خطیبی: نباید گول باخت فولاد را بخوریم، تیم ها تا هفته ششم شناخت کافی از هم ندارند

به گزارش وبلاگ مزدا 93، سرمربی آلومینیوم اراک می گوید تا هفته پنجم، ششم تیم ها از یکدیگر شناخت کامل ندارند.

خطیبی: نباید گول باخت فولاد را بخوریم، تیم ها تا هفته ششم شناخت کافی از هم ندارند

به گزارش وبلاگ مزدا 93، آلومینیوم اراک و فولاد فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال در اراک به مصاف هم می فرایند. رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پیش از این ملاقات اظهار کرد: هفته دوم شرایطی دارد که تیم فولاد خوزستان زخم خورده است و از بازی ای که باخته به اراک آمده است. من به بازیکنانم گفتم که نباید گول این باخت را بخوریم. فولادی ها با ویسی که من اعتقاد دارم ویژگی های خاص خودش را دارد، کار می نمایند. هم چنین آن ها تیم خودشان را حفظ کردند. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی مقابل فولاد انجام دهیم و با نتیجه خوب برد خوبی داشته باشیم.

او اضافه نمود: آماده بازی هستیم و امیدواریم شرایط با ما همراه باشد تا اولین بازی خانگی مان را به خوبی پشت سر بگذاریم. من اعتقاد دارم تا هفته پنجم، ششم، تیم ها شناخت کامل از هم ندارند چرا که بازیکنان تغییر نموده و هنوز نحوه بازی شان جا نیفتاده است با این حال ما بازی فولاد را بررسی کردیم و بازیکنان توجیه شده اند. امیدواریم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

سرمربی آلومینیوم اراک در خاتمه گفت: تغییرات در تیم ها زیاد بوده است. دو بازیکن ما محروم و دو بازیکن مصدوم هستند. این تغییرات در اول فصل در همه تیم ها رخ می دهد تا شرایط درست گردد. هر تیمی که باتجربه تر، منسجم تر و با ذهنیت خوب ادامه دهد، پیروز است. امیدوارم بازیکنانم این موارد را رعایت نمایند و با برد از زمین بازی خارج شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "خطیبی: نباید گول باخت فولاد را بخوریم، تیم ها تا هفته ششم شناخت کافی از هم ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: نباید گول باخت فولاد را بخوریم، تیم ها تا هفته ششم شناخت کافی از هم ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید