کرونا مانع عکس دریافت بولسونارو با حامیانش نشد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، رئیس جمهوری برزیل با ماسک بر صورت، عکس هایی را با بچه هایی گرفت که در میان جمعیت هوادارانش حضور داشتند؛ اقدامی که با بی توجهی به توصیه های سلامت در بحبوحه شیوع و گستردگی ویروس کرونا صورت گرفت.

کرونا مانع عکس دریافت بولسونارو با حامیانش نشد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، به نقل از خبرگزاری رویترز، این نمایش از سوی ژایر بولسونارو، رئیس جمهوری برزیل پس از استعفای دو وزیر بهداشت این کشور ظرف یک ماه اجرا شده که هر دو آنها درمقابل اقدامات و رویکرد رئیس جمهوری درباره مقابله با کرونا مقاومت کردند. موارد تایید شده ویروس کرونا در برزیل روز شنبه از تعداد مبتلایان در اسپانیا و ایتالیا بیشتر شده و آن را به چهارمین کشور درگیر این بیماری ویروسی تبدیل نموده است.

آمارهای وزارت بهداشت این کشور که روز یکشنبه منتشر شد نشان می دهد که 7938 مورد ابتلا در 24 ساعت گذشته ثبت شده و در مجموع تعداد مبتلایان در این کشور به رقم 241 هزار تن رسیده و تعداد مرگ ها نیز با افزایش 485 موردی به 16 هزار و 118 تن رسید.

رئیس جمهوری برزیل در یک ویدئوی آنلاین گفت، که از این راهپیمایی حمایتی در مقابل کاخ ریاست جمهوری استقبال نموده و آن را یک ارتباط دو هفته یکبار توصیف نموده که رئیس جمهوری و حامیانش بدون توجه به قرنطینه با یکدیگر ملاقات می نمایند.

حامیان بولسونارو در حالی که ماسک روی صورت داشتند، با به صدا در آوردن شیپور و بوق و آتش بازی از وی حمایت نموده و جوی شبیه به یک کارناوال به راه انداختند.

وی با اشاره به این مساله که برزیلی ها می خواهند اقتصاد احیا گردد و هر چه سریعتر روی غلتک بیفتد، گفت: بالاتر از همه اینها مردم آزادی، دموکراسی و احترام می خواهند.

در نظرسنجی سه شنبه گذشته تعیین شد که دو سوم برزیلی ها با لزوم اجرای فاصله گذاری اجتماعی برای متوقف کردن شیوع ویروس کرونا موافق هستند اما رئیس جمهوری به دنبال باز کردن سالن های وزرشی، آرایشگاه ها و سایر مشاغل است.

روز آدینه، نلسون تیش، دومین وزیر بهداشت برزیل بود که در یک ماه گذشته از سمتش استعفا کرد و علت این کار را عدم توافق با رئیس جمهوری درباره برنامه های مقابله با کرونا دانست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کرونا مانع عکس دریافت بولسونارو با حامیانش نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا مانع عکس دریافت بولسونارو با حامیانش نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید