پرسپولیس دیگر پرتماشاگرترین تیم ایران نیست

به گزارش وبلاگ مزدا 93، در حالی که طرفداران تراکتور و سپاهان بدون محدودیت راهی ورزشگاه یادگار امام و نقش دنیا خواهند شد، طرفداران پرسپولیس تنها امکان خرید 15 هزار بلیت از سامانه بلیت فروشی را داشته اند تا در حساس ترین بازی این فصل خود به بیش از 60 هزار صندلی ورزشگاه آزادی دسترسی نداشته باشند.

پرسپولیس دیگر پرتماشاگرترین تیم ایران نیست

پرسپولیس این هفته در شرایطی آخرین میزبانی خود در لیگ بیست و دوم را خواهد داشت که هرگز طرفداران این تیم نتوانستند از تمام ظرفیت ورزشگاه استفاده نمایند، اما برای بازی گل گهر این انتظار می رفت که حداقل همانند دربی چیزی در حدود 40 تا 50 هزار بلیت فروخته گردد و امکان حمایت بیشتری برای طرفداران به وجود بیاید.

نکته جالب این است که در اصفهان و تبریز علاوه بر اینکه محدودیتی برای تعداد تماشاگران وجود ندارد، الزامی هم برای خرید اینترنتی بلیت عنوان نشده است. در تبریز، همانند سال های گذشته، گیت های بلیت فروشی داخل ورزشگاه فعال هستند و در ازای پرداخت نقدی، برای تماشاگران بلیت ثبت می نمایند.

در اصفهان نیز باوجود مخالفت فدراسیون فوتبال، باشگاه سپاهان به صورت رایگان تماشاگران خود را به ورزشگاه می فرستد و حتی برای بازی ملوان که طرفداران پرسپولیس، استقلال و تراکتور بلیت اینترنتی را با کد ملی خود رزرو نموده بودند نیز سپاهانی ها با حضور در ورزشگاه توانستند به ورزشگاه راه یابند.

نکته جالب اینکه باشگاه تراکتور برای ملاقات با سپاهان تنها 30 درصد برای ورزشگاه بلیت فروشی نموده بود، اما ازدحام و تجمع تماشاگران در ورزشگاه باعث شد تا در نهایت مسئولان با حضور بدون بلیت آن ها نیز موافقت نمایند.

منبع: فرارو

به "پرسپولیس دیگر پرتماشاگرترین تیم ایران نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس دیگر پرتماشاگرترین تیم ایران نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید