هتل پنج ستاره و لوکس الریان قطر؛ محل اقامت تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش وبلاگ مزدا 93، هتل الریان قطر که در مرکز شهر دوحه قرار داد، به عنوان محل اقامت تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی 2022 انتخاب شده است؛ هتلی که با بیش از 200 اتاق، علاوه بر میزبانی از تیم ملی فوتبال ایران، می تواند پذیرای گردشگران فوتبالی باشد که برای تماشای مسابقات تیم های کشورشان از مقاصد گوناگون به قطر سفر می نمایند.

هتل پنج ستاره و لوکس الریان قطر؛ محل اقامت تیم ملی فوتبال ایران

هتل الریان قطر در سال 2016 ساخته شده و تنها یک سال بعد از ساخت، بازسازی شد. این هتل از مجموعه هتل های گروه هیلتون محسوب می گردد که در فاصله 22 کیلومتری فرودگاه بین المللی حمد دوحه قرار داد و به واسطه واقع شدن در مرکز شهر، مکانی ایده آل برای مسافران جام جهانی به شمار می آید. هرچند در داخل کشور، انتقادهایی به محل انتخاب کمپ اقامتی تیم ملی فوتبال ایران به علت اشرافی که از برج های اطراف به زمین تمرین این تیم وجود دارد، وارد شده است.

هزینه هر شب اقامت در این هتل مجلل و لوکس، در حال حاضر و پیش از شروع رقابت های جام جهانی از حدود 260 دلار (حدود 8 میلیون و 800 هزار تومان) شروع می گردد اما با نزدیک شدن به تاریخ شروع جام جهانی فوتبال (20 نوامبر-29 آبان)، هزینه یک شب اقامت در این هتل روند صعودی می گیرد و تا یک روز پیش از شروع جام جهانی حداکثر به 430 دلار (حدود 14 میلیون و 600 هزار تومان) برای هر شب می رسد، درحالی که با شروع جام جهانی قطر، هزینه هر شب اقامت در این هتل به 1066 دلار (حدود 36 میلیون و 200 هزار تومان) نیز می رسد.

گفته شده حدود 40 اتاق از این هتل به اعضای تیم ملی فوتبال، شامل کادر و بازیکنان اختصاص خواهد یافت. هتل الریان چهار دقیقه با زمین تمرین باشگاه الریان، محلی که سرمربی پیشین تیم ملی برای تمرین درنظر گرفته بود، فاصله دارد.

قطر در حالی به میزبان یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی است که کمبود اقامتگاه در این کشور یکی از نگرانی های اصلی مسؤولان برگزاری جام جهانی بود که با ساخت چندین هتل در چند سال گذشته این نگرانی تا حد زیادی برطرف شده است. قطر برای جبران کمبود اقامتگاه برای گردشگران در طول برگزاری جام جهانی از دو کشتی تفریحی غول پیکر نیز استفاده می نماید که بیش از 3800 اتاق دارند.

منبع: گردشبان

به "هتل پنج ستاره و لوکس الریان قطر؛ محل اقامت تیم ملی فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پنج ستاره و لوکس الریان قطر؛ محل اقامت تیم ملی فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید