اخبار مجلس

خبر مهم دولت درباره قیمت بنزین ، وزیر نفت باید به پمپ بنزین ها برود و مستقیماً با مردم صحبت کند

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت گفت: بنابر اعلام وزیر نفت قرار نیست قیمت بنزین تا انتها سال تغییر کند.

30 مرداد 1402

درخواست تعطیلی تهران ارائه شد ، همه کشورها در این شرایط تعطیل می نمایند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در همه کشورهای جهان با رسیدن به این سطح از اشعه فرابنفش، مسئولان، شهرها را تعطیل می نمایند تا مردم با ماندن در خانه سلامتی خود را تضمین نمایند.

3 مرداد 1402

آخرین شرایط لایحه حفاظت از داده

رضا باقری اصل در مصاحبه با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط لایحه حمایت و حفاظت از داده های شخصی و اینکه به هیأت دولت ارجاع شده است یا خیر، گفت: کارگروه اقتصاد دیجیتال، لایحه حمایت و حفاظت از داده های شخصی را تصویب کرد و در تعامل با بخش غیردولتی و کسب نظر...

6 خرداد 1402

پیش بینی افزایش 22 درصدی درآمدهای حوزه فناوری اطلاعات

به گزارش خبرنگاران، لایحه بودجه سال 1402 کل کشور ماده واحده و منابع بودجه در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات به وسیله دفتر مطالعات انرژی، صنعت و معدن (گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات) مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی آنالیز شده است.

16 بهمن 1401

سفر رئیس دومای روسیه به تهران

رئیس دومای روسیه در راس یک هیات پارلمانی به تهران سفر می نماید.

4 بهمن 1401

عایدی های بالای 7 میلیون چقدر باید مالیات بدهند؟

باتوجه به اینکه در لایحه بودجه سال آینده، معافیت مالیاتی حقوق تا هفت میلیون تومان مشخص شده است، افرادی که بیش از این مبلغ عایدی دارند، به تناوب مشمول مالیات می شوند.

25 دی 1401

ایلام از استان های پایلوت در طرح آبیاری هوشمند در کشور است

استاندار ایلام گفت: طرح آبیاری هوشمند بصورت پایلوت اجرا می گردد که در این طرح مدیریت آب مد نظر قرار گرفته و از مصرف بی رویه آب جلوگیری می گردد.

6 آبان 1401

نیازمند 70 میلیارد سرمایه گذاری در میادین گازی هستیم

رییس برگزاری همایش و عضو هیأت مدیره شرکت گاز ملی ایران گفت: اصلی ترین مأموریت شرکت گاز در زمینه های هوشمند سازی، مقاوم سازی و مصرف بهینه سیاستگذاری شده است.

27 مهر 1401

چراغ سبز جام جهانی به زعفران ایرانی

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه گفت: با امضای تفاهم نامه ای 200تن زعفران به قطر منتقل می گردد.

30 شهریور 1401

تأمین انرژی به چالش اصلی صنایع بزرگ تبدیل شده است

عضو هیات رئیسه اتاق ایران با اشاره به اینکه در دو سه سال اخیر، موضوع تأمین انرژی، چالش اصلی صنایع بوده است، گفت: این چالش صنایع بزرگ و پرمصرف که عمدتاً صنایع پیشران محسوب می شوند را بیشتر تحت تأثیر قرار داده و عملاً تبعات این اتفاق، دامن گیر صنایع وابسته...

2 تیر 1401

جزئیات کنکور سراسری سال جاری اعلام شد، 4 تغییر مهم با حذف کنکور

به گزارش خبرنگاران، در مورد کنکور سراسری سال جاری وزیر علوم گفته است که کنکور برای رشته های پرطرفدار دانشگاه ها حذف شدنی نیست. بعلاوه رئیس سازمان سنجش در نشست خبری اعلام نموده است که سوالات آزمون کنکور سراسری سال جاری محتوایی است.

21 خرداد 1401

استان البرز از ظرفیت بالایی برای پیشرفت و توسعه برخوردار است ، اقدامات اجرا شده برای توسعه البرز کافی نبوده است

خبرگزاری خبرنگاران-رئیس جمهور اقدامات صورت گرفته در طول سال های گذشته برای پیشرفت استان البرز را ناکافی دانست و گفت: استان البرز از مراکز تحقیقاتی متعدد و زمینه های مناسب فعالیت های فناورانه و نیروی انسانی جوان، تحصیلکرده و کارآمد برخوردار است که پتانسیل...

10 خرداد 1401

پیشنهاد 350 میلیون تومانی امارات به پزشکان ایرانی

بروید ببینید چند نفر از رتبه های زیر 100 پزشکی هم دوره های من در ایران ماندند. این اظهارات اخیر سخنگوی بهداشت و درمان مجلس دوباره بحث مهاجرت کادر درمان را باز کرد. بر اساس آمار، مهاجرت کادر درمان از ایران در سال های اخیر شدت پیدا کرده است.

24 فروردین 1401

نحوه رسیدگی به لایحه بودجه در مجلس تغییر کرد

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: فرایند رسیدگی به بودجه و نحوه رسیدگی به لایحه بودجه سالیانه در مجلس تغییر کرد.

10 اسفند 1400

انتخاب موزه برتر در هفته میراث فرهنگی

موزه برتر در روز سی و یکم اردیبهشت ماه به مناسبت هفته میراث فرهنگی انتخاب می شود و به گفته رئیس ایکوم ایران هدف از انتخاب موزه برتر ایجاد انگیزه و معرفی توانمندی های آنهاست.

19 بهمن 1400

مرزهای زمینی هم برای مسافران هشت کشور آفریقایی بسته شد

در پی شیوع سویه تازه کرونا به نام امیکرون در هشت کشور آفریقایی، ورود این مسافران از مرزهای زمینی به کشور ممنوع و مرزهای زمینی هم مانند مرزهای هوایی به روی آن ها بسته شد.

28 دی 1400

معضل آب برای واحدهای صنعتی استان سمنان جدی است

هفتاد و ششمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان با موضوع سه دستور کار افزایش پوشش استانداردهای تشویقی، مسائل ارزی واردکنندگان و مسائل کاهش گاز در فصل زمستان در محل سالن اجتماعات این اتاق برگزار گردید.

8 دی 1400

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: دوره تغییر فرا رسیده است

تهران (پانا) - نشست مشترک رئیس و مدیران ارشد سازمان حفاظت محیط زیست با اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و هم چنین اعضای فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

8 آذر 1400

مخالفت شورای شهر با توافق شهرداری و آستان قدس در بحث املاک موقوفه

اعضای شورای اسلامی شهر مرکز با تصویب یک فوریت لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت اجرای توافقنامه منعقده با آستان قدس رضوی در مورد املاک موقوفه، مخالفت کردند.

28 تیر 1400

وام کرونا ویژه گردشگری منحرف شده است

ایسنا/ براساس سخنان مدیرعامل یک شرکت گردشگری، وام کرونا ویژه گردشگری منحرف شده است.

21 تیر 1400
تعداد: (43)