آئین نامه واردات خودروهای حمل و نقل عمومی تصویب شد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، آئین نامه واردات خودروهای حمل و نقل عمومی تصویب شد. سخنگوی دولت گفت: امروز یکی از دستورات جلسه؛ تنظیم آئین نامه واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از 5 سال بود. قرار شد با راهبر وزارت صمت و وزارت راه، این خودروهای حمل و نقل عمومی را وارد کنیم.

آئین نامه واردات خودروهای حمل و نقل عمومی تصویب شد

بیت ران - علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به رونمایی از خودروهای برقی در حیاط هیئت دولت، گفت: وزارت صمت طرحی را با مشارکت شهرداری در دستورکار دارند.

این طرح به کاهش آلایندگی ها در کلان شهرها یاری می نماید. مرحله اول این طرح اجرا شده است تا حمل و نقل های عمومی به سمت خودرهای برقی برود. برنامه زمان بندی میان مدت و کوتاه مدت نیز برای آن طراحی شده است.

وی اضافه نمود: وزیر امور خارجه و بعضی معاونان از جمله معاون مالی در این جلسه دولت حضور داشتند. گزارشی نیز از پیشرفت فعالیت مالی با دیگر کشورها ارائه شد.

بعلاوه تصمیمات و هماهنگی ها و توافقاتی که در سفرهای رئیس جمهور بود، گزارش پیشرفت شان ارائه شد. این گزارش قرار است به صورت فصلی در جلسه هیئت دولت ارائه گردد. بعلاوه معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور متولی نظارت بر پیشرفت کارها در این حوزه شدند.

بهادری اعلام کرد: استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه امروز گزارشی ارائه داد و قرار شد بعضی اختیارات وزرا و رئیس جمهور به استاندارها تفویض گردد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه امروز یکی از دستورات جلسه تنظیم آئین نامه واردات خودروهای حمل و نقل عمومی (کارکرده) با عمر کمتر از پنج سال بود اضافه نمود: با راهبری وزارت صمت و وزارت راه، این خودروهای حمل و نقل عمومی را وارد خواهیم کرد. آئین نامه خودروهای سواری نیز در دست آنالیز است.

خودروهای هیبریدی و برقی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت رونمایی شدند

تصمیم نو شورای رقابت چه تأثیری بر قیمت خودروهای بازار خواهد داشت؟

کی ام سی T8 پیکاپ چینی پرحاشیه این روزهای بازار خودرو / آنالیز تخصصی

منبع: بیت ران

به "آئین نامه واردات خودروهای حمل و نقل عمومی تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آئین نامه واردات خودروهای حمل و نقل عمومی تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید