آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز افتتاح شد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز، به منظور خدمت رسانی و سرویس دهی بیشتر به اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه در بخش های مختلف راه اندازی شده است.

آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز افتتاح شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ مزدا 93، آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز، با حضور نادگران، رئیس دانشگاه؛ اعضای هیأت رئیسه دانشگاه، اعضای هیئت رئیسه دانشکده کشاورزی و جمعی از کارکنان دانشگاه شیراز بهره برداری شد.

سیدمحسن تقوی، رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه، در حاشیه افتتاحیه این آزمایشگاه، ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی این آزمایشگاه و قدردانی از دست اندرکاران، گفت: آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز، به منظور خدمت رسانی و سرویس دهی بیشتر به اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه در بخش های مختلف، راه اندازی شده است.

تقوی بیان کرد: بالغ بر 600میلیون تومان صرف بازسازی فضای آزمایشگاه مرکزی و بیش از یک ونیم میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات این آزمایشگاه شده است.

رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز اضافه کرد: این آزمایشگاه مجهز به دستگاه های مفیدی چون: دستگاه HPLC، هود آزمایشگاهی، اتاقک رشد، سانتریفیوژ یخچال دار و غیره است که امکان استفاده بیشتر افراد از دستگاه های آزمایشگاهی را میسر می سازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایشگاه مرکزی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید