بلاتکلیفی سامسونگ در به کارگیری تراشه هایش ، پرچمدار بعدی؛ اگزینوس یا اسنپ دراگون؟

به گزارش وبلاگ مزدا 93، یک منبع فاش کرد که سامسونگ در خصوص اینکه آیا باید از تراشه اگزینوس در گوشی های هوشمند گالکسی اس23 استفاده کرد یا خیر، دچار اختلافات داخلی شده است.

بلاتکلیفی سامسونگ در به کارگیری تراشه هایش ، پرچمدار بعدی؛ اگزینوس یا اسنپ دراگون؟

به گزارش وبلاگ مزدا 93 و به نقل از جی اس ام آرنا، این اطلاعات دو ماه پس از آن منتشر شد که کوالکام تقریباً تأیید کرد که در همه گوشی های سامسونگ از پلتفرم اسنپ دراگون 8 نسل 2 استفاده خواهد شد.

طبق گفته آیس یونیورس، بخش سامسونگ ام ایکس (MobileEXperience) از عملکرد تراشه داخلی گوشی های هوشمند گالکسی اس22 ناامید شده است. از سوی دیگر، مدیران سطح بالا همچنان می خواهند گوشی های پرچمدار سال آینده با تراشه اگزینوس (Exynos 2300) عرضه شوند.

در حال حاضر، حدود 70 درصد از گوشی های سامسونگ گالکسی اس22 با اگزینوس 2200 عرضه می شوند. این پلتفرم کره ای برای دستگاه هایی در اروپا، کشورهای مستقل مشترک المنافع، آفریقا و خاورمیانه است. 30 درصد دیگر گوشی های سامسونگ گالکسی اس 22 دارای اسنپ دراگون 8 نسل 1 ساخت کوالکامهستند و در قاره آمریکا، کره جنوبی، چین، ژاپن و هند به فروش می رسند. در آسیای جنوب شرقی گوشی های سامسونگ با ترکیبی از هر دوی این تراشه ها در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:

  • آخرین شنیده ها از گالکسی S23 اولترا | دوربین 200 مگاپیکسلی قطعی است

هر دو تراشه اگزینوس 2200 و اسنپ دراگون 8 نسل یک بر اساس فرآیند 4 نانومتری ساخته شده اند و در حالی که پلتفرم سامسونگ دارای پردازنده گرافیکی کمی قدرتمندتر است، پردازنده تراشه کوالکام کمی سریع تر است.

منبع: همشهری آنلاین

به "بلاتکلیفی سامسونگ در به کارگیری تراشه هایش ، پرچمدار بعدی؛ اگزینوس یا اسنپ دراگون؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی سامسونگ در به کارگیری تراشه هایش ، پرچمدار بعدی؛ اگزینوس یا اسنپ دراگون؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید