نگاهی به بدترین خرید های لیگ نوزدهم در نیم فصل اول

به گزارش وبلاگ مزدا 93، این گزارش قصد داریم نگاهی داشته باشیم به بازیکنانی که در ابتدای فصل با سر و صدای زیاد به تیم جدیدی پیوستند و در نیم فصل اول هرگز نتوانستند انتظارات را برآورده نمایند.

نگاهی به بدترین خرید های لیگ نوزدهم در نیم فصل اول

به گزارش، فرشاد احمدزاده پس از اخراج و محرومیت در بازی های ابتدایی فصل، انتها مقابل سایپا توانست اولین پاس گلش را بدهد. او حتی در یک بازی لیگ فزونی هم در ترکیب اصلی قرار نگرفته، اما در مجموع، 10 بازی نموده و نتوانسته انتظارات کالدرون را برآورده کند.

خرید خارجی و جنجالی پرسپولیس در ابتدای فصل جونیور براندائو بود که با کارنامه صفر مطلق، ایران را ترک کرد. جونیور درمجموع 6 بازی در لیگ و حذفی برای پرسپولیس به زمین رفت و در 4 بازی لیگ فزونی، فرصت حضور در ترکیب اصلی را هم داشت. او یک بار حداقل شوتی داخل چارچوب حریفان هم نزد!

خرید پر سر و صدای استقلال که از سایپا آمده بود، علی دشتی نام داشت. بازیکنی که هنوز به اندازه یک 90 دقیقه هم برای این تیم بازی ننموده است. دشتی در 73 دقیقه ای که برای استراما بازی کرد، هیچ شوت در چارچوبی نزد و پاس کلیدی هم نداد. دشتی بیشتر از سوی استراما و باشگاه در حال گذراندن تنبیه انضباطی اش است تا درخشش در زمین فوتبال.

استراماچونی حتی زمانی که دستش در خط دفاع خالی بود هم حاضر نشد به میلاد باقری شانس بازی بدهد. احتمالا باقری در تیم فرهاد مجیدی هم با توجه به حضور و درخشش دیاباته و قائدی شانس چندانی نخواهد داشت و شاید همین مسئله جدایی این بازیکن از آبی ها در نیم فصل را به دنبال داشته باشد.

علیرضا نقی زاده که در پنجره تابستانی برای تقویت بخش میانی سپاهان به اصفهان آمد، هنوز نتوانسته برای تیمش در بازی های رسمی به میدان برود. نقی زاده یکی از خرید های بزرگ سپاهان بود، اما مصدومیت های سریالی باعث شده تا این بازیکن به جای حضور در ترکیب زردها، روز های خود را در خانه و کلینیک باشگاه سپری کند.

کوین فورچونه که هفته گذشته پس از غیبت چند روزه، به تبریز بازگشت و در تمرینات تراکتور شرکت کرد، انتها به خاتمه کار با تیم تبریزی رسید و از این تیم جدا شد. پیش تر نیز معین بود که فورچونه در تراکتور نخواهد ماند، اما این بار به شکلی رسمی قراردادش را فسخ کرد تا نخستین جدا شده تیم تبریزی در زمستان باشد. این مهاجم باسابقه، در نقل وانتقالات پیش فصل در حالی به تراکتور پیوست که رسانه رسمی این باشگاه، او را گران ترین خرید تاریخ لیگ دانست. جذب این بازیکن معروف، سر و صدای زیادی در فوتبال ایران به پا کرد و خیلی ها وی را مدعی جدی آقای گلی دانستند، اما فورچونه هیچ گاه نتوانست در ایران به فرم خوب خود برسد.

رضا شکاری هم یکی از خرید های پرسر و صدای لیگ نوزدهم بود. ستاره تیم ملی امید در نقل وانتقالات تابستانی به باشگاه پرسپولیس رفت و در یک چرخش 180 درجه ای سر از تراکتور و تبریز درآورد. حالا و با توجه به عملکرد شکاری در نیم فصل اول، مسلما پرسپولیسی ها حسرت از دست دادن این بازیکن جوان را نمی خورند!

یکی از خرید های خارجی و گران قیمت ذوب آهن برای لیگ نوزدهم باکر بود؛ بازیکنی که در ابتدا ذوبی ها از او به عنوان یک ستاره خارجی با کیفیت نام بردند، اما درنهایت کیفیت پایین او باعث شد تا با باز شدن پنجره زمستانی، این بازیکن نیجریه ای اولین خروجی سبز های اصفهان لقب بگیرد و درنهایت این بازیکن با توافقی که با این باشگاه کرد با دریافت 100 هزار دلار از 440 هزار دلار قراردادش از این تیم جدا شد.

روح ا... باقری یکی از خرید های نامدار شهرخودرو در تابستان گذشته بود. این بازیکن برای فرار از نیمکت استقلال به مشهد آمد، اما در تیم جدیدش هم جایی در ترکیب اصلی نداشت و درنهایت بعد از واکنش جنجالی به این نیمکت نشینی ها از سوی سرمربی در اختیار باشگاه نهاده شد؛ اتفاقی که منجر به فسخ قرارداد این بازیکن شد.

منبع: خراسان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نگاهی به بدترین خرید های لیگ نوزدهم در نیم فصل اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به بدترین خرید های لیگ نوزدهم در نیم فصل اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید