اجرای پروژه اتصال خراسان جنوبی به خط ریلی راه آهن سراسری

به گزارش وبلاگ مزدا 93، خبرنگاران/همدان استاندار خراسان جنوبی بر تسریع در اجرای مصوبات سفر دولت و اجرایی شدن پروژه اتصال استان به خط ریلی راه آهن سراسری تأکید کرد.

اجرای پروژه اتصال خراسان جنوبی به خط ریلی راه آهن سراسری

به گزارش وبلاگ مزدا 93، سیدعلی اکبر پرویزی در ملاقات با رئیس جمهور با اشاره به وسعت زیاد استان خراسان جنوبی، گفت: موضوع انتقال آب به استان، اتصال به خط ریلی راه آهن سراسری و دو بانده کردن محورهای مواصلاتی استان از مهمترین اموری است که برای رسیدن به توسعه احتیاج به توجه ویژه دارد.

وی خراسان جنوبی را احتیاجمند توجه ویژه از سوی مرکز دانست و توضیح داد: با توجه به خشکسالی های چندین ساله در استان و مسائلی که کشاورزان و دامداران با آن روبرو هستند، توجه ویژه مسئولان در مرکز به استان خراسان جنوبی می تواند بسیاری از مسائل را در زمینه های مختلف مرتفع سازد.

استاندار خراسان جنوبی بر تسریع در اجرای مصوبات سفر کاروان تدبیر وامید به استان و اجرایی شدن اتصال استان به خط ریلی راه آهن سراسری تأکید کرد.

حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان نیز در این ملاقات بر ضرورت اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی و اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید و همچنین لزوم توجه به توسعه سرمایه گذاری، گردشگری و اقتصاد دانش بنیان به منظور رونق مالی و اشتغال زایی جوانان تحصیلکرده در این استان ها تأکید و دستورات لازم برای سرعت بخشیدن به این فرایند را صادر کرد.

وی همچنین بر کوشش مضاعف در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و بهره برداری حداکثری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در این استان تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اجرای پروژه اتصال خراسان جنوبی به خط ریلی راه آهن سراسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پروژه اتصال خراسان جنوبی به خط ریلی راه آهن سراسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید