هتل رینبو پارادایس بیچ ریزورت؛اقامتگاهی لوکس در ساحل تماشایی تانجونگ بونگاه مالزی، عکس

به گزارش وبلاگ مزدا 93، هتل رینبو پارادایس بیچ ریزورت، اقامتگاهی است لوکس و باکیفیت واقع در امتداد ساحل شگفت انگیز و تماشایی تانجونگ بونگاه که بدلیل داشتن مناظری بسیار تماشایی و امکانات رفاهی متنوعی نظیر پارکینگ رایگان، زمین تنیس و استخر روباز، به گزینه اصلی اقامت بسیاری از خریداران بلیط هواپیما خارجی و گردشگران، به خصوص زوج های جوانی که دوست دارند ماه عسل خود را در مکانی بسیار خوش منظره و مجلل در شهر پنانگ مالزی سپری نمایند، مبدل شده است.

هتل رینبو پارادایس بیچ ریزورت؛اقامتگاهی لوکس در ساحل تماشایی تانجونگ بونگاه مالزی، عکس

امکانات رفاهی هتل رینبو پارادایس بیچ ریزورت

تنوع امکانات رفاهی هتل Rainbow Paradise Beach Resort چنان زیاد است که حتی سخت گیرترین میهمانان را نیز از اقامت در این مکان خرسند می سازد. از استخر روباز گرفته تا نوشگاه و کافی شاپ، هرآنچه برای اقامتی آسوده و بیادماندنی بدان احتیاج است، در این هتل گنجانده شده است.

وجود مرکز تناسب اندام مجهزی در هتل رینبو پارادایس بیچ ریزورت موجب شده که میهمانان ورزشکاری که این مکان را برای اقامت انتخاب می نمایند، قادر باشند در طول اقامت در هتل به تجهیزات تناسب اندام و بدنسازی دسترسی داشته باشند و حتی در حین تعطیلات نیز به فعالیت های ورزشی بپردازند.

ضروری است ذکر شود که فضای وسیعی در این هتل به محل پارک خودروی میهمانانی که با وسیله نقلیه خود به این هتل سفر می نمایند، اختصاص داده شده است تا رضایت خاطر این افراد نیز جلب شود. از دیگر امکانات رفاهی هتل می توان به آسانسور، فضای سبز، محوطه پیک نیک، اتاق چمدان، سالن زیبایی، اسپا، اسنک بار، صندوق امانات، فروشگاه، کادوسرا و تهویه مطبوع اشاره نمود. ناگفته نماند که برای تامین غذای میهمانان، سه رستوران مختلف در این هتل تعبیه شده تا از بابت خود و خوراک نیز هیچ جای نگرانی وجود نداشته باشد.

فعالیت های تفریحی هتل

به منظور رفاه حال میهمانان و پر کردن اوقات فراغت شان، فعالیت های تفریحی مختلفی در هتل رینبو پارادایس بیچ ریزورت به آن ها ارائه خواهد شد تا کلیه اسباب راحتی و رفاه گردشگران در این هتل فراهم شود. اجرای موسیقی زنده، ورزش های مفرح ساحلی، ماهیگیری، کتابخوانی و تورهای بازدید از اماکن دیدنی پنانگ از جمله تفریحاتی است که در این هتل به میهمانان ارائه خواهد گشت.

خدمات هتل

افزون بر امکانات یاد شده، هتل رینبو پارادایس بیچ ریزورت قادر است گستره وسیعی از خدمات رفاهی از قبیل: خانه داری، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، فکس، پرینت، تهیه بلیط هواپیما، پذیرش شبانه روزی، پرستاری از کودک، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین و افراد کم توان و ماساژ تایلندی را به گردشگران ارائه دهد. اینترنت پرسرعت نیز از دیگر خدماتی است که از همان ابتدای ورود به کلیه میهمانان هتل عرضه خواهد گشت تا از تماشای فیلمای مورد علاقه خود در طول مدت اقامت در این مکان باز نمانند.

واحدهای اقامتی هتل

بیش از 290 باب واحد اقامتی در هتل رینبو پارادایس بیچ ریزورت گنجانده شده تا هیچ محدودیتی از بابت انتخاب اتاقی مناسب وجود نداشته باشد. کلیه واحدهای اقامتی هتل دلباز و خوش منظره بوده و با کلیه اسباب و وسایل اقامتی از قبیل: تلویزیون، مبلمان، تخت خواب، یخچال، آباژور، کمدلباس و چای ساز چیدمان شده اند.

موقعیت مکانی هتل رینبو پارادایس بیچ ریزورت

به اعتقادی بسیاری، اصلی ترین مزیت اقامت در هتل رینبو پارادایس بیچ ریزورت، امکان دستیابی به بعضی از پرگردشگرترین و محبوب ترین جاهای دیدنی پنانگ نظیر موزه اسباب بازی پنانگ و معبد تای پی سان (در شعاع 500 متری هتل واقع شده است) در کوتاهترین زمان ممکن است. میهمانان در طول اقامت در این هتل قادر خواهند بود در اندک زمانی به ساحل تماشایی پنانگ دسترسی داشته باشند و از مناظر شگفت انگیز این منطقه و فعالیت های مفرح ساحلی آن لذت ببرند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل رینبو پارادایس بیچ ریزورت

فاصله هتل تا موزه اسباب بازی پنانگ: 380 متر

فاصله هتل تا بازار تانجونگ بونگاه: 420 متر

فاصله هتل تا معبد تای پی سان: 570 متر

فاصله هتل تا ساحل تانجونگ بونگاه: 600 متر

فاصله هتل تا معبد کک لوک سی: 7.71 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل رینبو پارادایس بیچ ریزورت؛اقامتگاهی لوکس در ساحل تماشایی تانجونگ بونگاه مالزی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل رینبو پارادایس بیچ ریزورت؛اقامتگاهی لوکس در ساحل تماشایی تانجونگ بونگاه مالزی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید