اینستاگرام از افزایش امکانات بخش دایرکت اطلاع داد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، اینستاگرام ساعاتی قبل چندین قابلیت نو برای بخش دایرکت را معرفی کرد. از بین قابلیت های نو می توانیم به اشتراک گذاری پیش نمایش آهنگ ها، امکان ارسال دایرکت بدون ایجاد صدا در گوشی طرف مقابل و قابلیت ارسال جواب دایرکت در فید اصلی اشاره کنیم.

اینستاگرام از افزایش امکانات بخش دایرکت اطلاع داد

اینستاگرام می گوید این ویژگی های نو بخشی از کوشش های آن ها برای بهبود نحوه ارتباط و اشتراک گذاری محتواهای مختلف بین کاربران است. باید خاطرنشان کنیم مدتی قبل بالاخره قابلیت انتشار پست ها بر اساس ترتیب زمان ارائه شد. بعلاوه کاربران می توانند تعدادی از اکانت های مورد علاقه خود را معین نمایند تا پست های منتشر شده از طرف آن ها در فید اصلی با اولویت بالاتری در معرض نمایش قرار بگیرد.

در رابطه با بخش دایرکت هم کاربران به زودی از چندین معینه نو بهره مند می شوند. اینستاگرام اعلام نموده که به لطف همکاری با اپل موزیک، آمازون موزیک و به زودی اسپاتیفای، کاربران می توانند پیش نمایش 30 ثانیه ای از آهنگ های موردعلاقه خود را برای دوستانشان ارسال نمایند. یکی دیگر از قابلیت های نو هم پاسخ دادن به دایرکت ها هنگام اینستاگرام گردی است. این یعنی اگر هنگام گشت و گذار در این اپلیکیشن پیغامی را دریافت کنید، دیگر لازم نیست به بخش چت مراجعه کنید و در همین صفحه می توانید جواب دهید.

اینستاگرام اعلام نموده که در این نسخه نو، اشتراک گذاری پست ها برای دوستان نزدیک راحت تر شده و می توانید 4 نفر از دوستان نزدیک خود را معین کنید تا با نگه داشتن دکمه اشتراک گذاری زیر پست ها، پست موردنظر را به سرعت برای این افراد ارسال کنید. یکی دیگر از ویژگی های نو اینستاگرام این است که مانند اپلیکیشن مسنجر در بالای بخش دایرکت می توانید لیست کاربران آنلاین را مشاهده کنید.

اگر مثلا نصف شب یا زمانی که می خواهید مزاحم کسی نشوید ولی به هر دلیلی باید دایرکت ارسال کنید، می توانید از قابلیت نو اینستاگرام استفاده کنید که ارسال دایرکت بدون ایجاد نوتفیکیشن صدادار در گوشی مقابل را امکان پذیر می نماید. در نهایت باید به قابلیت ایجاد نظرسنجی در گروه های موجود در بخش دایرکت اشاره کنیم.

باید خاطرنشان کنیم در سال 2020 اینستاگرام از یک قابلیت نو رونمایی کرد که به کاربران اجازه می دهد یکپارچگی بین اینستاگرام و مسنجر را افزایش دهند. کاربرانی هم که این معینه را فعال نموده باشند از قابلیت هایی مانند واکنش به پیغام ها در دایرکت، تماشای ویدیوها به طور مشترک و دیگر موارد بهره مند می شوند. حالا اینستاگرام اعلام نموده که اگر کاربران این قابلیت را فعال ننمایند، از بین ویژگی های نو فقط می توانند از بین تغییر تم چت، اشتراک گذاری آهنگ و ارسال سریع پست ها به دوستان نزدیک بهره ببرند.

اپلیکیشن اینستاگرام در کنار خود از اپلیکیشن مختص پیغام رسانی به نام Threads هم استفاده می کرد که ماه ها قبل کنار گذاشته شد. در همان زمان اینستاگرام بیان کرد که بعضی از ویژگی های مفید Threads راهی اپلیکیشن اصلی خواهد شد. بخش پیغام رسان در کنار قسمت هایی مانند ویدیو و کسب عایدی تولیدنمایندگان محتوا یکی از اولویت های اصلی اینستاگرام در سال 2022 محسوب می گردد. مطابق معمول، ویژگی های نو اینستاگرام ابتدا برای تعداد محدودی از کاربران فعال می گردد و طی هفته های آینده برای تمام کاربران ارائه خواهد شد.

منبع: TechCrunch

منبع: دیجیکالا مگ

به "اینستاگرام از افزایش امکانات بخش دایرکت اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام از افزایش امکانات بخش دایرکت اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید