قابلیت پیشرفته ردیابی چرخه با دمای بدن به سری Watch5 اضافه می گردد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، در نتیجه همکاری سامسونگ و Natural Cycles

شرکت سامسونگ الکترونیکس و Natural Cycles به تازگی همکاری دو جانبه ای را آعاز نموده اند تا قابلیت پیشرفته ردیابی چرخه قاعدگی از طریق کنترل دمای بدن در دسترس کاربران سری گلکسی Watch5 قرار بگیرد.

قابلیت پیشرفته ردیابی چرخه با دمای بدن به سری Watch5 اضافه می گردد

نوترین همکاری سامسونگ، برای نخستین بار الگوریتم پیشرو Natural Cycles را به ساعت های هوشمند می آورد تا کاربران گلکسی Watch5 نظارت دقیقی بر روی چرخه قاعدگی خود داشته باشند.

کاربران سری گلکسی Watch5 از این پس به قابلیت پیشرفته ردیابی چرخه دسترسی خواهند داشت. این قابلیت به تازگی تاییدیه وزارت ایمنی غذا و داروی کره جنوبی (MFDS) را دریافت نموده است و پیش از این نیز با کسب نشان CE از سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) مجوزهای مورد تایید تجهیزات پزشکی اتحادیه اروپا و آمریکا را دریافت نموده است.

رائول شرویتزل، بنیانگذار و مدیر اجرایی Natural Cycles در خصوص همکاری با شرکت سامسونگ گفت: به عنوان شرکتی که در حوزه علم و فناوری تاسیس شده و فعالیت می نماید، ما از همکاری با سامسونگ بسیار هیجان زده و خرسند هستیم و اعتقاد داریم که با این همکاری می توانیم تجربیات ممتازی را برای سلامتی زنان ارائه دهیم. اپلیکیشن Natural Cycles تا به امروز به میلیون ها زن در سراسر دنیا یاری نموده تا باروری خود را کنترل نمایند و حالا با این همکاری نو می توانیم برای اولین بار فناوری پیشرفته ردیابی چرخه به وسیله دما را به وسیله ساعت هوشمند ارائه کنیم.

شرکت Natural Cycles خود را متعهد به ارائه فناوری های نو برای تندرستی و سلامتی زنان می داند و در این راه با اشتیاق و تحقیق به توسعه فناوری نوآورانه باروری می پردازد. این کوشش ها به توسعه نخستین اپلیکیشن در دنیا منجر شد که از یک الگوریتم اختصاصی بهره می برد و از دمای بدن و سایر شاخص های کلیدی برای مشخص شرایط باروری هر کاربر استفاده می نماید.

با اضافه شدن فناوری و الگوریتم Natural Cycles قابلیت ردیابی چرخه که پیش از این در اپلیکیشن Samsung Health سری گلکسی Watch5 وجود داشت، با امکانات بیشتری در دسترس کاربران قرار می گیرد.

سامسونگ با فناوری حسگر پیشرفته خود که شامل حسگر قدرتمند سه گانه BioActive می گردد، قابلیت های نظارت دیجیتال سلامت بدن را به سطح نوی ارتقا داده است. ضمن اینکه سنسور دمای سری گلکسی Watch5 این توانایی را به کاربران می دهد تا با ردیابی تغییرات دمایی پوست و چرخه قاعدگی، جزئیات کاملی از شرایط بدن خود را به دست بیاورند. سنسور دمای این ساعت های هوشمند از فناوری مادون قرمز برای خواندن دقیق تر حتی در صورت تغییر دمای محیط اطراف استفاده می نماید. رمزگذاری و ذخیره داده ها در همان دستگاه مورد استفاده کاربران انجام می گردد تا کاربران آرامش خیال بیشتری در خصوص حفظ و کنترل اطلاعات شخصی شان داشته باشند.

هون پارک، مدیر تیم سلامت دیجیتال بخش موبایل شرکت سامسونگ درباره قابلیت های نو گلکسی Watch5 گفت: کاربران ما حالا می توانند شرایط چرخه قاعدگی خود را به راحتی به وسیله مچ دست شان کنترل نمایند. ترکیب فناوری نوآورانه باروری Natural Cycles با حسگر درجه حرارت سامسونگ، درک جامع و کامل تری از سلامتی و تندرستی را در اختیار کاربران می گذارد. این همکاری نو، برگ دیگری از فلسفه همکاری باز سامسونگ با شرکت های پیشگام صنعت برای ارائه تجربیات پیشرفته سلامتی به کاربران است.

ساعت های هوشمند مجهز به فناوری کنترل باروری Natural Cycles برای کاربران 32 کشور در سراسر اروپا، آمریکای شمالی و آسیا ارائه می گردد. این بازارها شامل اتریش، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایرلند، ایتالیا، کره جنوبی، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا می گردد.

منبع: فوت و فن

به "قابلیت پیشرفته ردیابی چرخه با دمای بدن به سری Watch5 اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت پیشرفته ردیابی چرخه با دمای بدن به سری Watch5 اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید