گردشگری مجازی فرصتی برای شناخت بهتر از میراث تاریخی

به گزارش وبلاگ مزدا 93، گردشگری مجازی در روزهایی که برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در خانه مانده ایم، فرصتی برای شناخت بهتر و بیشتر از میراث تاریخی و جاذبه های کشور است.

گردشگری مجازی فرصتی برای شناخت بهتر از میراث تاریخی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین با طرح این موضوع گفت: امکان بازدید مجازی از بیشتر جاذبه های تاریخی و طبیعی استان قزوین فراهم است.

نادر محمدی گفت: علاقه مندان به آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین به نشانی https://www.qchto.ir با اماکن تاریخی و طبیعی این استان آشنا شوند و اطلاعات لازم را در مورد آنها کسب نمایند.

این مسوول گفت: علاقه مندان به حوزه گردشگری در این روزها با توجه به اینکه امکان سفر به دلیل شیوع کرونا وجود ندارد می توانند با مطالعه سفرنامه ها و همچنین ویژگی های جاذبه های تاریخی و طبیعی و دیدن تصاویر و فیلم های آنها خود را سرگرم نموده و برای سفر و دیدن این جاذبه ها در آینده برنامه ریزی نمایند.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا موجب شده تا در ایام نوروز 99 نتوانیم میزبان و پذیرای گردشگران در استان تاریخی و زیبای قزوین باشیم،اضافه نمود: امیدواریم با شکست این ویروس، در فرصت های آینده همچنان با آغوش باز پذیرا و میزبان گردشگران از نقاط مختلف کشور باشیم.

استان قزوین دارای بیش از 1400 اثر در فهرست آثار ملی است که از این میان نزدیک به 300 مورد بناهای تاریخی و طبیعی است.

منبع: ایرنا

منبع: چمدان

به "گردشگری مجازی فرصتی برای شناخت بهتر از میراث تاریخی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری مجازی فرصتی برای شناخت بهتر از میراث تاریخی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید