فقط یک بازی لیگ برتر با حضور تماشاگران زن خواهد بود

به گزارش وبلاگ مزدا 93، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برگزاری در خصوص تعویق یک هفته ای مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: باتوجه به اعلام تعطیلی از سوی سخنگوی هیأت دولت و بعلاوه آماده نشدن زیرساخت های استادیوم ها برای حضور بانوان تصمیم بر آن شد تا هفته اول با یک هفته تعویق برگزار گردد تا هر دو موضوع برطرف گردد و شرایط حضور بانوان در استادیوم که موضوع اصلی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است محقق گردد.

فقط یک بازی لیگ برتر با حضور تماشاگران زن خواهد بود

وی گفت: حضور بانوان در استادیوم ربطی به درخواست تیم ها نداشت. سازمان لیگ از همان ابتدا روی موضع خود تأکید داشت تا زمانی که زیرساخت ها برای پذیرش بانوان در استادیوم ها فراهم گردد. از طرفی نامه ای که از سوی فیفا دریافت کردیم چندان خوشایند برای فوتبال کشور نبود و نگرانی هایی ایجاد نموده بود. به محض اینکه گرمای هوا و تعطیلی کشور پیش آمد فرصت را غنیمت شمردیم تا فضا را برای حضور بانوان در استادیوم فراهم کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که در مدت زمان یک هفته زیرساخت حضور بانوان در استادیوم فراهم می گردد، گفت: کوشش داریم در بازی گل گهر و فولاد در هفته اول (چهارشنبه 19 مرداد) شاهد حضور بانوان در استادیوم شهر سیرجان باشیم. بعد از آن به تدریج در هفته های آینده شاهد حضور بانوان در تمامی مسابقات خواهیم بود.

مهدی در پاسخ به این سوال که چرا مسابقات لیگ در روز آدینه نیست، گفت: ما در برنامه های قبلی این موضوع را رعایت نموده بودیم و کوششمان بر این بود که مسابقات با فاصله زمانی برگزار گردد تا بازیکنان به لحاظ بدنی دچار مشکل نشوند. اما زمانی که مسابقات لیگ برتر یک هفته به تعویق افتاد و از آن طرف برنامه قرعه کشی تیم امید که با حریفان سرسختی هم گروه شدند بنابراین تصمیم بر این شد که دو روز زودتر به اردو بروند. از طرفی پلی آف لیگ قهرمانان آسیای تراکتور هم پیشرو بود، مجموعه همه این اتفاقات باعث شد تا علی رغم میل باطنی برنامه لیگ به این صورت اعلام گردد.

منبع: فرارو

به "فقط یک بازی لیگ برتر با حضور تماشاگران زن خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط یک بازی لیگ برتر با حضور تماشاگران زن خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید