قیمت ایکس باکس سری ایکس و اشتراک گیم پس بالا می رود

به گزارش وبلاگ مزدا 93، مایکروسافت به تازگی اعلام نموده که قیمت ایکس باکس سری ایکس را در ماه آگوست امسال در بیشتر کشورها به غیر از ایالات متحده، ژاپن، شیلی، برزیل و کلمبیا افزایش می دهد. این کمپانی بعلاوه قیمت اشتراک ماهانه سرویس گیم پس و گیم پس آلتیمیت را در ماه آینده افزایش می دهد.

قیمت ایکس باکس سری ایکس و اشتراک گیم پس بالا می رود

کری پرز (Kari Perez)، رئیس بخش ارتباطات ایکس باکس، در بیانیه ای گفته است:

قیمت کنسول ایکس باکس سری ایکس تا حد زیادی با افزایش قیمتی که سونی برای پلی استیشن 5 در سال گذشته بیان کرد، مطابقت خواهد داشت، به طوری که کنسول مایکروسافت از 1 آگوست (10 مرداد) با قیمت 479.99 پوند در بریتانیا، 549.99 یورو در بیشتر بازارهای اروپایی، 649.99 دلار کانادا در کانادا و 799.99 دلار استرالیا در استرالیا در دسترس قرار خواهد گرفت. در این میان قیمت ایکس باکس سری اس در هیچ بازاری تغییر نخواهد نمود و 299.99 دلار باقی می ماند.

در حالی که تغییر قیمت ایکس باکس با توجه به افزایش قیمت کنسول سونی در سال گذشته، انتظار می رفت، فیل اسپنسر،بعلاوه در اکتبر اشاره نمود بود که قیمت سرویس های اشتراکی نیز برای همواره پابرجا نخواهند بود. قیمت گیم پس آلتیمیت از 14.99 دلار در ماه به 16.99 دلار تغییر خواهد نمود. از طرفی قیمت اشتراک استاندارد گیم پس برای کنسول نیز از 9.99 دلار در ماه به 10.99 دلار خواهد رسید. قیمت اشتراک های این سرویس روی رایانه های شخصی تغییری نخواهد داشت. تغییرات قیمت سرویس های ذکر شده از 6 جولای (15 تیر) اعمال می شوند.

لازم به ذکر است که مایکروسافت از زمان راه اندازی گیم پس در سال 2017، قیمت آن را تغییر نداده و این شرکت تایید نموده که این موضوع به خرید اکتیویژن بلیزارد مربوط نمی گردد و برای مطابقت با شرایط بازار است. از طرفی به نظر می رسد که تغییرات قیمت اشتراک گیم پس از روند کلی افزایش قیمت در چند سال گذشته برای سرویس های مشابه پیروی می نماید. بسیاری از شبکه ها نظیر نتفلیکس، دیزنی پلاس و هولو نیزاخیرا قی اند. از طرفی اپل موزیک و اسپاتیفای نیز تغییرات زیادی داشته باشند. با این حال نینتندو از زمان راه اندازی سوییچ آنلاین در سال 2018 هنوز قیمت آن را تغییر نداده است و سونی تنها سال گذشته اشتراک پلی استیشن پلاس خود را با اشتراک های جدیدی نظیر اسنشال، اکسترا و پریمیوم به روزرسانی کرد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "قیمت ایکس باکس سری ایکس و اشتراک گیم پس بالا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت ایکس باکس سری ایکس و اشتراک گیم پس بالا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید