اخبار صنعت

راهنمای خرید برترین ساب ووفر بازار؛ معرفی 8 مدل با بیس هیجان انگیز

کیفیت و قدرت موسیقی برای بسیاری از کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین علت آن ها همیشه در کوشش هستند تا در هر شرایطی بتوانند برترین و حرفه ای ترین سیستم های صوتی را برای خودروی خود در نظر بگیرند. سیستم صوتی حرفه ای یک خودرو از اجزای متعددی تشکیل...

9 مهر 1402

کدام کشور بیشترین ربات ها را در اختیار دارد؟

ایسنا نوشت: داده های اخیر نشان می دهد هم کره جنوبی و هم چین از نظر نرخ بکارگیری ربات ها نسبت به کارگران در صنایع تولیدی از ایالات متحده جلوتر هستند و در واقع کره جنوبی در زمینه تولید ربات در تمام جهان پیشتاز است و ایالات متحده در رتبه هفتم واقع شده است.

19 شهریور 1402

کابل برق مسی یا آلومینیومی؟ کدام را بخریم؟

کابل های مسی و آلومینیومی دو نوع کابل پرکاربرد در صنعت برق هستند. انتخاب بین این دو کابل می تواند چالش برانگیز باشد، زیرا هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

13 شهریور 1402

خبر مهم دولت درباره قیمت بنزین ، وزیر نفت باید به پمپ بنزین ها برود و مستقیماً با مردم صحبت کند

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت گفت: بنابر اعلام وزیر نفت قرار نیست قیمت بنزین تا انتها سال تغییر کند.

30 مرداد 1402

دروازه بان استقلال به شمس آذر پیوست

شمس آذر قزوین که طی دو هفته ابتدایی فصل نو لیگ برتر نتوانسته نتیجه بگیرد و یک تساوی در ملاقات خارج از خانه مقابل استقلال خوزستان و یک شکست در زمین خود برابر طرفدار تهران داشته، برای تقویت خط دروازه اش با گلر فصل قبل استقلال به توافق نهایی دست پید اکرد.

29 مرداد 1402

اسامی داوران هفته سوم لیگ برتر فوتبال اعلام شد

داوران بازی های هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور تعیین شدند.

29 مرداد 1402

آئین نامه واردات خودروهای حمل و نقل عمومی تصویب شد

آئین نامه واردات خودروهای حمل و نقل عمومی تصویب شد. سخنگوی دولت گفت: امروز یکی از دستورات جلسه؛ تنظیم آئین نامه واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از 5 سال بود. قرار شد با راهبر وزارت صمت و وزارت راه، این خودروهای حمل و نقل عمومی را وارد کنیم.

25 مرداد 1402

برای رقابتی شدن حوزه گردشگری نیازمند ارزیابی های مشتری محور و توسعه این رویکرد هستیم

ایلنا/ براساس آخرین اخبار واصله، برای رقابتی شدن حوزه گردشگری نیازمند ارزیابی های مشتری محور و توسعه این رویکرد هستیم.

25 مرداد 1402

سیستم گرمایش استخر خانگی هوشمند انعکاس با 5% تخفیف تا 10 روز

پکیج گرمایش استخر انعکاس، فراوری شده با به روزترین تکنولوژی جهان است که سیستم هوشمندی با اپلیکیشن موبایل آندروید و ios دارد و مصرف سوخت آن بهینه تا 93% بوده و 3 سال گارانتی شرکتی و 10 سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

19 مرداد 1402

تایم: اگر غرب کاری نکند، پرچم روسیه در کل آفریقا به اهتزار درمی آید

ایسنا نوشت: کودتای نظامی اخیر نیجر که به سرنگونی دولت محمد بازوم رئیس جمهور نزدیک به فرانسه منجر شد، نه تنها منطقه ساحل آفریقا بلکه جامعه دنیای را در موجی از بهت فروبرد؛ اما در این میان تصاویری که بیانگر حمایت نیجری ها از روسیه است، غربی ها را مضطرب و...

15 مرداد 1402

نمایش شازده کوچولو 2023 جزو پر فروش های هفته شد

به گزارش خبرنگاران ؛ نمایش شازده کوچولو 2023 اقتباسی از شازده کوچولو و دنیا ایزوله شده انسانیست. نمایش در چهارچوب تجربی و کارگاهی محور اجرا می گردد، با ساختاری که از تعزیه و پست مدرن تلفیق شده است. این نمایش دغدغه انسان امروزی را در ترکیبی شاعرانه همراه...

14 مرداد 1402

فقط یک بازی لیگ برتر با حضور تماشاگران زن خواهد بود

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برگزاری در خصوص تعویق یک هفته ای مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: باتوجه به اعلام تعطیلی از سوی سخنگوی هیأت دولت و بعلاوه آماده نشدن زیرساخت های استادیوم ها برای حضور بانوان تصمیم بر آن شد تا هفته اول با یک هفته...

13 مرداد 1402

احتیاج به قانون برای فراوری گوشت مصنوعی در ایران ، کاهش تأثیرات منفی بر محیط زیست

بحث فراوری گوشت مصنوعی در جهان به یکی از مهم ترین موارد در صنایع غذایی تبدیل شده است. هرقدر که شرایط برای فراوری محصولات گوشتی سخت تر می گردد، طرح فراوری مصنوعی آن هم جدی تر خواهد شد.

28 تیر 1402

7 استایل مجذوب کننده تابستانی با جامپ سوت

جامپ سوت، اورال یا سرهمی آیتمی مجذوب کننده و کاربردی است که می توانید آن را با طرح ها و مدل های متنوعی در بازار پیدا کنید؛ از جامپ سوت های کژوال و خنک و راحت برای تابستان تا جامپ سوت های مدل دار و شیک که برای استایل های رسمی مناسبند. این آیتم های مجذوب کننده...

26 تیر 1402

انتخاب غیرمنتظره؛ 2 پرسپولیسی جوان نزدیک صندلی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن

باشگاه ذوب آهن اصفهان به احتمالا فراوان به زودی دچار تغییرات مدیریتی خواهد شد.

25 تیر 1402

کیفیت رونیکس اتفاقی نیست!

کیفیت در رونیکس، اولین و مهم ترین اصلی است که از مدیرعامل به عنوان راس هرم سازمان آغاز شده و در تمام پایه های سازمان، نیروی انسانی، تمام محصولات، قطعات و خدمات پس از فروش جریان پیدا می نماید. نگرش رونیکس به تمام کلیات و تک تک جزئیات، کیفی است.

19 تیر 1402

متفاوت ترین آشپزخانه را با ساختن یک جزیره داشته باشید

یکی از جدیدترین طرح ها برای طراحی آشپزخانه مدرن، مدل آشپزخانه جزیره است که به علت شناوری مکانی آزاد آن در هر آشپزخانه، آن را به سبکی پر هوادار تبدیل نموده است.

13 تیر 1402

افتتاح کارخانه آسفالت در غرب تهران ، بازسازی معابر به یک و نیم میلیون تن آسفالت احتیاج دارد

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح کارخانه شماره یک آسفالت در روز -شنبه 10 تیرماه- همزمان با شصتمین رویداد امید و افتخار اطلاع داد.

9 تیر 1402

فلز آینده؛ عنصری که از طلا ارزشمندتر است

اسفندماه سال گذشته بود که خبر رسید ایران به جمع کشورهای دارای ذخایر لیتیوم دنیا پیوسته است.

8 تیر 1402

ماشین مسابقه ساخت ایران در راه ایتالیا، عکس

ایسنا نوشت: خودروی فرمول دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد راهی ایتالیا برای شرکت در مسابقات بین المللی فرمول دانشجویی 2023 این کشور شد.

4 تیر 1402
تعداد: (287)