فرق بنر، استیکر و مش چیست؟

به گزارش وبلاگ مزدا 93، اگر بخواهیم در زمینه چاپ 3 متریال مهم و اساسی را نام ببریم می توانیم به بنر، استیکر و مش اشاره کنیم. اما سوال مهم اینجا مطرح می گردد که بنر، استیکر و مش چه فرق هایی باهم دیگر دارند و چه زمانی باید یکی از این متریال را مورد بهره گیری قرار دهیم؟ هرکدام چه مزیت و معایبی دارند؟ به طور کامل می خواهیم تفاوت این 3 متریال را توضیح دهیم. پس تا آخر متن ما را همراهی کنید. توضیحاتی را ارائه خواهیم داد که در هر شرایطی از چه متریالی بهره گیری نمایید تا بتوانید نتیجه ای مطلوب را دریافت کنید. شما برای هر نوع سفارشی می توانید به مجموعه جاوید چاپ مراجعه کنید.

فرق بنر، استیکر و مش چیست؟

تفاوت بنر با متریال های دیگر

امروزه افراد برای طراحی گرافیکی و چاپ دیجیتال از بنر استفاده می نمایند و با بهره گیری از بنر پیغامی را به مخاطبان خود انتقال می دهند. بنر برترین راه برای عرضه پیغام های تبلیغاتی است و این پیغام ها می توانند همراه با تصویر و متن باشند. در دنیای امروزی بهره گیری از بنرهای تبلیغاتی یکی از کاربردی ترین و تاثیرگذارترین شیوه های بازاریابی و تبلیغات است.

پیغام های ثبت شده بر روی بنر تبلیغاتی بر اساس انتخاب شما می تواند کم یا زیاد باشد. برخلاف تابلوهای تبلیغاتی می توان روی بنر محتوای بیشتری را ثبت کرد، اما روی تابلوهای تبلیغاتی مجاز هستید فقط چند کلمه را درج کنید. از بنر فقط برای تبلیغات استفاده نمی شود بلکه برای اطلاع رسانی های عمومی از این متریال بهره گیری می نمایند.

پیش از نصب کردن بنر حتما باید این موضوع را در نظر بگیرید که بنر به چه صورتی(افقی یا عمودی) نصب شود، لذا که همین مسئله پیغام شما را زیبا جلوه می دهد و بسیار تاثیر گذار خواهد بود. امکان دارد این سوال برای افراد پیش بیاید که از بنر برای چه کارهایی استفاده می شود. از بنر می توان برای بیزینس ها، کنگره ها و اماکن های مذهبی و غیره استفاده کرد. انواع بنر با هر جنس و سایزی که باشد در بازار وجود دارد، شما می توانید با توجه به مکان مورد نظر و نوع مراسم بنر را انتخاب کنید. مشتری های عزیز می توانید برای چاپ بنر به مجموعه جاوید چاپ مراجعه کنید و نتیجه ای مطلوب بگیرید.

فرق استیکر و مش

بیشتر افراد این سوال برایشان مطرح می شود که استیکر و مش چه تفاوت هایی باهمدیگر دارند. هر زمان که از استیکر برای تبلیغات استفاده شده بسیار سودمند بوده و این امر برای تبلیغات و چاپ منحصر به فرد است. برای خدمات چاپ استیکر با مرغوبیت بالا و قیمتی ارزان می توانید به مجموعه جاوید چاپ رجوع کنید.

هنگامی که با استیکر کارهای چاپ انجام می شود از جنس pvc بهره گیری می نمایند که همین سبب می شود مرغوبیت آن بالا برود. جنس و مرغوبیت منحصربه فرد سبب شده از استیکر و مش در فضای بیرون بهره گیری کرد. یکی از چاپ های رایج برای تبلیغات عمومی استیکر است. زمانی که می خواهند از استیکر و مش فرآیند چاپ را انجام دهند از ابزارهای به خصوصی بهره گیری می نمایند. باتوجه به سلیقه مشتری چاپی که با استیکر انجام می شود، می تواند به صورت براق یا مات انجام شود. چاپ با استیکر دو نوع ویژه ای دارد که شامل شیشه ای و شیری است.

شما می توانید چاپ شیشه ای را از دو سو ببینید و چاپ شیری زمینه ای با رنگ سفید دارد، پشت آن چسبدار است و از آن بیشتر استفاده می نمایند، می توان تبلیغات را روی بدنه اتوبوس و شیشه سوپرمارکت ها قرار داد. برای اینکه شما نوع استیکر را برگزینید باید در گام اول مشخص کنید که چه کاربردی دارد و باتوجه به کاربرد آن کار چاپ را انجام دهید، بعلاوه باید مقدارروشنایی و قرار دادن آن در جای تاریک و روشن را مد نظر قرار دهید.

برای مشخص کردن هزینه چاپ فاکتورهای گوناگونی موثر هستند. یکی از این فاکتورها نوع چاپی است که مشتری آن را انتخاب می نماید، لذا هزینه چاپ شیشه ای با شیری فرق دارد. چاپ روی اتوبوس با چاپی که روی شیشه فروشگاه ها قرار داده می شود از لحاظ ابعاد باهمدیگر فرق دارند که همین باعث تفاوت هزینه آن ها می شود. البته در آخر باید بگوییم استیکر لمینت هم درتعیین هزینه نهایی تاثیر بسزایی دارد و بسیار زیبا است، بعلاوه باعث جذب شدن مخاطبان زیادی می شود.

مقایسه مش با استیکر

از مش مانند استیکر برای تبلیغات در فضای خارجی بهره گیری می شود، بعلاوه منفذهای زیادی دارد که نور به راحتی از آن عبور می نماید ودر محیط هایی که نیاز به نور است مش بسیار منحصربه فرد می باشد. مش و استیکر جنسشان یکی است و تنها فرق آن ها به خاطر منفذهای مش می باشد . از مش روی شیشه استفاده زیادی می شود و با آن برای محفوظ نگهداشتن نور مکان، تبلیغات را انجام می دهند، درنهایت هنگامی که قرار است از این دو متریال برای کارهای چاپ استفاده شود باید آن را کاملا دقیق انجام داد.

اما به طور کلی اگر بخواهیم در خصوص تفاوت های مش با استیکر توضیحاتی را ارائه دهیم می توانیم بگوییم نخستین و اصلی ترین تفاوت این دو متریال ظاهر آن ها است. استیکر ظاهر شفافی دارد اما مش دارای منفذهای بسیار ریزی است. هنگامی که قرار باشد از استیکر و مش برای چاپ استفاده نمایند طریقه نصب آن ها کاملا ساده است. مش جزو برچسب های پشت چسبدار و بدون چسب است که می توان آن را روی سطح های مختلف نصب نمود. اما استیکر این گونه نیست فقط یک سوی آن پشت چسبدار و سوی دیگرآن طرح دلخواه مشتری واقع شده است، از طرفی نصب آن کاملا تخصصی است و باید به وسیله نصاب باتجربه از مجموعه جاوید چاپ انجام شود. مجموعه جاوید چاپ برای چاپ مش هم برترین خدمات را ارائه می دهد.

سخن پایانی

به طور کلی در خصوص تفاوت های بنر، مش و استیکر توضیحاتی ارائه شد. امروزه چاپ با این سه متریال انجام می شود و برای تبلیغات برترین راه است. هر زمان که بخواهید کسب و کار شما رونق پیدا کند با چاپ نمودن یکی ازاین سه متریال می توانید مشتری های زیادی جذب کنید و نوشته شما هم روی این سه متریال تاثیر زیادی روی مخاطبان دارد.

پیش از نصب یکی از این سه متریال باید مشخص کنید هرکدام چه کاربردی دارند و اینکه کجا برای نصب آن ها مناسب است، هرچقدر به ظاهرآن ها اهمیت بدهید و نوشته شما از محتوای خوبی برخوردار باشد بسیار سودمند خواهد بود. مجموعه جاوید چاپ در این زمینه بسیار حرفه ای عمل می نماید و برای کارهای چاپ می توانید به این مجموعه مراجعه کنید. هر سوالی که داشته باشید می توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

منبع: فوت و فن

به "فرق بنر، استیکر و مش چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرق بنر، استیکر و مش چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید