واگذاری منطقه گردشگری گیلارلو به شهرداری گرمی

به گزارش وبلاگ مزدا 93، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، واگذاری منطقه گردشگری گیلارلو به شهرداری گرمی صورت می گیرد.

واگذاری منطقه گردشگری گیلارلو به شهرداری گرمی

جلسه ای با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرمی و روسای اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و امور آب گرمی به ریاست علی بهشتی، فرماندار شهرستان تشکیل شد تا در مورد نحوه مدیریت و بهره برداری از منطقه نمونه گردشگری گیلارلو که قسمتی از محدوده شهر گرمی بشمار می آید، تصمیم گیری گردد.

در این جلسه، فرماندار گرمی ضمن تشریح اقداماتی که از سوی ادارات مختلف برای تجهیز و توسعه کمپینگ گیلارلو اجرا شده است، واگذاری آن به شهرداری گرمی را گزینه ای مناسب دانست که می تواند ضمن حفظ و نگهداری از امکانات موجود، برترین خدمات را به گردشگران و مردم ارائه دهد.

شهردار و اعضای شورای شهر گرمی هم ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته برای توسعه گردشگری، از واگذاری منطقه گردشگری گیلارلو به شهرداری این شهرستان استقبال کردند.

منطقه نمونه گردشگری گیلارلو در شش کیلومتری شهرستان گرمی واقع شده که اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان طی سالهای گذشته بالغ بر 50 میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز این منطقه هزینه نموده است.

از جمله اقدامات عمده اجرا شده شامل بهسازی راه دسترسی و آسفالت ورودی، تهیه و تعبیه سرویس های بهداشتی مناسب با حفظ محیط زیست، تهیه و نصب آلاچیق جهت استراحت گردشگران و پاکسازی و سامان دهی کلی محوطه بود.

منبع: همگردی

به "واگذاری منطقه گردشگری گیلارلو به شهرداری گرمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری منطقه گردشگری گیلارلو به شهرداری گرمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید