع شهرستان کاشان نمونه ای از سبک زندگی ایرانی اسلامی روستایی است.

4 آبان 1401

مزایا و ویژگی های سقف بلند بهتر است یا سقف کوتاه

هنگام ساختن خانه شخصی یا خرید خانه نو موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفت. ارتفاع سقف یکی از عوامل مهم در زندگی روزمره ماست. درست است که ساختمان های با سقف بلند به مردم احساس بهتری می دهند ، فضاهای زندگی بزرگ تری ایجاد می نمایند و زیبایی شناسی پیچیده...

1 آبان 1401

چگونه با مواد دور ریختنی وسایل دکوری بسازیم؟

برای ایجاد تنوع در دکوراسیون قسمت های مختلف منزل بدون صرف هزینه زیاد هم می توانید وسایل دکوری زیبا وسایل کاربردی و زیبا ایجاد کنید.

28 مهر 1401

جدیدترین ایده ها برای تزیین دیوار تلویزیون

با دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون به زیباترین شکل ممکن می توانید تحولی چشمگیر در دیزاین نشیمن ایجاد کنید.

22 شهریور 1401

کاکائو در کاهش فشارخون موثر است؟

تحقیقات نشان داده است که فلاوانول های موجود در کاکائو می توانند به کاهش فشار خون کمک کنند.

25 مرداد 1401
تعداد: (67)