پیدا شدن اف 35 گمشده ارتش آمریکا، جنگنده ای که زامبی شد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، بقایای جنگنده اف 35 گمشده ای که از دیروز پس از اجکت خلبان مفقود شده بود، در کارولینای جنوبی پیدا شد و داستان جنگنده پنهان کار گمشده به پایان رسید.

پیدا شدن اف 35 گمشده ارتش آمریکا، جنگنده ای که زامبی شد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ مزدا 93 ، جنگنده اف 35 جدیدترین و مدرن ترین پرنده ارتش آمریکا است که تا کنون بارها دچار حادثه شده است. در تازه ترین نمونه پس از بروز ایرادی نامعلوم خلبان اجکت کرد و ترانسپاندر جنگنده نیز از کار افتاد که همین موضوع ردیابی آن را غیرممکن کرد. پس از اجکت خلبان، جنگنده اف 35 با خلبان اتوماتیک تا محل سقوط به پرواز ادامه داده بود.

  • دست و پا زدن آمریکا برای یافتن جنگنده اف 35 گمشده!

حالا مقامات ارتش آمریکا اعلام نموده اند که بقایای این جنگنده نسل پنجم را پیدا نموده اند. بر اساس اطلاعات منتشر شده در بیانیه ارتش آمریکا این جنگنده 100 میلیون دلاری در شمال شرقی پایگاه نظامی چارلستون پیدا شده است.

بر اساس گزارش های رسانه های محلی دپارتمان منابع طبیعی کارولینای جنوبی بخشی از چهارراه بارتلز در شهرستان ویلیامزبورگ را به علت ارتباط آشکار با این حادثه مسدود نموده است. این مکان حدود 100 کیلومتری شمال شرقی پایگاه نظامی چارلستون است، که در یک روز گذشته نقطه کانونی کوشش برای جستجو بوده است.

همانطور که The War Zone قبلا گزارش داده بود، این احتمال که F-35B می تواند به پرواز در حالت زامبی بدون خلبان برای مدت طولانی ادامه دهد.

منبع: درایو

5858

منبع: خبرآنلاین

به "پیدا شدن اف 35 گمشده ارتش آمریکا، جنگنده ای که زامبی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیدا شدن اف 35 گمشده ارتش آمریکا، جنگنده ای که زامبی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید