تاریخ انتشار یاکوزا 8 اعلام شد

به گزارش وبلاگ مزدا 93، کمپانی سگا (Sega) و استودیوی Ryu Ga Gotoku اخیرا در کنار انتشار تریلرهایی از بازی Like a Dragon: Infinite Wealth، از تاریخ انتشار آن نیز رونمایی کرده اند.

تاریخ انتشار یاکوزا 8 اعلام شد

این بازی ماجراهای ایچیبان کاسوگا، شخصیت اصلی Yakuza: Like a Dragon و کازوما کیریو، پروتاگونیست سابق سری را دنبال خواهد کرد. بازی ایچیبان و کازوما را به مکان کاملا جدیدی در سری یعنی هاوایی می برد و در حالی که این نقش آفرینی مورد انتظار، دنباله مستقیمی بر نسخه قبلی است، فعلا معین نیست که چقدر زمان بین این دو بازی گذشته است. تریلر داستانی بازی نشان می دهد که ایچیبان برای یافتن مادرش راهی هاوایی خواهد شد؛ مادری که قبلا تصور می شد از طریق یاکوزا کشته شده است. از طرفی ظاهرا کازوما سرطان دارد.

افشای سرطان کازوما همچنین می تواند اشاره سگا و استودیوی سازنده به آینده سری باشد و شاید در نسخه های بعدی دیگر شاهد این شخصیت نباشیم. در این میان تریلر گیم پلی نگاهی به مبارزات نوبتی این بازی با موضوع ایچیبان و کاسوگا دارد و از دشمنان مختلفی از جمله یک کوسه غول پیکر رونمایی می کند. این در حالی است که به نظر می رسد که مینی گیم های مورد علاقه طرفداران مانند کارائوکه نیز در حال بازگشت هستند.

در کنار نسخه استاندارد فیزیکی و دیجیتالی 69.99 دلاری بازی، نسخه های دلوکس و آلتیمیت کاملا دیجیتالی نیز برای طرفداران وجود دارند. نسخه دلوکس 84.99 دلاری در کنار بازی شامل Master Vacation است و نسخه آلتیمیت 109.99 دلاری در کنار محتویات نسخه دلوکس حاوی مواردی نظیر باندل Assorted Outfit و Sujimon & Resort و مجموعه Yakuza CD Collection Set است. از مزایای پیش خرید بازی نیز می توان به پک Heros Booster و Special Job Set اشاره کرد که خود شامل آیتم های مختلفی هستند.

بازی Like a Dragon: Infinite Wealth در تاریخ 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. شما همچنین می توانید بازی را هم اکنون به صورت دیجیتالی پیش خرید کنید. در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده از بازی را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ انتشار یاکوزا 8 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار یاکوزا 8 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید